Toon posts:

Unreal Tournament Kraakgeluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Asus A7V266-E
Soundblaster LIVE 5.1

Mijn probleem is dat m'n geluid heel gaar gaat klinken als ik unreal afsluit en dan weer opnieuw opstart, de muziek blijft gewoon goed klinken, alleen het spelgeluid gaat erg kraken.

Weet iemand hier een oplossing voor, het is erg irritant dat ik wanneer m'n pc aanstaat unreal niet 2x achterelkaar aan kan zetten, want de 2e keer dat ik het wil spelen gaat m'n geluid kraken (alleen spelgeluiden, niet UT achtergrond muziek) Een restart is tot dusver het enige remedie tegen deze kwaal.

PLZ HELP!!

GRZ BM

Verwijderd

al andere drivers geprobeerd?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

In ieder geval kan ik je vertellen, dat het aan XP en de SB Live! drivers ligt. Ik heb hier twee bakken met deze hardware staan en ze hebben er allebei last van.
Zonder drivers is rebooten de beste methode.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heb er ook last van, alle mogelijke oplossingen zoals aangedragen zijn in andere tech forums werken niet bij mij, meestal als ik keer of 3 ut start is het wel voorbij maar het is natuurlijk wel mooi klote.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
ik heb t ook gehad..
wat zeker werkt is gewoon de officieele creative drivers downloaden. de SBlive update van XP zelf werkt niet helaas.

http://nl.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

Bier, Whiskey en Metal!!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 16:46
Op maandag 11 maart 2002 07:06 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik heb t ook gehad..
wat zeker werkt is gewoon de officieele creative drivers downloaden. de SBlive update van XP zelf werkt niet helaas.

http://nl.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp
Klopt, en wat ik gehoord heb: als je het probleem hebt dat WinXP maar geluid produceert uit 2 boxen na een herstart (en je hebt XP met een wachtwoord beveiligd), probeeer dan eens om het proggie 'AutoEAX' (wat in die lijst in AudioHQ staat) met Windows op te laten starten, ik heb het nog niet geprobeerd (Win2k), maar het schijnt te werken :)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 16:52
ik heb mijn hardware acceleration iets terug gezet in WinXP, meestal heb ik er dan geen last van.

Verwijderd

ja, is een bekend xp en ut probleem, dit had ik btw ook in die u2 alpha :(

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zie mijn specs, ik heb er ook veel last van.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
ik had er trouwens met alle games op de Unreal engine last van... ligt dus puur aan de engine

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Is een alom bekend probleem en is 9 van de 10 keer verdwenen als je inderdaad de hardware acceleration van je geluidskaart wat terugzet...

Succes!
Pagina: 1