Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje wikken en wegen ben ik toch van plan om een mp3 cdspeler te kopen. Kheb twee mooie spelers gezien die ik beide goed kan betalen, namelijk de Rio Volt p90 (goedkoopste versie ;) ) en de Napa 380.

Napa = 8 cm cd's, Rio Volt = 12 cm cd's.. Is zon Rio volt nog wel "mobiel" krijg je dat ding bijvoorbeeld in je jaszak? Is ie niet te zwaar? Niet onhandig dat er geen afstandsbediening in het snoer zit?

Iemand slechte of goede ervaringen met 1 van de twee?

Verwijderd

Ik heb dan de Rio Volt SP100, deze ziet er hetzelfde uit, alleen heeft dan wel een afstandsbediening. 8-)

het is maar net waarvoor je kiest, het schijnt dat je de riovolt sp90 wel kan upgraden (firmware) :+

Maar ga er maar vanuit dat de nape betere shokproof heeft, en de rio beter geluid, kijk maar eens in de consumenten pagina's (de rio staat bij allemaal bovenaan)

De rio is opzich wel vrij groot, hij past niet in een binnenzak, en in een gewone jaszak zou net passen (hij is net ietjes dikker als een gewone diskman |:(

Maar geen afstandsbediening is wel erg irritant.

Mijn advies, of ga voor de Napa, of spaar nog ff door, en koop de riovolt sp100 of 250

P.S. Iriver heeft ook hele leuke spelers... :9~

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet zo zeer over het sparen, k zwem in het geld, maar ben vrij pinnig :D Maar kwil het dus gebruiken voor bv in de trein en dan heb ik dus liever dat zon ding goed in men binnen zak past..

Iemand nog tips ? BTW liever geen flash ding

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00

Canis Lupus

Vosbot

Je kan best het Napa topic een beetje doorspitten, dan zal je zien dat dat een heel goed apparaatje is. :)

[topic=388726/1/25]

Ik heb er zelf nu ook een week een Napa MCD380, en die bevalt perfect. Lekker klein, leuke baby cdtjes ;) en behoorlijk geluid. Ik kan hem alleen maar aanraden :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Topicstarter
Kheb hem al besteld :D

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00

Canis Lupus

Vosbot

Geen dank voor het advies ;) :P

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Inderdaad een mooi dingetje met mooie kwaliteiten toch?

Heb er zelf ook één
Pagina: 1