Toon posts:

[php] misschien een newbee vraag...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen in P&W ik wil jullie graag het volgende vragen..
Het is misschien een simpele vraag maar vergeef me dat ik het toch vraag ik snap wel wat er in dit script staat maar wil graag weten hoe ik het moet aanroepen in mijn browser het gaat om een printvriendelijke page te laten zien.. en om te laten zien dat ik het script wel snap zal ik er uitleg bijzetten:
PHP:
1
<? opennenif($printerversie=="1") als $printversie 1 is dan { echo"<LINK REL=STYLESHEET HREF=STYLESHEETPAGINA.CSS>"; } echoen link bla bla?>

Als iemand me deze misschien simpele vraag zou kunnen beantwoorden ben ik al erg blij.
bedankt

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

eh :?

wat probeer je, wat heb je geprobeerd, wat lukt er niet?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Op zondag 10 maart 2002 22:39 schreef Godzilla het volgende:
Dag mensen in P&W ik wil jullie graag het volgende vragen..
Het is misschien een simpele vraag maar vergeef me dat ik het toch vraag ik snap wel wat er in dit script staat maar wil graag weten hoe ik het moet aanroepen in mijn browser het gaat om een printvriendelijke page te laten zien.. en om te laten zien dat ik het script wel snap zal ik er uitleg bijzetten:
PHP:
1
<? opennenif($printerversie=="1") als $printversie 1 is dan { echo"<LINK REL=STYLESHEET HREF=STYLESHEETPAGINA.CSS>"; } echoen link bla bla?>

Als iemand me deze misschien simpele vraag zou kunnen beantwoorden ben ik al erg blij.
bedankt
doe het zo eens:
PHP:
1
<?if ($printerversie == "1") // als $printversie 1 is{  echo "<link rel='stylesheet' type='text/css' href='style.css'>";}?>

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lijkt me idd een erg n00b vraag, de 2e reactie moet je wel verder helpen?

Dit topic is gesloten.