P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Die spam was maar als grap bedoeld en mijn site is non-profit
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Grapje of geen grapje. Mag gewoon nietOp zondag 10 maart 2002 20:05 schreef sigma01 het volgende:
edit:
Die spam was maar als grap bedoeld en mijn site is non-profit![]()
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Meld je aan met haar nummer dan..Op maandag 11 maart 2002 22:36 schreef DMaarten het volgende:
argh je hebt weer een mobiel nodig om je aan te meldenZo'n kreng heb ik niet maar wil wel sms kunnen versturen naar m'n vriendin
(lijkt hier wel een fxp-board waarin iedereen bedankt
Verwijderd
al geprobeert .. maar er wordt een bevestingsnummer naar je mobiel gestuurd..en die van haar ligt op school, afgepakt door een leraarOp maandag 11 maart 2002 23:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Meld je aan met haar nummer dan..
Hoef je nu ook nix te sturen heOp dinsdag 12 maart 2002 01:34 schreef DMaarten het volgende:
al geprobeert .. maar er wordt een bevestingsnummer naar je mobiel gestuurd..en die van haar ligt op school, afgepakt door een leraar
Verwijderd
ok, gebruik die van je vader of moeder dan.. die gaan denk ik niet online smsen.. ze weten vast niet hoe dat moet!Op dinsdag 12 maart 2002 01:34 schreef DMaarten het volgende:
[..]
al geprobeert .. maar er wordt een bevestingsnummer naar je mobiel gestuurd..en die van haar ligt op school, afgepakt door een leraar
TNX MAN!!! GREAT SHARE
[/FXP]
iemand ook gelukt moet KPN???
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Verwijderd
Nu wel jaOp maandag 08 april 2002 14:48 schreef Geoffrey het volgende:
Alles wat ik naar mensen stuur die een vodafone abbo hebben, komt niet aan via deze site. Heb je dat nog niet gemerkt???
Ja lekker dan, dus daarom krijg ik die bevestigings sms niet.Op maandag 08 april 2002 14:48 schreef Geoffrey het volgende:
Alles wat ik naar mensen stuur die een vodafone abbo hebben, komt niet aan via deze site. Heb je dat nog niet gemerkt???
.... Ik weet het ook niet