Arrows are made to fly, so are aeros.
Ennuh...dat moet ik voor jou gaan bepalen? Een pc in een kartonnen doos flikkeren kan iedereen.
I reject your reality, and substitute my own.
kartonnen doos is niet origineel, is al honderden keren gedaan!
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
monitor lijkt me vrij link met al die hoogspanning in dat ding, doos lijkt me duf. Kortom, verzin es iets anders...
Verwijderd
->gewoon stekker eruit trekkenOp zondag 10 maart 2002 22:36 schreef m-m het volgende:
monitor lijkt me vrij link met al die hoogspanning in dat ding, doos lijkt me duf. Kortom, verzin es iets anders...
->monitor aanzetten
->openschroeven
->leegrammen
->inhoud weggooien
->klaar
Hehe, ik doe de monitor:
alles dr uit slopen, beetje "netjes" inbouwen (cd lade die dr inderin uit komt waar normaal instel knopjes zitte, floppy dr naast) en dan plexiglas in het gat waar eerst het scherm zat, en neon licht o.i.d. drin maken
alles dr uit slopen, beetje "netjes" inbouwen (cd lade die dr inderin uit komt waar normaal instel knopjes zitte, floppy dr naast) en dan plexiglas in het gat waar eerst het scherm zat, en neon licht o.i.d. drin maken
Verwijderd
Maar waar laat je het beeld van je monitor dan je zult toch ook zeker beeld nodig hebbenOp maandag 11 maart 2002 16:23 schreef ScrewDriver2k1 het volgende:
Hehe, ik doe de monitor:
alles dr uit slopen, beetje "netjes" inbouwen (cd lade die dr inderin uit komt waar normaal instel knopjes zitte, floppy dr naast) en dan plexiglas in het gat waar eerst het scherm zat, en neon licht o.i.d. drin maken![]()
LOL.
You can't have everything. Where would you put it?
waarschijnlijk maakt hij zijn pc Appart in een monitor
dus krijgt hij 2 "monitoren".
1 pc en 1 monitor
dus krijgt hij 2 "monitoren".
1 pc en 1 monitor
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Verwijderd
De inhoud van de monitor gaat dan natuurlijk weer in een kartonnen doosOp maandag 11 maart 2002 16:25 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Maar waar laat je het beeld van je monitor dan je zult toch ook zeker beeld nodig hebben.
Nee die gaat in zijn oude AT PC-KastOp maandag 11 maart 2002 16:42 schreef adfundum het volgende:
[..]
De inhoud van de monitor gaat dan natuurlijk weer in een kartonnen doos
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Als jij me een TFT scherm geeft dan vindt ik het OK :-)
Pagina: 1