Geheugen , welke?

Pagina: 1
Acties:

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37

flexje

got-father

Topicstarter
hey peeps, ik zit met een probleempje in mn kop.
ik wil heel graag overclocken maar helaas kan mijn geheugen dat niet echt aan!, daarom wil ik ook nieuwe geheugenmodules kopen maar.... WELKE?
Ik hoor en lees veel over overclock modules maar ik weet eigenlijk nog steeds niet welke het beste is.
Dus ik d8 laat ik het hier eens vragen...

Ik wil kiezen tussen:
-Crucial
-Corsair
-Kingston
-Dane Elec

edit:
Oh ja het moet DDR zijn :)

Welke geeft betere oc resultaten?
(en niet : UTFS , want dat heb ik al gebruikt!)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

corsair

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Het is verschillend he, niet elke module kan je even ver overklokken. Maar je kan wel op de notatie afgaan hoever je het kan gaan (PC2100, PC2400, PC2700).

Maar Crucial en Corsair is meestal een goede keus. :)

Verwijderd

:z gaat ie weer :z

Crucial PC2100
Corsair PC2100/2400/2700

Van die in je lijstje staan....

En:

Kingmax PC2700
OCZ PC3000

Daar heb je er wel genoeg voor je keuze dacht ik zo :)

Met die kun je allemaal goed OC'en >:)

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37

flexje

got-father

Topicstarter
jah , de crucial kost (volgens pricewatch) €121 en de Corsair €144 , en nu vraag ik me dus af: is het verschil van €23 het wel waard? zo ja dan koop ik de Corsair :)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Al deze merken zijn erg goed. Heb zelf op dit moment Corsair en die haalt maximaal bij mij 170Mhz op cas2-2-2. Ook leuk is natuurlijk de nieuwe Kingmax333 en OCZ PC3000. OCZ geef ik de voorkeur aan maar is nog niet verkrijgbaar in Nederland. Dit geheugen kan de 200Mhz halen.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 11:59 schreef LoW.R1D3R het volgende:
jah , de crucial kost (volgens pricewatch) €121 en de Corsair €144 , en nu vraag ik me dus af: is het verschil van €23 het wel waard? zo ja dan koop ik de Corsair :)
Er zijn mensen die met Crucial ook de 170Mhz halen maar het zijn er niet al te veel. Dit is trouwens ook met corsair. Denk dat ze alle twee niet veel van elkaar verschillen. Misschien dat het corsair geheugen net een paar Mhz meer eruit kan persen.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:28
Op maandag 11 maart 2002 11:59 schreef LoW.R1D3R het volgende:
die crucial voor € 121 is via crucial.com en corsair kan je voor die 144 euro in NL halen. Beide ongeveer even goed over te clocken

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Pagina: 1