Toon posts:

coolen via buisjes(slangetjes)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een cooler liggen wat in iets totaal anders hoort!
Het is een cooler op 24 V waar 4 plastic slangen uitkomen diameter 25mm a 35 mm zal ik dit goed kunnen gebruiken om bijvoorbeeld een slag naar de CPU van mijn videokaart te doen en tegen het pasieve coolblok??
En een naar de HD en brander???

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:45
Euh jaaja ... :?

Iets duidelijker misschien

Define: Cooler

Repareren doe je zo.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

:? wat gaat er door die slangetjes? water? lucht?

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Kun je pics posten? Maakt het misschien iets duidelijker.

...

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op zondag 10 maart 2002 20:00 schreef itstim het volgende:
Ik heb een cooler liggen wat in iets totaal anders hoort!
Waar komt het uit?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry had wel heel vlug gepost door mijn enthosame (NL is niet goed) Er gaat lucht door heen ik maak wel ff wat in paint komt over 5 min online met link je!
Ik kan hem laten blazen zuigen.
ik laat het zo ff zien

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op zondag 10 maart 2002 20:04 schreef itstim het volgende:
Sorry had wel heel vlug gepost door mijn enthosame (NL is niet goed) Er gaat lucht door heen ik maak wel ff wat in paint komt over 5 min online met link je!
Ik kan hem laten blazen zuigen.
ik laat het zo ff zien
Klinkt goed, maar in Paint :? leg ook ff duidelijk uit wat alles is hè?!! Werkt met een fan ofzo?
Ik heb bij voorbaat al intresse om hem over te nemen als je er niets mee weet te doen!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.double-vision.com/tim/untitled.bmp
http://www.double-vision.com/tim/voorkant.bmp
ik wil hem als het kan graag zelf gebruiken, maar ik denk dat ik er aan nog wel een kan komen.

LET OP!!! Het word er dan een omdat ze zeer moeilijk te krijgen zijn!!!!!

Ik kan hem laten blazen en zuigen.
hij heeft een hooge airflow en kan dus op vier plekken tegelijk coolen met maar 1 fan zo gaat de warmte goed weg.
op het plaatje van de voorkant kan dan een verloop stuk zodat er vier slangen op kunnen er zitten ook afdciht stopjes bij! voor 3 of 2 of 1 slang

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

het blijft allemaal toch een beetje vaag... (ook je topictitel btw)

maar goed, foto's zullen toch beter overkomen moet ik zeggen ik weet niet wat ik me hier nou bij moet voorstellen....

Deze plek is te koop.

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
Imo is het meer een soort silverado met een plaatje met vier gaten aan de uitgang. snappie?
Aan die gaten kun je slangetjes hangen of een afsluitdopje erin stouwen, lijkt me duidelijk, een beetje fantasie en klaar is Kees. :P

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
het is een silverado achtige fan (radiaal heet dat toch?) met hieraan slangen die naar koelblokken gaan (3 toch?)

Ik weet niet hoe groot die fan is maar volgens mij heeft dit ding slechte prestaties (door een 35 mm slang gaat nml weinig lucht)

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo iets is het ja.
Er gaat heel wat lucht door het zijn toch iets grootere buisjes 5 cm ongeveer. Hij blaast/zuigt erug hard en is ook stil

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 10:15 schreef itstim het volgende:
Ja zo iets is het ja.
Er gaat heel wat lucht door het zijn toch iets grootere buisjes 5 cm ongeveer. Hij blaast/zuigt erug hard en is ook stil
Tjah wat wil je nog meer? Hang dat ding in je comp zou ik zeggen..en post de resultaten/pics ;)

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1623543172

Die cooler die er naast ligt dat is hem en daar kan dus een plaatje op voor de afzuiging
Pagina: 1