Verwijderd
Wat vraag je nu precies? Wees duidelijker.
Als het goed is moet je de FSB waarop je CPU werkt (is 200Mhz door DDR) appart kunnen instellen t.o.v. de Memspeed 100Mhz of 133Mhz.
Dit wordt wel door de KX133 en de KT133 chipset ondersteund, dus zal best kunnen.
Op mijn Asus K7V werkt het prima!
Als het goed is moet je de FSB waarop je CPU werkt (is 200Mhz door DDR) appart kunnen instellen t.o.v. de Memspeed 100Mhz of 133Mhz.
Dit wordt wel door de KX133 en de KT133 chipset ondersteund, dus zal best kunnen.
Op mijn Asus K7V werkt het prima!
Verwijderd
je hebt de mogelijkheid om je RAM de +33mhz optie te geven. Dan gaat asynchroon lopen met de FSB die op 100mhz loopt (200mhzDDR).
100mhz FSB (200mhz effectief) = 100mhz RAM
100mhz FSB (200mhz effectief) = 133mhz RAM
110mhz FSB (220mhz effectief) = 110mhz RAM
110mhz FSB (220mhz effectief) = 143mhz RAM
(hoop da' ik het beetje goed uitleg)
De performance winst is er wel, maar er zijn voor en nadelen, omdat het nu niet synchroon loopt, de CPU en MEM soms op elkaar moeten wachten.
Dit is wat ik er iig van begrepen heb.
100mhz FSB (200mhz effectief) = 100mhz RAM
100mhz FSB (200mhz effectief) = 133mhz RAM
110mhz FSB (220mhz effectief) = 110mhz RAM
110mhz FSB (220mhz effectief) = 143mhz RAM
(hoop da' ik het beetje goed uitleg)
De performance winst is er wel, maar er zijn voor en nadelen, omdat het nu niet synchroon loopt, de CPU en MEM soms op elkaar moeten wachten.
Dit is wat ik er iig van begrepen heb.
nou, ik was laasts dus in de cpu database aan het kijken bij overclock resultaten.
en daar stond een duron met een kt7raid bij, die gast had hem overclocked en schreef bij z'n sets neer: internal fsb: 110, external fsb: 111
OFzoietsdergelijks...
nou weet ik niet wat dat inhoud..
dus ik dacht, memspeed en cpu speed (de mhz die ze krijgen ofzo) appart instelbaar..
maar ik snapte het dus niet zo dus daarom vraag ik het eventjes hier
grtz
AHL
en daar stond een duron met een kt7raid bij, die gast had hem overclocked en schreef bij z'n sets neer: internal fsb: 110, external fsb: 111
OFzoietsdergelijks...
nou weet ik niet wat dat inhoud..
dus ik dacht, memspeed en cpu speed (de mhz die ze krijgen ofzo) appart instelbaar..
maar ik snapte het dus niet zo dus daarom vraag ik het eventjes hier
grtz
AHL
Verwijderd
hoe kan ik plaatjes invoegen ..
dan laat ik ff wat mem benchmarks zien van mijn 100mhz geheugen op mijn Abit KT7
groeten
dan laat ik ff wat mem benchmarks zien van mijn 100mhz geheugen op mijn Abit KT7
groeten
Ehhm.. Moeten die plaatjes wel op un server staan natuurlijk..
Ennuh.. JPG of GIF... Iexplorer kan geen bmp laten zien. dus die moet nog geconvert worden.
Of die file : /// c:/mijndo~1/mem@168mhz.gif ff vervangen door http : //(ip-adres)/(share)/(plaatje) dan kunnen we die alleen maar zien als je online bent (als je un vast ip hebt althans)
Ennuh.. JPG of GIF... Iexplorer kan geen bmp laten zien. dus die moet nog geconvert worden.
Of die file : /// c:/mijndo~1/mem@168mhz.gif ff vervangen door http : //(ip-adres)/(share)/(plaatje) dan kunnen we die alleen maar zien als je online bent (als je un vast ip hebt althans)
Pagina: 1