Samen staan we sterk!
Hangt er een beetje van af; daar in het oosten is engels wel een heel erg "gehypte" taal dus met een beetje geluk staat er veel engels in de handleiding en op het display. Maar voor hetzelfde geld heb je gewoon met karakters te maken.
Ik kan helaas niet uit ervaring spreken en het is dus ook maar een beetje speculatie.
Aan de andere kant... de napa komt daar ook vandaan en heeft ook een display met west europese karakters, ik kan me toch nauwelijks voor stellen dat zoiets ooit karakters heeft gehad in plaats van letters, maar hij komt natuurlijk uit Hong KOng wat een tijd lang engels is geweest.
Wat je zou kunnen doen is naar het thaise gedeelte van een website gaan en kijken of de plaatjes dan karakters bevatten ipv letters...
(sorry voor het hard op en chaotisch denken
)
Ik kan helaas niet uit ervaring spreken en het is dus ook maar een beetje speculatie.
Aan de andere kant... de napa komt daar ook vandaan en heeft ook een display met west europese karakters, ik kan me toch nauwelijks voor stellen dat zoiets ooit karakters heeft gehad in plaats van letters, maar hij komt natuurlijk uit Hong KOng wat een tijd lang engels is geweest.
Wat je zou kunnen doen is naar het thaise gedeelte van een website gaan en kijken of de plaatjes dan karakters bevatten ipv letters...
(sorry voor het hard op en chaotisch denken
mmhh moet het toch zeker weten
Samen staan we sterk!
Check voor je zo'n ding aanschaft (internet cafe in thailand) of er drivers beschikbaar zijn. Verder kijken of je bijv. de bios kan flashen naar Engels.
Pas wel op dat je niet te gretig inkopen doet. Je mag nl. niet zomaar alles meenemen (exporteren).
Dus doosje/boekje etc. wegpleuren als je op je terugreis gaat. Goede reis!
Pas wel op dat je niet te gretig inkopen doet. Je mag nl. niet zomaar alles meenemen (exporteren).
Dus doosje/boekje etc. wegpleuren als je op je terugreis gaat. Goede reis!
Is het dan veel goedkoper in thailand ?
* cyclone gaat ook naar thailand in april
en ik ben ook aan het overwegen om zowel een digitale camera aan te schaffen en een mp3 speler.
Is het nu verstandig om hiermee te wachten en alles in thailand te kopen vanwege grote prijsverschillen ?
* cyclone gaat ook naar thailand in april
en ik ben ook aan het overwegen om zowel een digitale camera aan te schaffen en een mp3 speler.
Is het nu verstandig om hiermee te wachten en alles in thailand te kopen vanwege grote prijsverschillen ?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Denk er ook even aan dat die producten én uit Thailand zullen komen, én je ze in Thailand koopt. Aan de ene kant dus een vast iets hogere kans op RMA, aan de andere kant ben je screwed áls hij kapot gaat: je bent dan in één keer je voordeel weer kwijt.
Ik zou, zeker (dure) RMA-gevoelige apparaten als discmans (bewegende onderdelen!), in Nederland/Europa kopen...
Ik zou, zeker (dure) RMA-gevoelige apparaten als discmans (bewegende onderdelen!), in Nederland/Europa kopen...
Pagina: 1