Toon posts:

Instellingen in Windows Lite On 16x Fikker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het volgende probleem:

Ik haal uit mijn eigen pc mijn 16x Liteon Brander en wil hem in mijn server stoppen, (P3 500Mhz) en de brander wordt netjes door Win2k herkent, DMA aangezet etc etc, nu wil ik een cd Gaan branden(NERO) en hij geeft steeds voordat hij gaat branden de foutmelding " Could not perform Disc at Once" en dan kapt hij ermee.......
Dit gebeurt bij " On the Fly" en " Bij gewoon van hd fikken.)
Volgens mij heb ik alle instellingen wel gehad,(ook master en slave beide geprobeerd.) of ik zie er een over het hoofd!

Suggesties? (HELP)

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-04 16:27

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

ik neem aan dat je je hd en je fikker niet op dezelfd ide-kabel heb, zoja, dan weigert neo nl on the fly te fikken.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

Topicstarter
IS dat zo?, Waar moet ik hem dan aan hangen?, als ik hem op dezelfde IDE gooi als mijn CD-rom dan wil hij zoiezo niet on the fly....

Vind ik een beetje gek klinken

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-04 16:27

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Op zondag 10 maart 2002 20:21 schreef Waarom het volgende:
ik neem aan dat je je hd en je fikker niet op dezelfd ide-kabel heb, zoja, dan weigert neo nl on the fly te fikken.
sorry, kwas misschien niet duidelijk genoeg; opnieuw:
ik neem aan dat je je hd en je fikker niet op dezelfd ide-kabel heb, als je ze wel op dezelfde kabel heb weigert nero nl on the fly te fikken.

maar ik begrijp dat dit niet het geval is :)

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

Het moet geen enkel probleem zijn als je CDRW en HDD aan één IDE-Kabel hangen en al helemaal niet bij On-the-fly! (Dit is alleen van toepassing als je CDROM en CDRW aan een kabel hangen, hoewel dat bij mij ook geen probleem is (24x on-the-fly!))

Wellicht dat het aan de ASPI-drivers ligt??

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:30

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Welke versie van nero heb je? en welk OS staat op je andere pc?

Verwijderd

Topicstarter
Is beide identiek, beide win2k adv. Server, maare dat gedoe met aspi drivers is toch alleen voor oude branders?/ of ook voor oude computersystemen????

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik heb een beetje laat gereageerd, maar is er iemand anders die mijn probleem kent?

Verwijderd

Topicstarter
Kick, nog steeds geen oplossing............
Pagina: 1