Hey. Ik ben bezig met een script waarmee je plaatjes naar de server kan uploaden. Nu weet ik wel hoe ik dat kan doen, maar ik zit met een ander probleem. Ik wil dat de info die ingevuld is(wat gegevens + plaatje) eerst nog een keer wordt weergegeven(gegevens en de bestandsnaam van het plaatje) met daaronder een knop submit en back. Een extra validatie dus voor de gebruiker of hij de gegevens wel goed heeft ingevuld. Nu is het probleem dat het plaatje na de eerste submit in de temp dir wordt gezet, en na de 2de validatie weg is. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals de filenaam doorgeven met hidden's. Maar goed, dat werkt ook niet. Als ik hem meteen kopieer en en iemand sluit tijdens de validatie zijn browser af zou je in de korts mogelijke tijd bergen plaatjes hebben op je server waar je dus helemaal niks aan hebt. Ook dit is dus geen oplossing.
Ik kom er niet meer uit. Zit al uren te pruten maar het wil gewoon niet lukken. Iemand die me kan vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen? Thanx.
Ik kom er niet meer uit. Zit al uren te pruten maar het wil gewoon niet lukken. Iemand die me kan vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen? Thanx.