Toon posts:

IP achterhalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik bij icq of msn iemand zijn ip achterhalen? Ik krijg mailbommen van een bepaald ip nummer en ik heb zo een vermoeden wie het kan zijn maar weet het niet 100% zeker.

Iemand een programmaatje ofzo?

:)

Verwijderd

geef het IP hier es...

Verwijderd

ik kan met mijn FreeBSD-server aardig wat informatie verkrijgen nml.

Verwijderd

Topicstarter
62.163.174.7

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Voor ICQ is er zat van die zooi via Google te vinden :Y)

Verwijderd

het is in ieder geval een chello gebruiker, en gezien aan zijn IP heeft hij nog niet zo gek lang een chello abbo.

Verwijderd

huh, hij wil het ip achterhalen en post hier wel gewoon het ip, als je het ip hebt zou ik elkker gaan mailen met abuse@chello.nl >:)

Verwijderd

die gast van dat ip woont in Ede en heeft een Terayon modem, meer info nodig?

Verwijderd

Contact abuse@chello.nl concerning criminal activities like spam, hacks, portscans

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info :) Ik zal ff naar abuse@chello.nl mailen >:)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

-nagevraagd-

Dat emailadres bestaat niet meer ivm overmatige spam (...)
Je moet nu eenn formuliertje op de site invullen of bellen.

succes!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 21:33 schreef freebie het volgende:
die gast van dat ip woont in Ede en heeft een Terayon modem, meer info nodig?
jij bent echt l33t man :{

Maar je vraagt: hoe kom ik achter iemands ip? en vervolgens post je het gewoon :?

Btw: ik had eerst ook een Flevoland's IP terwijl ik in Mierlo woon, dus wil weinig zeggen. Modem ook al 3x vervangen.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Denk dat het moet zijn: Iemand VIA zijn IP achterhalen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Ik weet niet hoe snugger die gast is, die jou een mailbom stuurt. Maar als hij dus echt stom is dan doet hij het dus vanuit de SMTP van zijn eigen ISP en dan pakt UPC hem dus helemaal snel, want de SMTP-servers van ISP's pikken dit soort grappenmakers er erg snel uit.

Lastiger wordt het als hij het vanuit z'n eigen SMTP-servertje doet, dan ontvangt alleen de POP3-server van JOUW ISP nogal veel, maar deze zal er wat minder op ingesteld zijn om dit soort grapjassen eruit te pikken. Dit in verband met het feit dat sommige mensen op speciale mailinglists zijn geabboneerd, die soms veel mailtjes snel achter elkaar versturen, zoals bijvoorbeeld de GPL-list van Smoothwall....een discussie mailinglist.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 21:49 schreef tjetta het volgende:

[..]

jij bent echt l33t man :{

Maar je vraagt: hoe kom ik achter iemands ip? en vervolgens post je het gewoon :?

Btw: ik had eerst ook een Flevoland's IP terwijl ik in Mierlo woon, dus wil weinig zeggen. Modem ook al 3x vervangen.
Ik heb zelf een Noord-Holland ip terwijl ik in GLD woon.

Maar hier kun je het beter aan zien hoor:

Name: a174007.upc-a.chello.nl
Address: 62.163.174.7

Verwijderd

Topicstarter
Dit staat bij de header:

From saf Sun, 10 Mar 2002 11:13:53 -0800
Received: from [62.163.174.7] by hotmail.com (3.2) with ESMTP id MHotMailBE54FB5900574136E8213EA3AE0705740; Sun, 10 Mar 2002 11:13:30 -0800
From: sfas
Date: zo, 10 mrt 2002 20:01:36 -0600
X-Mailer: EBT Reporter v 2.x
To:
Subject: asfasf

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 21:44 schreef 2Dutch het volgende:
-nagevraagd-

Dat emailadres bestaat niet meer ivm overmatige spam (...)
Je moet nu eenn formuliertje op de site invullen of bellen.

succes!
Ah, thanks, ff invullen :)
Pagina: 1