Ok, nadat ik via een kleine omweg ultima 7 weer eens had bekeken (thanx aan je weet wel wie je bent
) lijkt het me leuk eens te kijken naar ultima online.
Nu even het volgende. Als ik bij verschillende winkels eens kijk zie ik staan:
- Ultima Online Second Age
- ULTIMA ONLINE RENAISSANCE
- Ultima online:third dawn
- Ultima Online: Lord Blackthorn's Revenge
kan iemand me vertellen wat nou wat is dan???? ik bedoel dus, welke moet ik hebben om gewoon online te kunnen gamen? wat is nou de uitbreiding enz enz. Ik weet dat er hier een paar experts rondlopen vandaar. Het gaat er dus om dat ik gewoon lekker online wil kunnen gamen, maar wel met alle opties, welk pakket moet ik dan hebben?
verder las ik oa in de search verhalen over gratis servers voor uo. Dit lijkt me aantrekkelijk, dit is legaal neem ik aan?? zo ja, kan dit met elk pakket, wat zijn de voorwaarden enz enz
En als laatste, is uo het nog waard om te kopen
thanx!
/edit
nog 1 Ultima Online: Lord Blackthorn's Revenge
Nu even het volgende. Als ik bij verschillende winkels eens kijk zie ik staan:
- Ultima Online Second Age
- ULTIMA ONLINE RENAISSANCE
- Ultima online:third dawn
- Ultima Online: Lord Blackthorn's Revenge
kan iemand me vertellen wat nou wat is dan???? ik bedoel dus, welke moet ik hebben om gewoon online te kunnen gamen? wat is nou de uitbreiding enz enz. Ik weet dat er hier een paar experts rondlopen vandaar. Het gaat er dus om dat ik gewoon lekker online wil kunnen gamen, maar wel met alle opties, welk pakket moet ik dan hebben?
verder las ik oa in de search verhalen over gratis servers voor uo. Dit lijkt me aantrekkelijk, dit is legaal neem ik aan?? zo ja, kan dit met elk pakket, wat zijn de voorwaarden enz enz
En als laatste, is uo het nog waard om te kopen
thanx!
/edit
nog 1 Ultima Online: Lord Blackthorn's Revenge