Weekstats dieptepunt @ rc5

Pagina: 1
Acties:

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Jongens, het is diep triest.
Week 9 van dit jaar hebben we de miserabele score van totaal 15.766.763 blokjes gegraast in rc5. Dat is de laagste score sinds week 30 van 2001 (15.136.600 blokjes).
Waar is die tijd gebleven dat we 20.000.000+ deden (zoals week 5 t/m week 25 van 2001)? Hiermee zouden we nog steeds dagelijks op no. 1 staan!
Week 10 ziet er wat belovender uit dankzij een paar leuke megaflushes van subteams.

Wat OGR betreft was week 9 weer een topweek met 2.824.545 Gnodes, de hoogste score sinds week 27 van 2001 (3.202.077 Gnodes). Dus hier gaat alles wel de goede kant op, hoewel deze week waarschijnlijk wel weer wat lager uit gaat vallen.

Het motto: meer grazen! Have fun! :)

Intentionally left blank

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 15:01

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik ben bang de de fun er wel zo'n beetje uit is tegenwoordig...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Zal wel meevallen met de fun denk ik. In RC5 is gewoon niet zoveel eer meer te behalen omdat we toch wel de nummer 1 zijn aan het eind van de strijd (als de key gevonden wordt) - er is geen enkel team dat ons meer kan inhalen in de +/- 300 dagen dat het nog duurt voordat we de hele keyspace gehad hebben.
Veel mensen zijn imho overgestapt naar kleinschaligere projecten, waar DPC dus ook wel k*nt schopt.
Het valt me op dat er binnen OGR nog geen echte tegenstander is opgestaan (zoals bij RC5 - zij het te laat), zodat we daar nog steeds bijna dagelijks de nummer 1 positie halen. Echt favoriet lijkt dit project toch niet te zijn.
b.t.w. oude ogr-rivalen zoals BOFH en wiki-wiki leveren de laatste tijd helemaal geen results meer in! :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Ff kijken.
We doen nu Rc5, Ogr, Eccp, Seti, G@h, F@h, Think, D2ol, Dfold en nog een paar zonder dpch.
Met zoveel competities is het niet te vermijden dat leden overstappen of nieuwe leden starten in een ander project.
Ik vind dat het dus toch nog steeds goed gaat met Rc5 ondanks dat. :)
Misschien dat Spacenet genoeg kan prikkelen om er nog ff een schepje bovenop te doen.

Rc5 is idd onze moederkoe.
Maar door andere projecten erbij te doen, krijgen we ook meer nieuwe leden erbij en lopen we ook niet teveel achterstand op als Rc5 afgelopen is.

Just my opinion ;)

Verwijderd

aan mij zal het niet meer liggen, ik heb vanaf morgen 50 pc's @ RC5 draaien :) De systeembeheerder van onze school eindelijk omgepraat ;)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op zondag 10 maart 2002 20:36 schreef ByMeSDy het volgende:
aan mij zal het niet meer liggen, ik heb vanaf morgen 50 pc's @ RC5 draaien :) De systeembeheerder van onze school eindelijk omgepraat ;)
Beter, wat voor specs? En hoe lang staan ze aan per dag?

Juist

• GraveHard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42
Ik denk dat beter iedereen nog effe RC5 kan gaan doen, want het is toch bijna voorbij. Als het voorbij is kunnen de 6100 mensen die nu rc5 doen zich op de andere projecten gooien.

DUS MENSEN GOOI DIE KOE WEER AAN !!!

The Cow RuLeZ :P

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 08:20
Division Eindhoven gaat er wat aan doen deze week :D

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 22:20 schreef Witlof het volgende:
Division Eindhoven gaat er wat aan doen deze week :D
Crazycows gaat volgende week ook ff in de RC5 stats sgoppen >:)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Gelukkig leeft RC5 dus nog wel! :)

Intentionally left blank

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:54

Jive

MooMooMastah

RC5 leeft gewoon getuige mijn doordeweekse blokproductie van 22k.

Er zijn alleen een boel mensen overgestapt naar andere projecten omdat ..

1. Hun dat project meer aanstond
2. Er flink gelobbyd is om aan die projecten mee te doen
3. Het overall een stuk minder gaat met RC5

En om nu te zeggen dat er ineens 6100 mensen overstappen als RC5 klaar is .... denkik persoonlijk niet (gezien het aantal oude koeien die op RC5 only staan en niet bereikbaar zijn voor de boer) .. maar er zal wel degelijk een grote groep vrijkomen die over zal (kunnen) stappen naar andere dingen.

Als ik klaar ben met RC5 stap ik over naar OGR iig.
Wat ga jij doen na RC5 ??

}:O

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 02:23 schreef Jive het volgende:

Waarschijnlijk Genome@home. We moeten die knights een keer voorbij.

Maar 'k ben er achter gekomen dat d2ol ook een leuk project is, dus wie weet :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56

NightBird

DPC-Crew Coding
Op zondag 10 maart 2002 18:53 schreef crisp het volgende:
Jongens, het is diep triest.
Week 9 van dit jaar hebben we de miserabele score van totaal 15.766.763 blokjes gegraast in rc5. Dat is de laagste score sinds week 30 van 2001 (15.136.600 blokjes).
Waar is die tijd gebleven dat we 20.000.000+ deden (zoals week 5 t/m week 25 van 2001)? Hiermee zouden we nog steeds dagelijks op no. 1 staan!
Week 10 ziet er wat belovender uit dankzij een paar leuke megaflushes van subteams.
Heb je toevallig nog een mooi grafiekje bij deze minder mooie woorden? Overzichtje van onze snelheid van de afgelopen anderhalf jaar ofzo... :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Op maandag 11 maart 2002 02:23 schreef Jive het volgende:

Ik ga dat kanker bestrijding gedoe doen of iets anders wat wel nut heeft :+ want zeg nou zelf wat heb je er nou aan als die key is gevonden...wij niks van de RSA heeft toch al veel grotere coderingen dan de gene die nu wordt gekraakt.

Taal fouten inbegrepen ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:27
Op maandag 11 maart 2002 11:16 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Ik ga dat kanker bestrijding gedoe doen of iets anders wat wel nut heeft :+ want zeg nou zelf wat heb je er nou aan als die key is gevonden...wij niks van de RSA heeft toch al veel grotere coderingen dan de gene die nu wordt gekraakt.
Verder is er natuurlijk voor nieuwe users weinig aan RC5 momenteel. Door de grote teams kun je amper nog in de hitparade komen, en da's natuurlijk af en toe toch wel leuk. Eigenlijk is RC5 alleen leuk als je een subteam joined.

[removed]

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 11:50 schreef redwing het volgende:

[..]

Verder is er natuurlijk voor nieuwe users weinig aan RC5 momenteel. Door de grote teams kun je amper nog in de hitparade komen, en da's natuurlijk af en toe toch wel leuk. Eigenlijk is RC5 alleen leuk als je een subeam joined.
Eigenlijk is elk project leuker in een subteam, volgens mij.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
hmz wij zitten ook nog steeds met een beetje misdraaiende proxy die niet elke dag/week/maand geleegt kan worden :(
maar gelukkig komt er verandering in :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Op maandag 11 maart 2002 11:50 schreef redwing het volgende:

[..]

Verder is er natuurlijk voor nieuwe users weinig aan RC5 momenteel. Door de grote teams kun je amper nog in de hitparade komen, en da's natuurlijk af en toe toch wel leuk. Eigenlijk is RC5 alleen leuk als je een subeam joined.
Zie post in hitparade van 10 maart.
Als ik dus 2.5 weken spaar dat sta ik laag in de top30 en dan draai ik maar op 1 compie een koetje en dan ook nog geen eens 24/7.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 00:16 schreef crisp het volgende:
Gelukkig leeft RC5 dus nog wel! :)
Hier leeft het zeker nog. Alhoewel. M'n output is de laatste maand weliswaar van 2,5 K naar 15 K per week gegaan door de vriendenkring wat te assimileren >:) maar het is en blijft wel mega pesterij dat 20 % van je werk gewoon nooit wordt meegeteld, al flush je het 5 keer. Dat geeft niet bepaald hoop :( Ik denk vaak aan stoppen, maar anderszijds : zo lang zal 't wel niet meer duren zeker...
ECCp als het dan nog wat de moeite lijkt (not likely dus) en anders (of erna) zeker Seti. Daar doe ik al mee via het teampje op 't werk, maar we raken nergens met het huidige tempo :P We zullen daar dan eens wat vaart achter steken :+

Verwijderd

Ik blijf erbij dat de CrazyCows rc6 gaan doen na rc5!

:7 :9

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:27
Op maandag 11 maart 2002 20:30 schreef OnerA het volgende:
Ik blijf erbij dat de CrazyCows rc6 gaan doen na rc5!

:7 :9
Volgens mij wordt het toch echt RC5-65 ;)
Op maandag 11 maart 2002 11:53 schreef Silk_dude het volgende:

[..]

Eigenlijk is elk project leuker in een subteam, volgens mij.
Ligt eraan wat je zelf leuk vindt. Ik kijk liever in mijn eentje hoe ver ik kan komen.

Een klein subteam lijkt me dan nog wel leuk, maar als ik zie in wat voor subteam je moet zitten om dagelijks een beetje bij RC5 mee te draaien, vind ik dat niet meer leuk. Vandaar dat ik nu Genome@home doe waar je met weinig bakken nog aardig in de subtop mee kan doen.

[removed]

Pagina: 1