Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[w&g] m'n mond valt open van verbazing

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
lees ik dit nu werkelijk goed??
[topic=435201/1/25]

Ik zie hier een n00b een totaal zotte vraag stellen.
vervolgens zie ik 3-4 mensen een plausibele oplossing posten.
Tot hier gaat het goed.
Wat er vervolgens gebeurt is totaal ongepast.
Wat gebeurt er? een moderator notabene post een opmerking die totaal niet relevant is aan de topic, gevolgd door iemand die iets over xml post wat ook totaal niet aansluit aan hetgeen de n00b-er post.
Vervolgens ontspoort de hele topic door wat gespam en heen en weer geschreeuw over een en ander, met het gevolg dat de topic wordt gesloten door de moderator, die probeert de 'schuld' in de schoenen van de topicstarter te sluiten, waarin hijzelf een uitermate zwakke rol in heeft gespeelt.

Dit voorval staat niet opzichzelf. in tegendeel. Was dit zo, dan zat ik dit nu niet te typen.

Hoe vaak heb ik hier niet gelezen dat de kwaliteit van GoT gedaalt is. Ik beweer dat de kwaliteit van GoT nog steeds even amateuristisch is als het altijd was. GoT neemt zichzelf te seriues, denkt g*dverdomme dat het een instituut is!! hhaaha dat kan toch werkelijk waar niet?
GoT moet een keer een spiegel voor zich krijgen, het moet een halt toegeroepen worden.

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
en dat ga jij doen ;)
Gebruikersnaam: enjoy
Aantal posts: 3

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Toe even zeg, ik had hem ook meteen dicht kunnen pleuren omdat het een vraag is in de categorie computer-id. Dat heb ik niet gedaan omdat er wel degelijk serieuze antwoorden kwamen. Mijn antwoord was misschien geen antwoord op zijn reeds beantwoorde vraag maar wel zeker van toepassing.

Dat ik het topic alsnog sluit was om verder geflame te voorkomen, dat ik daarbij nog een hint geef dat het niet de bedoeling om van W&G een vraag je raak te maken is alvast een hint voor de topicstarter.

Als je daar niet tegen kunt, wat doe je hier dan nog.

Waarom type ik dit eigenlijk richting een kloontje.. sja, dat weet ik ook niet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:02 schreef MadMurdock het volgende:
en dat ga jij doen ;)
Gebruikersnaam: enjoy
Aantal posts: 3
Dit is ook een totaal verkeerde gedachtengang waaruit veel discussies ontstaan.
Het feit dat je hier maar 2 keer post, of net geregistreerd bent, houdt niet in dat je geen kennis op dit gebied heb, wel?

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 10 maart 2002 19:07 schreef enjoy het volgende:

[..]

Dit is ook een totaal verkeerde gedachtengang waaruit veel discussies ontstaan.
Het feit dat je hier maar 2 keer post, of net geregistreerd bent, houdt niet in dat je geen kennis op dit gebied heb, wel?
Heeft wel degelijk te maken met het feit dat je wel kritiek hebt op een forum en de manier waarop mensen handelen. Sterker nog, ik vind jou met 3 posts niet kredietwaardig in dat opzicht.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:10 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Heeft wel degelijk te maken met het feit dat je wel kritiek hebt op een forum en de manier waarop mensen handelen. Sterker nog, ik vind jou met 3 posts niet kredietwaardig in dat opzicht.
Oscar, dit post jij nu al zo vaak, en daarmee bevestig je wat ik zonet post. Men gaat veel te snel van dingen uit in dit forum.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:14 schreef enjoy het volgende:

[..]

Oscar, dit post jij nu al zo vaak, en daarmee bevestig je wat ik zonet post. Men gaat veel te snel van dingen uit in dit forum.
hahah, zie [topic=435116/1]

zodra men iets niet weet, gooit met het om andere zaken.

wat heeft mijn gedrag te maken met het feit dat hij niet snapt wat mijn vraag is? moet ik respect voor hem hebben ofzo?

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 19:10 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Daarintegen had een moderator wel de posters in dit topic de zweep mogen laten voelen.

Het topic wat begon met een serieuze vraag is in mijn opinie verpest door persoontjes die het weer is niet konden laten om hun *** te houden en begonnen wederom te trollen en te flamen.

Maarja, ik raak er gewend aan de laatste tijd.

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 10 maart 2002 19:14 schreef enjoy het volgende:

[..]

Ja.. en dat moet ookwel met zoveel users waar steeds meer mensen zich niet kunnen gedragen.. zoals:
Op zondag 10 maart 2002 19:02 schreef enjoy het volgende:

[..]

leer eens goed lezen voor je iets post.
Maar iemand anders mag je afhandelen, ik ga mijn kostbare tijd niet aan jou verdoen. Users die daarentegen al wel nuttig voor het forum zijn geweest krijgen wel de credits die ze verdienen, inclusief flexibele opstelling van mijn kant.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Wat mij betreft vindt ik het een juiste beslissing geweest om de thread op slot te gooien. Zijn vraag was in principe beantwoord, en om erger te voorkomen was een slotje zeer zeker op zijn plaats.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 10 maart 2002 19:15 schreef enjoy het volgende:

[..]
wat heeft mijn gedrag te maken met het feit dat hij niet snapt wat mijn vraag is? moet ik respect voor hem hebben ofzo?
Gezien de energie die mensen in je steken, ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:20 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Ja.. en dat moet ookwel met zoveel users waar steeds meer mensen zich niet kunnen gedragen.. zoals:
[..]

Maar iemand anders mag je afhandelen, ik ga mijn kostbare tijd niet aan jou verdoen. Users die daarentegen al wel nuttig voor het forum zijn geweest krijgen wel de credits die ze verdienen, inclusief flexibele opstelling van mijn kant.
hahah correct, en daarmee blijf je hangen in het probleem waarin GoT zich verkeert, zoals ik bovenaan al postte.
je weet dat ik jou in de gatn hou he oscar? *grin*

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op zondag 10 maart 2002 19:23 schreef enjoy het volgende:
hahah correct, en daarmee blijf je hangen in het probleem waarin GoT zich verkeert, zoals ik bovenaan al postte.
als je nou nix nuttigers te doen hebt
ga dan gewoon buitenspelen

of zoek professionele hulp

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28
Op zondag 10 maart 2002 19:23 schreef enjoy het volgende:
Daar ben jij een kloon van ja. Hoe lang duurt het voordat je dit keer gebant wordt :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:27 schreef ddc het volgende:

[..]

Daar ben jij een kloon van ja. Hoe lang duurt het voordat je dit keer gebant wordt :P
ik ben geen kloon

Verwijderd

jammer dat iemand zo zijn kansen verspeeld... dom dom dom..

Zeg het maar allemaal..Gordijnstok,...je bent een eikel. Kom maar kom kom kom kom kom...

• Dennis
Op zondag 10 maart 2002 19:29 schreef enjoy het volgende:
hahaha man knap dat je dat doorhebt!! Oscar had het niet door, zelfs niet toen ik met hem icq-de!! hahah kicken dit forum!!
Vraag me af of OzBoz het leuk vind dat jij hem bij de voornaam noemt.

Btw, hij zal het wel door hebben gehad, dat bleek al na de 1e post. :Z

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 10 maart 2002 19:29 schreef Gordijnstok het volgende:

Zeg het maar allemaal..Gordijnstok,...je bent een eikel. Kom maar kom kom kom kom kom...
mag ik? :P :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Dennis
ik ben geen kloon
te laat

• D2k

D2k

Op zondag 10 maart 2002 19:29 schreef Gordijnstok het volgende:

eikel

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:30 schreef ddc het volgende:

[..]

te laat
hahahaahah ;)

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024

[..]

ik ben geen kloon
Ik weiger te geloven dat dit je eerste account is. Je bent vandaag geregistreerd en je weet te goed hoe dit forum in elkaar zit met LA enzovoort. Je weet zelfs al na je eerste dag dat de fora ook afkortingen hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:31 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat dit je eerste account is. Je bent vandaag geregistreerd en je weet te goed hoe dit forum in elkaar zit met LA enzovoort. Je weet zelfs al na je eerste dag dat de fora ook afkortingen hebben.
klopt, ik lees dir forum vaak, en ik weet dat dit forum potentie heeft en ik vind het een goed initiatief, alleen zitten er teveel 'rotte' ingredienten in

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
modjes jullie hebben toch zoiets als ip check :?

• Dennis
Op zondag 10 maart 2002 19:33 schreef enjoy het volgende:
klopt, ik lees dir forum vaak, en ik weet dat dit forum potentie heeft en ik vind het een goed initiatief
Goed initiatief. EN in je bovenste post staat nog dat GoT vanaf het begin amateuristisch is? YEAH SURE :Z

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 19:31 schreef SONiCB00M het volgende:

misschien is het een overgelopen Fokker? :)

• D2k

D2k

ff een verzoek aan iedereen

reageer niet meer in dit topic
dit is een kloon die dit soort topics leuk vind

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:35 schreef ddc het volgende:

[..]

Goed initiatief. EN in je bovenste post staat nog dat GoT vanaf het begin amateuristisch is? YEAH SURE :Z
het initiatief is goed, alleen moet GoT niet naast zijn schoenen gaan lopen

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zondag 10 maart 2002 19:36 schreef enjoy het volgende:

[..]

het initiatief is goed, alleen moet GoT niet naast zijn schoenen gaan lopen
Jij hebt niet het recht om ons te vertellen wat we moeten doen. Je bent zelf al in overtreding met onze policy, waarmee dus blijkt dat het je geen reet scheelt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:38 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Jij hebt niet het recht om ons te vertellen wat we moeten doen. Je bent zelf al in overtreding met onze policy, waarmee dus blijkt dat het je geen reet scheelt.
dat is het inteelt gevoel wat ik al eerder postte

Verwijderd

Rustig maar Enriko, alles komt vanzelf goed :z

Verwijderd

Dit gaat nergens heen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.