de 710c kan volgen mij niet onder dos printen, alleen onder windows
WAT dat meen je niet... wat een K*T ding
Geen kutding... waarom koop je een WINDOWS-printer als de Deskjet 710/720 als je onder DOS wilt printen ????
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb hem nie gekocht mijn stage plek....
toch stom dat ie het alleen onder windows doet.... Maar dat ding gaat het dus nooit doen onder dos...
hehe neem ik hem wel mee
toch stom dat ie het alleen onder windows doet.... Maar dat ding gaat het dus nooit doen onder dos...
hehe neem ik hem wel mee
ik krijg em ook niet aan de gang onder dos, ik weet eigenlijk wel zeker dat ie niet onder dos kan printen
mischien in een dosbox?
mischien in een dosbox?
Dat hij onder dos niet print wist ik al wat ik alleen kut vind is dat hij het onder w2k niet doet, ik krijg hem niet aan de praat
Hmm, ik hem met mijn HP 710 onder Win2K 0,0 problemen gehad. Gewoon erin geplugd, windows rommelde wat, en hij deed het.
Wat gebeurt er precies niet, en wat heb je gedaan?
Wat gebeurt er precies niet, en wat heb je gedaan?
Ik wil hem via een netwerk (tcp/ip) aan de praat krijgen maar hij kan de drivers niet vinden
Ook hierbij geld: lees eerst wat op de doos (of ergens op internet of waar dan ook) staat voordat je hem koopt.
Dan zou je weten dat ie het niet via een netwerk doet
Dus alleen aangesloten op een LTP-poort, onder Windows, vanaf de eigen computer.
Dan zou je weten dat ie het niet via een netwerk doet
Dus alleen aangesloten op een LTP-poort, onder Windows, vanaf de eigen computer.
hehe heb hem aan de gang onder een dos app 
Geinstalleerd als HP laserjet
Hij doet ut
Geinstalleerd als HP laserjet
Ik heb hem (met een rare omweg) wel onder win98 aan de praat gekregen. het probleem is dat ik dus geen win2k drivers heb.
hp zegt: staat op w2k cd, (zegt ms ook)
maar ik kan ze daar niet vinden.
dus als iemand die drivers ergens heeft zou ik ze graag willen hebben.
hp zegt: staat op w2k cd, (zegt ms ook)
maar ik kan ze daar niet vinden.
dus als iemand die drivers ergens heeft zou ik ze graag willen hebben.
Pagina: 1