Toon posts:

Welk draadloos toetsenbord is nou het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
net wat de topictitel zegt, welke is nou het beste i.v.m. sneltoetsen, afstand waarover hij werkt, duur van de batterijen, enzovoort, dit wil ik nou weten

1x als je niet naar de prijs kijkt (zeg maar een onbeperkt budget)

en 1x met een buget van max zo'n 150 €

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 22:52

pistole

Frutter

euh...

misschien moet je zelf eens zoeken naar een paar reviews?

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 00:15 schreef pistole het volgende:
euh...

misschien moet je zelf eens zoeken naar een paar reviews?
dat zou ik kunnen, maar wat ik wil niet alleen de preferences van het plankje, maar ook ervaringen van mensen die de ramplankjes hebben

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Zolang het maar een logitech is :)

Verwijderd

ik heb de logitech cordless desktop, nooit problemen mee, werkt tot een meter of 4 ( kan mijn toestenboord als afstandsbediening gebruiken om Divx te kijken vanuit bed).

Verwijderd

logitech optical desktop = naar mijn mening toppie

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 10:26 schreef raoul het volgende:
ik heb de logitech cordless desktop, nooit problemen mee, werkt tot een meter of 4 ( kan mijn toestenboord als afstandsbediening gebruiken om Divx te kijken vanuit bed).
Idem, werkt als een trein.

Verwijderd

Heel eenvoudig, GEEN!!! :P

grappig :)

Maar meestal heeft logitech wel goede spullen op de markt.

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Logitech optical of wireless desktop (muis + ramplank). Werkt perfect. Misschien is optical beter voor je muis.

Verwijderd

Yep, Logitech cordless desktop optical.
Super desktop, had wel iets langer met de baterijen mogen doen maar ja das geen wereldprobleem.

Beste toetsenbord met snoer:
Logitech internet navigator toetsenbord.

Verwijderd

ik heb er een van logitech . de eerste die ik had deed het vaak niet ( of het toetsenbord deed het niet of mijn draadloze muiz niet ) we hebben het ingeruilt en nu doen ze het allebei perfect ( alleen het signaal valt soms heeel ff weg ) maakt niet uit toch

Ik heb een Logitech cordless desktop Itouch ofzoiets :)

Verwijderd

Ik heb zowel een Logitech cordless desktop ITouch als een logitech cordless desktop optical, en het zijn allebij geweldige dingen.

Als je het geld hebt: koop de optical, die is mooier, meer sneltoetsen, en tikt iets fijner dan de itouch.

Verwijderd

Logitech is gewoon de beste

• janster
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik heb een logitech cordless pro en tjaah die werkt gewoon perfect. Maar wat is het beste ?

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 15:11
Op maandag 11 maart 2002 11:04 schreef janster het volgende:
Ik heb een logitech cordless pro en tjaah die werkt gewoon perfect. Maar wat is het beste ?
ik denk dat die cordless desktop optical gewoon de beste is en over het merk geen twijfel mogelijk ik zal cker een logitech nemen. heb zelf hier 2(8-)) cordless desktops:

1. logitech cordless desktop optical
2. logitech cordless desktop itouch

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 11 maart 2002 11:04 schreef janster het volgende:
Het beste is wat jij het beste vind....Ik zit dit te typen achter een microsoft natural keyboard elite *D en heel tevreden mee terwijl mijn vader niet achter mijn pc gaat zitten door dit toetsenbord :P

Leuk ideetje dus ;)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 00:13 schreef carnman het volgende:
net wat de topictitel zegt, welke is nou het beste i.v.m. sneltoetsen, afstand waarover hij werkt, duur van de batterijen, enzovoort, dit wil ik nou weten

1x als je niet naar de prijs kijkt (zeg maar een onbeperkt budget)

en 1x met een buget van max zo'n 150 €
naar mijn mening is de logitech cordless desktop Itouch het beste.
veel sneltoetsen
makkelijk in te stellen
en typt heel relaxed. :9~

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Logitech Cordless Desktop iTouch, muis gebruik ik niet meer (optical nu) maar verder is die set niet te verslaan. Toch wel trouwens door Logitech zelf; de nieuwste Cordless set, Low Gravity of zoiets, heerlijk zwart, erg mooi. :9~

.... Ik weet het ook niet

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb een Logitech cordless desktop PRO en het bevalt mij prima. :)
Ik zou deze + de optical ariant zeker in overweging nemen tijdens jouw beslissing.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• CyberTijn
  • Laatst online: 04-08 16:00
Ik kan je niet vertellen wat het beste is, maar ik kan je wel mijn ervaring met de Cordless Desktop Optical iTouch vertellen, aangezien mijn ouders die hebben.

Is een prima setje, goeie kwaliteit, maar echter wel vrij duur.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40

-ET-

Phone Home

zijn er eigenlijk ook nog alleen draadloze toetsenborden. Ik zie overal die cordless desktops maar dat is allemaal met muis. En ik wil mijn dual optical niet kwijt :)

Maar ontopic,

ik zou zowiezo voor logitech of micro$oft gaan (ja ik weet het maar de HW is best goed.)

Verwijderd

Heb een standaard I-touch van logitech, werkt super!

1x per half jaar batt's vervangen en klaar. afstand: hele kamer (3.5 x 4.5)

duz..

klein nadeeltje: muis is niet optisch dus helaas voor de blauwe led-freaks. 1 ledje minder.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

een vriend van me heeft die mooie zwart/zilveren logitech met de draadloze muis erbij maar hij vindt t echt een baggerding en heeft m alweer vervangen door een draadloos microsoft model

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op maandag 11 maart 2002 13:33 schreef _Bryan_ het volgende:
Heb een standaard I-touch van logitech, werkt super!

1x per half jaar batt's vervangen en klaar. afstand: hele kamer (3.5 x 4.5)

duz..

klein nadeeltje: muis is niet optisch dus helaas voor de blauwe led-freaks. 1 ledje minder.
Meer hoor, als ik beneden ga staan dan kan ik met mijn toetsenbord nog steeds zappen. :P
En dat is een kleine 8 meter. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Logitech optical is waardeloos.
Ziet er mooi uit maar das dan ook alles.En veel te duur.

Batterijen na 4 dagen leeg ,zowel van toetsenbord en muis.
Led van optical mouse blijft aan,ook na uitschakelen pc?
Iedere avond batterijen eruit halen dus?

Pc staat hier iedere dag aan van 9 uur s`morgens tot 9 uur s`avonds.

Diverse merken batterijen geprobeerd, oplaadbare enzv.
Heel de meuk terug gebracht naar dealer.

Muis :logitech wheelman optical (met draad)
Toetstenbord: Blauw doorzichtig ding van Kijkshop.

Zolang er geen echt betrouwbare draadloze toetsenborden en muizen te koop zijn hou ik het op de gewone uitvoeringen.
De enige enigzinds redelijke oplaadbare muis is met een oplaadstation.

maar ja, das mijn mening he..

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 15:11
Op maandag 11 maart 2002 15:08 schreef Tanglung het volgende:
Logitech optical is waardeloos.
Ziet er mooi uit maar das dan ook alles.En veel te duur.

Batterijen na 4 dagen leeg ,zowel van toetsenbord en muis.
Led van optical mouse blijft aan,ook na uitschakelen pc?
Iedere avond batterijen eruit halen dus?

Pc staat hier iedere dag aan van 9 uur s`morgens tot 9 uur s`avonds.

Diverse merken batterijen geprobeerd, oplaadbare enzv.
Heel de meuk terug gebracht naar dealer.

Muis :logitech wheelman optical (met draad)
Toetstenbord: Blauw doorzichtig ding van Kijkshop.

Zolang er geen echt betrouwbare draadloze toetsenborden en muizen te koop zijn hou ik het op de gewone uitvoeringen.
De enige enigzinds redelijke oplaadbare muis is met een oplaadstation.

maar ja, das mijn mening he..
denk toch dat er dan een heele grote fout in jou tik plank zat mij muis baterijen gaan 1,5 maand mee en me toetsenbord baterijen gaan al een half jaar mee(heb hem nog maar een half jaar) ;)

p.s. okay een 1,5 maand is nie veel als je elke keer nieuwe baterijen moet kopen alleen heb je wel een relaxtemuis. die er ook nog strak uitziet.

dat is mijn mening, 8-)

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Verwijderd

NA 6 weken nieuwe batterijen?
Gaat de LED gaat uit na uitschakelen pc?

Volgens winkelier niks mis mee, 10 min daarna verkocht aan andere klient!?
Misschien was er wat mis mee, maar dan nog..
Dit was trouwens mijn tweede Logitech draadloze set, de vorige deed hetzelfde, na 2 weken, batterijen leeg..

vandaar dus geen draadloos meer voor mij.

Verwijderd

Silitek 7100 kost 34 euro !!! ir ontvanger werkt onder zeer grote hoek en ik haal zo'n 10 meter
kep m al 2 jaar gebruik hem iedere dag
te zien op www.silitek.com en te koop bij oa www.mycom.nl

Verwijderd

oja, en batterijen gaan idioot lang mee
2/3 maand met duracels bij zeer intensief iedere dag gebruik

Verwijderd

Logitech all the way

en als logitech gebruiker van het eerste uur kan ik al dat geblaat over batterijen die na 4 dagen leeg zijn volledig tegenspreken ... zullen wel goedkope aldi batterijen geweest zijn... Hollanders en hun "goeiekope" spullen ....

Goedkoop is duurkoop... en Logitech en Duracel is maanden muizen en keyboarden zonder enig probleem...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 00:07 schreef nlchandler het volgende:
Logitech all the way

en als logitech gebruiker van het eerste uur kan ik al dat geblaat over batterijen die na 4 dagen leeg zijn volledig tegenspreken ... zullen wel goedkope aldi batterijen geweest zijn... Hollanders en hun "goeiekope" spullen ....

Goedkoop is duurkoop... en Logitech en Duracel is maanden muizen en keyboarden zonder enig probleem...
Tuurlijk joh..

Verwijderd

Dit heb ik hier staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov2721.gif

En ik moet zeggen, het werkt bijzonder lekker! Ik wacht er
eigenlijk op, dat die MouseMan dual optical en draadloos wordt,
met het originele MouseMan design dus, maar dan kan ik nog
lang wachten :( Toch?

Ik kan overigens nét niet vanuit m'n bed tikken en muizen... Scheelt misschien 30 cm, helaas.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ken ook iemand met de Logitech cordless desktop, met een balletjes muis that is....
Werkt prima, superhandig... En de batterijen gaan aardig lang mee...
Natuurlijk is een optical nog leuker, maar die batterijen gaan ook nog aardig lang mee, door die saving features van de muis...als ik de poen had, zou ik daarvoor gaan...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 10:05 schreef Glacier het volgende:
Ik ken ook iemand met de Logitech cordless desktop, met een balletjes muis that is....
Werkt prima, superhandig... En de batterijen gaan aardig lang mee...
Natuurlijk is een optical nog leuker, maar die batterijen gaan ook nog aardig lang mee, door die saving features van de muis...als ik de poen had, zou ik daarvoor gaan...
Ik ga er ook voor, aangezien ze van bovenstaand MouseMan design
zijn afgestapt. Maar ik wacht nog even! Totdat ie dual optical
is, dan haal ik em meteen :)

Verwijderd

Ik heb in mijn werk als inkoper meerdere sets geprobeerd en kan je vertellen dat de meeste prima werken maar dat de sets Keyb+muis compleet wel raadzaam zijn ondat verschillende merken ook andere RF frequenties hebben wat storingen kan veroorzaken. IR raad ik echt af.

Een natural (gebogen)keyb. is niet handig voor mensen die met 2 vingers tikken maar voor mensen met het 10 vinger systeem ivm RSI maar denk er aan dat dit behoorlijk wennen is aangezien de toetsjes opeens niet meer op dezelfde plaats zitten door deze hoek.

Verder zijn de extra optie buttons heelijk voor je eigen instellingen maar niet een must en ook dat moet wennen je grijpt snel even de muis en niet dat nieuwe knopje.

Als laatste is draadloos totaal overbodig voor de meeste omdat je toch gewoon bij je beeldschem zit en niet 3 tot 8 meter er vandaan of je moet een 21" scherm hebben of meer en super ogen :P

(8>

Verwijderd

Ja ok maar draadloos is echt wel relax hoor.
ALs je een nou is op bed wil zitten te gamen kijk dan is het wel handig.
en dat doe ik wel is kei fijn lekker in me bed cs.
Maar ja dat kan je niet he als je draad hebt.

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:32
Ik heb 3jaar een Logitech Cordless wheelmouse gebruikt, samen met Duracell batterijen deed ik er een jaar mee!!

Heb nu sinds een week Logitech Cordless Desktop Optical! Werkt gewoon perfect.

Als je maar goeie batterijen gebruikt is er niet zoveel aan de hand, en je hebt heelveel bewegingsvrijheid (4 meter)

Verwijderd

Welke het beste is weet ik niet maar gebruik zelf naar volle tevredenheid de Logitech Desktop Optical. Dat de batterijen van de muis in 4 dagen leeg zijn lijkt me één grote boelpoep. Zelfs als je goedkope batterijen gebruikt. Zou wat zijn...

Over de desktop optical kan ik zeggen dat ik het toetsenbord lekker vind tikken en dat deze lekker stil is. Jammer maar begrijpelijk is dat er geen led voor de numlock and capslock op zit. Dat moet je aflezen op je monitor.

De muis heeft als nadeel dat wanneer ik hem op mijn bureau (kersenhouten bovenblad) gebruik hij wat heen en weer kan gaan springen. Weet niet of dat kan liggen aan de groefjes in het hout of de kleur ervan. De muis werkt gelukkig wel perfect op gladde oppervlakken. Bijvoorbeeld een velletje A4.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:26
Lijkt me niet zo moeilijk, wel :?

Ik heb er geen ervaring mee (zou wel willen, maar kost een beetje veel geld +_ 140 euro) :

Logitech Cordless Desktop Optical

Krijg je er nog een pr8ige muis bij ook :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 21:32

ReLight

echo("What Now ? !")

'k heb een logitech optical desktop. dit werkt perfect :)

Geen last van batterijen die leegraken en mijn systemen (meervoud-met kvm) draaien 24u/d non stop.
Het ledje blijf inderdaad aan van de muis. Beetje argwanend nu eens aangekeken, maar kost blijkbaar niet al te veel power.
Hiervoor de Itouch combi gehad, ook perfect, enkel muis afstand net te klein.
Dat de oplaadbare batterijen het niet lang volhouden is logisch. Enkel de normale nieuwe leveren die top 1,2 tot 1,5 Volt.

En de LT-optical + een Neovo LCD tft scherm (ook zwart-design) is echt om te kwijlen.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 12:40 schreef -ET- het volgende:
zijn er eigenlijk ook nog alleen draadloze toetsenborden. Ik zie overal die cordless desktops maar dat is allemaal met muis. En ik wil mijn dual optical niet kwijt :)

Maar ontopic,

ik zou zowiezo voor logitech of micro$oft gaan (ja ik weet het maar de HW is best goed.)
Ik heb een BTC Infra-rood Toestenbord.
Geen complete desktop dus; alleen een toetsenbord.

Werkt prima to op 25 meter; zolang er geen obstakel tussen de zende en het toetsenbord aanwezig is.
Dit keyboard heeft een superfijne toetsaanslag en is erg mooi en heeft veele sneltoetsen.

Ook voor de prijs hoef je het niet te laten; 45 euro.
O ja, er zit ook nog een muis op het toetsenbord zelf. Die KUN je gebruiken, maar dat HOEFT niet.

Ik heb er gewoon een losse TRUST optical wireless muis bij. Die is overigens ook zeer sterk aan te raden. Die was trouwens ook 45 euro.

Ja, es een keer wat anders dan al die schappjes met hun logitech desktopjes >:)
Pagina: 1