Toon posts:

[php] includen van word ducumenten (.doc)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraag is het mogelijk om een .doc document te includen zonder dat als de gebruiker word heeft geinstaleerd dat word dan opent en het dan uileest dus dat je alleen de txt ziet in de pagina? is dat mogelijk en zoja hoe? thx.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

jep! dat kan :)

neem eens een kijkje op http://www.wvware.com

Mijn scriptje is nog niet het aller schoonst, maar je kan het zo omzetten naar redelijk flexe html. Na wat str_replaces is het dan érrug flexe html :P

een voorbeeldje kan je hier vinden: http://www.nvlf.nl/wordconvert.php

De code voor deze grap kan je uit de codebase halen :)

HTH

Stop uploading passwords to Github!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
misschien heb je hier wat aan ;) MS Word document maken met PHP
D2K reply'en doe ik wel :P

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel eigenlijk dat je het automatisch kan laten doen is dat possible? dus ik zeg include bla bla en dat het dan auto wordt omgezet naar html? ipv dat word opent

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 18:12 schreef Godzilla het volgende:
ik bedoel eigenlijk dat je het automatisch kan laten doen is dat possible? dus ik zeg include bla bla en dat het dan auto wordt omgezet naar html? ipv dat word opent
En? dan maak jij toch een functie daarvoor? en inplaats van:

require("document.doc") doe je dan:
word2html("document.doc")

who cares?

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 09:37 schreef papa_eend een verhaal met een link
Ik hooooooooooooooop dat jij die pagina's NIET cached, want m'n passwords zaten daar (per ongelijk natuurlijk) in (8> :Y) :+

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Op maandag 11 maart 2002 18:26 schreef MrIpFiReWALL het volgende:

[..]

Ik hooooooooooooooop dat jij die pagina's NIET cached, want m'n passwords zaten daar (per ongelijk natuurlijk) in (8> :Y) :+
Nope. er wordt niets gecached :) (ik heb wel betere dingen te doen met me server ruimte :P )

Uiteraard cache ik de files die ik met m'n interne wordtohtml() functie omzet wél, zodat dat heel wat serverload scheelt :)

Stop uploading passwords to Github!

Pagina: 1