Ik zat net ff te denken (jaja echt waar
) maar ik heb een server gehuurt voor 100 eur. maar wat voor een lijntje zou ik nou kunnen huren voor dit bedrag?
Verwijderd
[hetisweerzondagavondmode]
lijntje coke
[/hetisweerzondagavondmode]
hangt er vanaf, 100 euro per maand?
lijntje coke
[/hetisweerzondagavondmode]
hangt er vanaf, 100 euro per maand?
€100 per maand? niet veel 
Met €200 / maand kom je al IETS verder, dan hebbie een SDSL lijn van 2Mbit, maar dan wel met een overboeking van 1:10....
Met €200 / maand kom je al IETS verder, dan hebbie een SDSL lijn van 2Mbit, maar dan wel met een overboeking van 1:10....
Verwijderd
512 kbit upstream is niet echt veel, moet je toch sdsl (s van synchronous, dus evenveel up als down)
S == SymetricOp zondag 10 maart 2002 22:21 schreef d0g1e het volgende:
512 kbit upstream is niet echt veel, moet je toch sdsl (s van synchronous, dus evenveel up als down)
net zoals A Asymetric is.
ervan uitgaande van wat ? ik kan me HEEL moeilijk voorstellen dat iemand hier in deze buurt SDSL laat aansluiten.Op zondag 10 maart 2002 22:12 schreef Cutebritney het volgende:
€100 per maand? niet veel
Betekent dit dus een overboeking van 1:10 op 1 wijk of op hun hele netwerk?
Wat stelt die overboeking 1:10 voor waar jullie het hier over hebben?
DatDus.DE --- DatDus!
Verwijderd
oh jaOp zondag 10 maart 2002 23:29 schreef jochemd het volgende:
[..]
S == Symetric
net zoals A Asymetric is.
ik zei toch dat het zondag avond was
Waarschijnlijk op het hele netwerk dus dat hun per 10 gebruikers die sdsl bij hen nemen 2 mbit hebben. Dus bij 100 gebruikers hebben hun zelf een lijntje van 20 mbit.Op maandag 11 maart 2002 00:59 schreef Klubbheads het volgende:
[..]
ervan uitgaande van wat ? ik kan me HEEL moeilijk voorstellen dat iemand hier in deze buurt SDSL laat aansluiten.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
dus niet geschikt om een lekkere gameserver te hosten voor 12+ man ?
SDSL gaat gewoon via BBned, dus als ADSL via bijv. Cistron beschikbaar is, is SDSL ook te krijgenOp maandag 11 maart 2002 00:59 schreef Klubbheads het volgende:
[..]
ervan uitgaande van wat ? ik kan me HEEL moeilijk voorstellen dat iemand hier in deze buurt SDSL laat aansluiten.
De overboeking is 1:10, en dat is van toepassing op de BBNED lijn. (dat is dus de lijn van de Centrale naar de backbone van de provider).
Om te vergelijken: Mxstream heeft een overboeking van 1:45, ruim 4.5 keer zoveel...
(nu is dat wel een dienst voor particulieren, maar bijv. savonds zal een bedrijf die SDSL lijn niet/nouwlijks gebruiken....
Zit het ding in een normaal 19" rack? Dan kun je 'm bijvoorbeeld bij Trueserver neerhangen, daar betaal je, afhankelijk van de grootte van je server, circa € 200,- per maand voor je server, incl. 50GB traffic. Da's natuurlijk niet zo weinig, maar je moet er toch wat voor over hebben. Verder kun je kijken naar bedrijven als Luna etc., die zijn wat goedkoper, maar daar is de verbinding dan ook naar.Op zondag 10 maart 2002 22:09 schreef Webmasterok het volgende:
Ik zat net ff te denken (jaja echt waar) maar ik heb een server gehuurt voor 100 eur. maar wat voor een lijntje zou ik nou kunnen huren voor dit bedrag?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
hmm, srry voor late reactie, maar kwam er net achter dat dit topic nog open stond van mij.....
Mare, ut is nu nog niet echt duidelijk?? Eentje begint over hosting?? (ik heb al hosting voor 100 eur. per maand 5000mb en 150 gyg
, host nog steeds door dus....
)
Maar ben gewoon nieuwsgierig wat ik er voor zou kunnen krijgen voor snelheid
..
Mare, 2 mbit voor 200 eur. ?? is ut dan niet 1 mbit voor 100 eur.
??
Mare, ut is nu nog niet echt duidelijk?? Eentje begint over hosting?? (ik heb al hosting voor 100 eur. per maand 5000mb en 150 gyg
Maar ben gewoon nieuwsgierig wat ik er voor zou kunnen krijgen voor snelheid
Mare, 2 mbit voor 200 eur. ?? is ut dan niet 1 mbit voor 100 eur.
Pagina: 1