Toon posts:

bios flash msi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een msi mobo k7t266 pro met versie 1.3 bios (ami). morgen krijg ik een athlon xp1600+, en die wordt natuurlijk nog niet ondersteunt daarin. nu heb ik al meerdere keren een nieuw bios willen instaleren, maar ik slaag er echt nie in. ergens staat op de site, dat je met opstartdisk moet opstarten en dan langs c:/test> amifl827 xxxxxx moet flashen, maar hij vindt dan ineens nix meer, ligt het aan mijn diskette dan? of moet het gewoon anders

als je een goede oplossing weet, mail mij die dan aub zo snel mogelijk op de_willel@hotmail.com

aja, ik heb win98 en probeer versie 1.8 te instaleren

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 13:05
eerst opstartfloppy maken(in dos format a: /s), dan de bios op die diskette uitpakken, dan opstarten met die diskette dan ff wachten dan doet ie het, als het goed is

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Een bios update moet je eigenlijk niet vanaf een diskette doen aangezien diskettes het wel is willen afweten.
Ik had hier laatst over gelezen dat dit word afgeraden.
Start de computer op met een bootable diskette en start dan de bios update bestanden die op je harde schijf staan.

Verwijderd

Topicstarter
mag je ook gewoon opstarten in dos? en dan de dingen starten?

Verwijderd

ja

Verwijderd

Dat is ook een optie, was even vergeten dat in Windows 98 nog wel een DOS-MODUS was :)
Pagina: 1