Ja, ik mis de good old Longbow tijd. Team Apache was wel een lekker tussendoortje maar niet zo goed als Longbow. En het laatste was de nieuwe Gunship, een echte teleurstelling. Weet iemand of er uberhaupt nog iets gaat komen op heli gebied?
Hehe, ik durf je niet eens Comanche 4 aan te raden. Wat een teleurstelling t.o.v. Comanche3. Uren heb ik aan deel3 gewijd en deel4 is gewoon... prut.
Erg jammer en ik had het niet verwacht van Novalogic dat ze voor de commerciële meute zouden gaan. Erg jammer.
<dB(A) gaat ook maar wachten op een volgende goeie choppersim>
Ja man, wat is er toch met Janes gebeurd? Ze hebben nog wel een website maar voor de rest is het verdacht stil. We kunnen alleen maar hopen.
EECH (Enemy Engaged: Comache vs Hokum) is ook best een goede choppersim. Goede avionics, erg mooie graphics en ik vind de sfeer ook prima. Jammer dar er geen Longbow III komt.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Voor zover ik kan constateren is Jane gecancelled. Bij ons in de winkel is dit spel iig van de releaselist verdwenen. Helaas, want het beloofde een erg goed spel te worden.Op zondag 10 maart 2002 21:27 schreef SICKFUCK het volgende:
Ja man, wat is er toch met Janes gebeurd? Ze hebben nog wel een website maar voor de rest is het verdacht stil. We kunnen alleen maar hopen.
Op zondag 10 maart 2002 22:02 schreef Dobie het volgende:
Simcopter?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Waar heb jij het over?Op zondag 10 maart 2002 21:38 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Voor zover ik kan constateren is Jane gecancelled. Bij ons in de winkel is dit spel iig van de releaselist verdwenen. Helaas, want het beloofde een erg goed spel te worden.
Voor de duidelijkheid: Janes is geen spel maar een organisatie die informatie bijhoudt over alle (maar dan ook ALLE) militaire zooi in de hele wereld, van pistolen tot raketten.
Er is dus een samenwerking met softwareontwikkelaars voor het ontwikkelen van simulaties, en longbow II was het beste dat ooit gemaakt is op helisim gebied. Grafisch zijn tijd voorbij (want met een vrij beweegbare cockpit waarin de schermen afleesbaar bleef) en een geweldige uitgebreide cockpit met alle wapensystemen diepgaand uitgewerkt, net als de avionics. Een niveau waar alle nagekomen helisims alleen maar van kunnen dromen.
Nu BLIJKT longbow ook d3d te kunnen draaien
http://accesswave.ca/~positiveg/lb2.htm
Alleen ik KAN ME CDŽS NIET MEER VINDEN
En idd, er is nooit sprake geweest van LB III
Janes (de softwareontwikkelaar) is niet meer. Opgeslokt door E.A> dacht ik...
Verwijderd
Weet niet, maar ze bestaan iig nog wel, kijk maar op www.gamez.nl en dan aan de linker kantOp zondag 10 maart 2002 23:28 schreef DroogKloot het volgende:
Janes (de softwareontwikkelaar) is niet meer. Opgeslokt door E.A> dacht ik...
Janes Interactive is al jaren onderdeel van EA en hebben onder het EA label dan ook befaamdse sims gereleased zoals USNF'97, ATF, Longbow, Longbow II, 668 etc. (de originele USNF is niet onder het Janes label uitgebracht maar door EA zelf).
Alleen ben ik bang dat men na USAF en Janes F/A-18 bij EA hebben gedacht dat simulaties alleen maar veel geld kosten en niet zo veel opleveren dus is misschien de kraan dicht gedraaid?
Alleen ben ik bang dat men na USAF en Janes F/A-18 bij EA hebben gedacht dat simulaties alleen maar veel geld kosten en niet zo veel opleveren dus is misschien de kraan dicht gedraaid?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
De gouden SIM tijd is helaas voorbij. Teveel kosten voor een te kleine markt, Microsoft met FS rules en verder bijna niks. Lijkt alsof alleen in het oostblok nog interesse is om Sims te ontwikkelen.
Het is trouwens Jane's BTW
Het is inderdaad wel een tijd geleden dat er een goede heli-sim uitkwam. Was vroeger altijd wel leuk met een hele club op een lan allemaal missies doen. Vind dat er weer een nieuwe goede heli-sim moet uitkomen.
Idd, een erg goeie game was dat.Op zondag 10 maart 2002 23:01 schreef stefijn het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Voor de duidelijkheid: Janes is geen spel maar een organisatie die informatie bijhoudt over alle (maar dan ook ALLE) militaire zooi in de hele wereld, van pistolen tot raketten.
Er is dus een samenwerking met softwareontwikkelaars voor het ontwikkelen van simulaties, en longbow II was het beste dat ooit gemaakt is op helisim gebied. Grafisch zijn tijd voorbij (want met een vrij beweegbare cockpit waarin de schermen afleesbaar bleef) en een geweldige uitgebreide cockpit met alle wapensystemen diepgaand uitgewerkt, net als de avionics. Een niveau waar alle nagekomen helisims alleen maar van kunnen dromen.
Nu BLIJKT longbow ook d3d te kunnen draaienen tot wel 1024 x 768!!!
http://accesswave.ca/~positiveg/lb2.htm
Alleen ik KAN ME CDŽS NIET MEER VINDEN![]()
![]()
(alleen die van part 1)
En idd, er is nooit sprake geweest van LB III
Grafisch op 3 nivos in te stellen. Klasse gewoon.
Alleen een vette pil van een handleiding erbij.
En elke toets op toetsen bord had iets van 3 functies??
Die cd's hangen bij mij aan de muur van classics.
Damn, haal ze van de muur man! Effe d3d patch installen en weer gaan spelen 
* vraagt zich af waar zijn CD's gebleven zijn
Heb alle games van Jane's, maar nou net deze kan ik niet meer vinden
Pls niet op slot doen, kweet dat t niet mag
* vraagt zich af waar zijn CD's gebleven zijn
ahum..kopietje?Die cd's hangen bij mij aan de muur van classics.
Heb alle games van Jane's, maar nou net deze kan ik niet meer vinden
Pls niet op slot doen, kweet dat t niet mag
Nou ja Falcon 4.0 SP2A wordt ook niet onaardig (met SP3 in het vooruitzicht) en ik zit met smart te wachten op LOMAC!Op maandag 11 maart 2002 00:56 schreef SkoolieDie het volgende:
De gouden SIM tijd is helaas voorbij. Teveel kosten voor een te kleine markt, Microsoft met FS rules en verder bijna niks. Lijkt alsof alleen in het oostblok nog interesse is om Sims te ontwikkelen.
Neuh maar d'r zitten wel choppers in
Idd. deel3 is wel zo gebaseerd op de realiteit, echt prachtigOp zondag 10 maart 2002 21:13 schreef dB_A_ het volgende:
Hehe, ik durf je niet eens Comanche 4 aan te raden. Wat een teleurstelling t.o.v. Comanche3. Uren heb ik aan deel3 gewijd en deel4 is gewoon... prut.Erg jammer en ik had het niet verwacht van Novalogic dat ze voor de commerciële meute zouden gaan. Erg jammer.
C:\>_
pfff ik weet nog dat ik comanche 3 telkens weer uitspeelde, wat is dat toch een ongelovelijk vet spel, ik moest bijna (figuurlijk) janken toen ik die demo speelde van comanche 4, wat een neppe arcade shooter is dat
Verwijderd
Zou leuk zijn om bijv. Longbow te kunnen koppelen aan F15 en M1 tank platoon amongothers ..krijg je het systeem wat het DOD gebruikt in de VS om een slagveld te simuleren.
Kunnen we elkaar Online afslachten op globaal niveau en daarna lekker in de kroeg overdrijven
Kunnen we elkaar Online afslachten op globaal niveau en daarna lekker in de kroeg overdrijven
Er is tijdje terug nog een heli spel uitgekomen, alleen niet echt een sim. Wel jammer dat er weinig heli sims zijn, misschien komen ze ooit nog, wie weet
Op zondag 16 juni 2002 19:34 schreef WhiteShark het volgende:
Deze?
http://www.bgm.link.com/soacms-aircrew.html
tampert, kriminalpolizei
Op zondag 10 maart 2002 22:02 schreef Dobie het volgende:
Simcopter?
Ik heb de Janes AH-64 series(dus ook longbow) helemaal grijs gespeeld
prachtig was dat
Longbow was inderdaad errug goed. Commanche 3 overigens ook. Vond het nogal lastig kiezen tussen de 2 welke nu beter was.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Microprose had toch een paar linkbare titels? Gunship! en Tank platoon! (met subtiele uitroeptekens) of zo? Ok, Longbow is beter...Op zondag 16 juni 2002 18:32 schreef WhiteShark het volgende:
Zou leuk zijn om bijv. Longbow te kunnen koppelen aan F15 en M1 tank platoon amongothers ..krijg je het systeem wat het DOD gebruikt in de VS om een slagveld te simuleren.
Pagina: 1