Na het uitzetten met de knop, na bv een bsod, duurt het 20 minuten voordat ik 'm weer aan kan zetten. Ik heb een Enermax-voeding.
Verwijderd
Maakt je knoppie dan soms koortsluiting? waardoor de beveileging van de voeding aansprinkt en jezo lang laat wachten?
Raar probleem
Raar probleem
Verwijderd
Geef eens wat meer info over het systeem ?
CPU, Kloksnelheid, overgeklokt?, koeling, moederbord en zo.
Het lijkt er op dat dat Bluescreen komt door oververhitting.
Misschien een Duron waar de potlood streepjes niet meer goed zijn..
Of (heel erg veel) stof in de CPU koeler....
CPU, Kloksnelheid, overgeklokt?, koeling, moederbord en zo.
Het lijkt er op dat dat Bluescreen komt door oververhitting.
Misschien een Duron waar de potlood streepjes niet meer goed zijn..
Of (heel erg veel) stof in de CPU koeler....
Het bsod gaf ik alleen maar als voorbeeld. Wanneer Windows op een normale manier wordt afgesloten, heb ik dit probleem niet.
Verwijderd
laatst ook zo'n probleem tegengekomen op het werk. de voeding is gewoon brak.Op maandag 11 maart 2002 09:44 schreef hteunissen het volgende:
Na het uitzetten met de knop, na bv een bsod, duurt het 20 minuten voordat ik 'm weer aan kan zetten. Ik heb een Enermax-voeding.
vervangen of terugsturen voor garantie is de beste optie
hangt je syssteem aan een geaard stopcontact of niet?
Nee, niet geaard. Het probleem doet zich ook voor wanneer ik Windows gewoon afsluit. Het mobo is Asus CUSL2 met PIII 1000 mhz.
Op maandag 11 maart 2002 10:46 schreef hteunissen het volgende:
Het bsod gaf ik alleen maar als voorbeeld. Wanneer Windows op een normale manier wordt afgesloten, heb ik dit probleem niet.
euh ik vind dit wel heel tegenstijdig.Op woensdag 13 maart 2002 11:27 schreef hteunissen het volgende:
Nee, niet geaard. Het probleem doet zich ook voor wanneer ik Windows gewoon afsluit. Het mobo is Asus CUSL2 met PIII 1000 mhz.
Ik denk toch echt dat je voeding kapot is en kortsluiting maakt, dit in combinatie met een niet geaard stopcontact krijg je flink gezeik
thunderstruck
Pagina: 1