Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van een vriend voor een heel laag prijsje een nokia 8210 kopen. Hij geeft hem bijna gratis weg omdat et display niet meer werkt, hij krijgt steeds vage tekentjes enzo erop en soms valt ie helemaal weg. Wat is hieraan te doen?
Maar een andere vraag die mij meer boeit is dat er op het display een of andere sticker is geplakt, een foto van iemand, en dat zie je dan telkens als je nummers zoekt of zo iets, kan je deze sticker er gewoon afplakken want ik wil het niet.

Thanx

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
als je vage tekens krijgt moet je zelf weten of je het wil, en die sticker zit denk ik in het frontje, misschien eens leuk om daar ff zelf naar te kijken...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 08:51 schreef Aikon het volgende:
als je vage tekens krijgt moet je zelf weten of je het wil, en die sticker zit denk ik in het frontje, misschien eens leuk om daar ff zelf naar te kijken...
Die tekens zijn wel te verhelpen, heb het in de search gelezen dor een of ander rubbertje tussen je frontje en het scherm te zetten, ik vroeg me alleen af of die sticker eraf kan, het zit niet op het frontje.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??? :'(

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 16:44
(jarig!)
Die sticker.... denk dat er iemand gewoon een foto ofzo in z'n display gemod heeft (achter LCD scherm)

het uitvallen.. bekend probleem, simpel op te lossen, zie oa
[topic=405565]