Alcatel

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:53
Nou, ik heb het modem eidenlijk zover gekregen dat alles wat op poort 21 binnekomt wordt doorgesturd naar mijn pc 10.0.0.151. Maar als ik nu in explorer tik: ftp://'planetIP'
dan krijg ik de inhoud van het alcatel modem, allemaal *.ini bestandjes enzo, hoe krijg ik hem nou zover dat hij doorverwijst naar mijn eigen server. Ik heb de pport in het alcatel modem toegevoegd zoals staat beschreven op de site www.burning.com. Heb ik soms verkeerde poorten ingevoerd?

Hoe kan je met telnet trouwens zien welke NAT instelleingen je hebt gemaakt?

Help! Wat doe ik fout?

Ik draai IIS onder w2k.

The JavaScript GoT Tracker

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

punt1: je kan niet van binnen naar buiten, en terug naar binnen over een NAT device. kijk daar even naar.

punt2: dit topic kan wel naar NT

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

move > NT met slot
Zie de search, zijn al zat topics over geweest inmiddels.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Je kunt de NAT tabel bekijken door te telnetten naar je modem en dan 'nat list' in te tikken.

Ik ben trouwens zo vrij geweest om even te FTP-en naar je IP en ik krijg geen verbinding, dus ik gok dat je iets fout gedaan hebt.

Om het probleem van punt1 van Dirk-Jan kun je heenkomen door voortaan je interne IP te gebruiken om van binnenuit te FTP-en.

Dit topic is gesloten.