Toon posts:

V66 of 6510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn abonnement loopt bijna af ik ik ben van plan om een nieuwe telefoon te halen, de motorola v66 of de nokia 6510 alle technische specs van de nokia weet ik al maar die van de motorola kan ik niet zo goed vinden (iemand een linkje?) maar eigenlijk wil ik dus vragen over persoonlijke ervaringen van mensen die 1 van deze telefoons al hebben??

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Er is al een topic geweest hierover (v66). Zou gewoon de search gebruiken en eens naar een site als http://uk.gsmbox.com gaan. Daar staat veel info/tests van mobiele phones.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 20:45 schreef sigma01 het volgende:
Er is al een topic geweest hierover (v66). Zou gewoon de search gebruiken en eens naar een site als http://uk.gsmbox.com gaan. Daar staat veel info/tests van mobiele phones.
search doet ut bij mij niet, echt heel raar doet ut al 2 maanden niet en ik zit ook eigenlijk meer op ervaringen te w8ten

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 20:47 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

search doet ut bij mij niet, echt heel raar doet ut al 2 maanden niet en ik zit ook eigenlijk meer op ervaringen te w8ten
Search doet het wel hoor :)

[search=6510]
[search=v66]

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb de v66, veruit een toptelefoontje :)

Wat wil je meer weten? Misschien kan je wat gerichter vragen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 22:31 schreef Timmey het volgende:
Ik heb de v66, veruit een toptelefoontje :)

Wat wil je meer weten? Misschien kan je wat gerichter vragen?
of hij behalve mooi is ook nog goed funcioneert en heeft ie nog gebreken ofzo??

• Timmey
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 17:40 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

of hij behalve mooi is ook nog goed funcioneert en heeft ie nog gebreken ofzo??
De v66 heeft het nieuwe motorola menu wat mij zeer goed bevalt, lekker overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Wel af en toe een beetje langzaam, maar dat is geen punt om je druk over te maken naar mijn idee.

Telefoon zelf is ook lekker stevig, ik heb 'm nu al bijna 2 maanden en zie 'm niet achteruit gaan. Ik had gisteren een Samsung SGH-300 vast, ook met een klepje en die vond ik wel iets degelijker aanvoelen. Maar het klepje van de v66 is toch ook zeker wel stevig.

Verder alleen maar lof, trilfunctie werkt goed en hij is heel erg klein. Je voelt 'm bijna niet in je broekzak zitten!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 18:35 schreef Timmey het volgende:

[..]

De v66 heeft het nieuwe motorola menu wat mij zeer goed bevalt, lekker overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Wel af en toe een beetje langzaam, maar dat is geen punt om je druk over te maken naar mijn idee.

Telefoon zelf is ook lekker stevig, ik heb 'm nu al bijna 2 maanden en zie 'm niet achteruit gaan. Ik had gisteren een Samsung SGH-300 vast, ook met een klepje en die vond ik wel iets degelijker aanvoelen. Maar het klepje van de v66 is toch ook zeker wel stevig.

Verder alleen maar lof, trilfunctie werkt goed en hij is heel erg klein. Je voelt 'm bijna niet in je broekzak zitten!
wat vind je van de toetsen??

Verwijderd

V70 dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 22:47 schreef normal888 het volgende:
V70 dan?
volgens mij is dat weer een hele rare of niet?? zo'n heel groot ding??

• Timmey
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:08 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

wat vind je van de toetsen??
De toetsen maken een heel zacht "klik" geluidje als je ze indrukt, ze werken overigens wel prettig en snel.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 12:01 schreef Timmey het volgende:

[..]

De toetsen maken een heel zacht "klik" geluidje als je ze indrukt, ze werken overigens wel prettig en snel.
vind je ze niet te klein???

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 12:01 schreef Timmey het volgende:

[..]

vind je ze niet te klein??

• Timmey
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 12:07 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

vind je ze niet te klein???
Op dinsdag 12 maart 2002 13:24 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

vind je ze niet te klein??
Nee, dat zeker niet!

En ehm, 1 reply is genoeg ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 14:08 schreef Timmey het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat zeker niet!

En ehm, 1 reply is genoeg ;)
ja foutje van de pc hier op school

• Timmey
  • Niet online
Op Tuesday 12 March 2002 15:29 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

ja foutje van de pc hier op school
Is ok.

Maar ehm, ik zou 'm zeker kopen, dat ding bevalt gewoon enorm goed. Niet dat het erom gaat, maar het patsgehalte is ook wel groot :P Ik hoor veel positieve reacties als "vet!" "hoe kom je daar nou weer aan!" enzo. Origineler dan een Nokia...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 16:09 schreef Timmey het volgende:

[..]

Is ok.

Maar ehm, ik zou 'm zeker kopen, dat ding bevalt gewoon enorm goed. Niet dat het erom gaat, maar het patsgehalte is ook wel groot :P Ik hoor veel positieve reacties als "vet!" "hoe kom je daar nou weer aan!" enzo. Origineler dan een Nokia...
ik kijk nog wel ff misschien haal ik hem wel (ik laat het dan wel ff weten) maar iig bedankt voor je advies man ;) ;)

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Ik heb de v.66 sinds Februari! Maar vorige week kwam een vriend van mij aan met zijn net gekochte 6510...
Mijn v.66tje van een leuk telefoontje hoor maar als ik mag kiezen gah ik nu toch voor de Nokia gewoon omzijn goede lion baterij en klein vormaat en geen antenne!

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Pagina: 1