Ik heb een vraag over mijn radeon 8500. Deze heeft een normale uitgang en een DVI-uitgang. Kan ik dit gebruiken als dualscreen zodat ik met 1 pc,keyboard,muis op 2 monitoren kan werken. En kan het dan ook dat ik op elke monitor wat anders kan openen? En wat moet ik hiervoor hebben zodat dit werkt (OS of software)
Of je 2 monitoren daar zomaar op aan kan sluiten weet ik niet, ik ken die kaart verder niet.
Wat ik wel weet is dat iig win2k en XP de mogelijkheid hebben om 2 monitoren te ondersteunen, dat is te regelen bij je beeldschermeigenschappen.
Wat ik wel weet is dat iig win2k en XP de mogelijkheid hebben om 2 monitoren te ondersteunen, dat is te regelen bij je beeldschermeigenschappen.
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Huh ja, ja en ja. 
Dat kan dus, ook bij win98 by the way.
Software om het te gebruiken zit als het goed is ingebouwd bij de drivers van videokaart.
En een verloop van dvi naar vga word volgens mij ook bijgeleverd. (of een 2de mon met dvi in kan ook)
Dat kan dus, ook bij win98 by the way.
Software om het te gebruiken zit als het goed is ingebouwd bij de drivers van videokaart.
En een verloop van dvi naar vga word volgens mij ook bijgeleverd. (of een 2de mon met dvi in kan ook)
Nou als je gewoon de drivers, die je bij je kaart hebt gekregen gebruikt, dan zou je dus al een stuk dual monitor kunnen gebruiken.
Voor uitgebreide functionaliteit kun je Hydravision op de ATI site downloaden.
* FoolZero is in een goede bui
Hier een url naar de XP software:
http://www.ati.com/support/products/pc/radeon8500/winxp/radeon8500winxpdrivers.html?cboOS=Windows+XP&cboProducts=RADEON+8500&cmdNext=GO%21
Voor uitgebreide functionaliteit kun je Hydravision op de ATI site downloaden.
* FoolZero is in een goede bui
Hier een url naar de XP software:
http://www.ati.com/support/products/pc/radeon8500/winxp/radeon8500winxpdrivers.html?cboOS=Windows+XP&cboProducts=RADEON+8500&cmdNext=GO%21
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Niet alle kaarten kunnen dit, de Hercules niet, het is DVI + Tvout of VGA + Tvout.. helaas niet VGA + DVI
Verwijderd
je kan dan bijvoorbeeld in breedbeeld werken, als je op je rechtse monitor met je muis links uit het beeld gaat komt hij er op de linkse monitor aan de rechts weer uit...Op maandag 11 maart 2002 09:33 schreef crazymark het volgende:
Bedankt, Maar is het dan ook mogelijk om op allebij de monitoren wat anders te doen.
erg handig met dreamweaver enz...
idd, radeon rlz
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Yepz kan allemaal gebruik het zelf ook op m'n Radeon 8500.Op maandag 11 maart 2002 09:33 schreef crazymark het volgende:
Bedankt, Maar is het dan ook mogelijk om op allebij de monitoren wat anders te doen.
Pagina: 1