Ik moet binnen twee weken een klein boekbesprekinkje doen over 'Lord of the rings'. Ik heb hiervoor al talrijke ideen om dat prachtig uit te werken en had ook het idee om mijzelf in een zwart "kleed" te hullen om op de bewuste zwarte ruiters te trekken en een microotje te bevestigen en het geluid door een portable te laten vervormen. De bedoeling is dus dat dat allemaal streaming gebeurt. Ik weet dat ik dat met mijn pc thuis kan (met sblive op) en zo allerlei effecten kan toepassen op mijn sound zodat ik stemvervorming kan doen (vooral met diepere en meer echoïge stem praten is het idee). Nu vraag ik mij af of iemand van jullie een programma kent dat iets dergelijks streaming kan doen onafhankelijk van je soundcard.
Je kan geluiden achteraf bewerken met progjes, en ik heb ook ergens een progje staan wat realtime je stem vervormt, is niet moeilijk te vinden, ik zal ff kijken hoe 't heet... edit ik 'r zo wel in
Da zou echt wel tof zijn moest ge mij die naam kunnen geven want k weet ni hoe zoiets heet ook niet dus kan ik da moeilijk gaan zoeken...Alvast neig bedankt voor de moeite
Ik wil ni zagen maar de dag des oordeels nadert voor mij, en ik zou da heel graag zo doen, beke indruk maken é nu het nog lukt. Kan iemand mij pls helpen...
zoek eens op het verschijnsel 'vocoder'. wellicht dat je muziekleraar nog zo'n beestje heeft staan. Het doel ervan is een geluidsgolf op een andere geluidsgolf te coderen. Zo kun je dus een 'draaggolf' met een robotgeluid hebben, en een 'stuurgolf' met een gewone stem, die dan samen een robotstem vormen.
Pagina: 1