MGS2 merchandise

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
He gasten ik zat de making of dics te kijken van metal gear solid 2 en ik wil die metalen solid snake hebben. heeft iemand enig idee waar ik deze vandaan kan halen????

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

importeur mailen ofzo waarschijnlijk

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 11:39

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

McFarlane Toys heeft ook wel leuke "Action Figures"

http://www.spawn.com/features/mgs2/index.html

Afbeeldingslocatie: http://www.spawn.com/features/mgs2/images/solidsnake.photo.01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.spawn.com/features/mgs2/images/raiden.photo.02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.spawn.com/features/mgs2/images/revolverocelot.photo.02.jpg

Nu nog een winkel zoeken die ze verkoopt :)

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52

Raimond613

Simracer

Bij Dimension plus verkochten ze een tijde terug die action figures, ik weet alleen niet zeker of dat dezelfde zijn.

Mr. Rudi had trouwens in een ander topic een foto van zijn MGS2 doosje, met daarnaast een snake poppetje (a la G.I. Joe) dus misschien dat hij ff kan reageren :? :9

iracing profile

• CitrusJuicer

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

In Scheveningen heb je Acme Moviestore.
Daar verkopen ze heel veel McFarlane Toys.

Mischien dat ze daar ook de MGS2 Toys hebben.

http://www.acmemoviestore.com/toysframe.html

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Piet Snot in utrecht heeft bijna de hele collectie McFarlane toys. Locatie: 100meter vanaf het oude stadhuis, bij de 'vismarkt'.

Jammergenoeg was snake uitverkocht.... (de laatste keer dat ik er was tenminste)

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik zoek toch meer beeldjes dan action figures.
Ik heb wel 3 mcfarlane action figures van akira

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Voor als je echt wat wil... bij Games & Zo in Utrecht (op HC) staat een levensgrote pop van Snake... ik weet alleen niet of die te koop is... er hangt wel een briefje aan dat je er met je fikken vanaf moet blijven... dus op de toonbank zetten en zeggen dat je deze wilt hebben zit er niet in...zou wel een leuke stunt zijn trouwens 8-)

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:58
Bij Space Oddity in Amsterdam hebben ze meestal ook wel goed spul. En volgens mij gaat die gozer een paar keer per jaar naar Amerika voor nieuwe toys. Kan je misschien wel een bestelling bij hem doen. :D
Ze hebben er in ieder geval veel goodies. ;)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
In Rotterdam tegen over de Dump2000 zit ook een zaak (naam ff kwijt) die dit soort dingen verkoopt..,

MetalGearSolid carracters hebben ze ook een tijd gehad, of nog steeds, weet ik veel, ze hebben iig veel van dit soort spul, ook van anders games en films en comics, enz.

edit:

Ik bedoel dus de kleine dump2000 in the centrum van R'dam

• CitrusJuicer

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Dat is Yendor. Leuke shop btw.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Op woensdag 13 maart 2002 12:20 schreef CitrusJuicer het volgende:
Dat is Yendor. Leuke shop btw.
Die in Rotterdam bedoel je..?

Daar haalt m'n vriendin vaak van die gipsen figuren van WarnerBrothers...

Cool maar duur...

Verwijderd

wie speelt er nou nog met xmen poppen zeg... :Z

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:12 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
wie speelt er nou nog met xmen poppen zeg... :Z
je hoort der niet mee te spelen , het zijn collectors items , oftewel je zet ze neer op je nacht kasje and that`s it ;) anyway , ik heb zelf nog MGS 1 poppen , ik heb Snake :) , Raven :) , Meryle :9~ , en die ene met die gasmasker :?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op woensdag 13 maart 2002 13:17 schreef DazZta het volgende:

En die ene met die gasmasker :?
Psycho Mantis :? ;)

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:22 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Psycho Mantis :? ;)
yep die *D

Verwijderd

Die metalen poppetjes zijn in Europa (en Amerika) niet te krijgen. Als er veel animo voor is wil ik wel kijken of ik er een doos van kan importeren...

Voor de duidelijkheid: je hebt de standaard McFarlane action figures, waarvan hierboven enkele voorbeelden staan. Dan heb je de kleinere geschilderde beeldjes, waarvan er 1 bij de Premium Pack van MGS2 zit...dat is het beeldje waar iemand anders aan refereerde...daar zijn er zeven van, dan heb je nog de metalen, die op de Making Of te zien is, daar zijn er acht van.

/me heeft ze allemaal :)

edit:
Ik verzamel sinds 1987 al alles van MG, dus als er iemand is die nog iets weet/heeft gezien dat ik nog niet heb :9~ laat het me weten

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:56 schreef MrRudi het volgende:
Die metalen poppetjes zijn in Europa (en Amerika) niet te krijgen. Als er veel animo voor is wil ik wel kijken of ik er een doos van kan importeren...
Ik heb iig interesse! :9

Verwijderd

Dit zijn ze..je hebt ze dus normaal, en chroom

Afbeeldingslocatie: http://abacus.sj.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_122a5b4ec769965e914b44a34/i-1.JPG

En dit zijn dezelfde die ze bij DP hebben gehad, aangezien ik DP heb verteld waar je ze kon importeren :D

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ben ook wel geinterreseerd (althans als het niet al te duur wordt :))

Mr.Rudi kan je wat prijs indicaties geven?
(als je ze met veel mensen bestelt)
Of een site geven waar ze echt veel van die dingen verkopen.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 16:49 schreef Albinoraptor het volgende:
Ben ook wel geinterreseerd (althans als het niet al te duur wordt :))

Mr.Rudi kan je wat prijs indicaties geven?
(als je ze met veel mensen bestelt)
Of een site geven waar ze echt veel van die dingen verkopen.
Ik zal wel even uitrekenen wat ze per stuk ongeveer zouden gaan kosten. Ik koop ze altijd per doos, een online winkel (of uberhaupt een winkel) die ze heeft zul je niet snel vinden, behalve in Japan. Ik haal ze zelf via een merchandise groothandel in Hong Kong waar ik vroeger al heel veel exclusieve MG spulletjes kocht, wat als voordeel heeft dat ze me vertrouwen en ik achteraf kan betalen :)

Kom ik nog op terug...ik zoek ook nog ff fotootjes van de verchroomde versie...die zijn namelijk :9~

Verwijderd

Die bovenste versie vind ik niet zo geweldig, dus ik heb liever zo'n verchroomde versie. En ik hoop dat die Mr.X er ook bij zit, die gast is gewoon te stoer.

Verwijderd

Helaas :( 'out of stock, even in Japan'

meukzooi :'(
Pagina: 1