Als dat een standaard raampje is wat is r dan gemod :?:?:?Op zondag 10 maart 2002 18:59 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon zon standaard Lian-Li raampje. Dus kan hij zelf niets aan doen denk ik. Als het niet zo is dan zou ik het ook raamrubbers, want dit is idd niet het mooiste wat er is.
Verder wel een erg toffe mod man.
idd dat is een premade window van lian li ... ik had geen tijd (extra) en geen goesting om nog zelf raam te gaan maken. ik vind die rubber eigenlijk minder mooi dan die paar crevetten die immers toch al in de zelfde kleur zijn als de kast!Op zondag 10 maart 2002 18:59 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon zon standaard Lian-Li raampje. Dus kan hij zelf niets aan doen denk ik. Als het niet zo is dan zou ik het ook raamrubbers, want dit is idd niet het mooiste wat er is.
Verder wel een erg toffe mod man.
het is dus bewust gekozen ... er zijn andere dingen die meer aandacht nog hadden (stilte van de koelers)
Hij is niet luider dan een doorsnee intel :-) en das toch wel tof als je weet dat die amd's hete jongens zijn!
Al het matriaal komt van Tones.be (super winkel met veel mod matriaal en kennis van fans!!!! (das wak nodig had!))Op zondag 10 maart 2002 19:02 schreef FMS het volgende:
die chipset cooler is vet joh, waar heb je em vandaan?
sorry voor de reclame maar als ze het vragen mag ik dat toch effe zeggen denk ik!
Wat is r dan gemod ? ik vat hem niet meer helemaal ?Op zondag 10 maart 2002 19:03 schreef Gould het volgende:
[..]
idd dat is een premade window van lian li ... ik had geen tijd (extra) en geen goesting om nog zelf raam te gaan maken. ik vind die rubber eigenlijk minder mooi dan die paar crevetten die immers toch al in de zelfde kleur zijn als de kast!
het is dus bewust gekozen ... er zijn andere dingen die meer aandacht nog hadden (stilte van de koelers)
Hij is niet luider dan een doorsnee intel :-) en das toch wel tof als je weet dat die amd's hete jongens zijn!
VETTE MOD! 
Enneh, wat een lief klein fanguardje op die tsjipset koeler
Enneh, wat een lief klein fanguardje op die tsjipset koeler
UNK??? misschien zie jij het niet maar ikke weet het wel :-)Op zondag 10 maart 2002 19:02 schreef Mafioso het volgende:
[..]
Als dat een standaard raampje is wat is r dan gemod :?:?:?alleen 2 CCFLs r in gepleurt? .. LOL
o.a. de koeling is niet standaart te verkrijgen! allemaal speciaal afgeregeld heatsinks op ati
't was al moeilijk genoeg om het er te doen uitzien als nu ... enkel het raampje was eenvoudig :-) maar ik kijk meer naar het systeem... de stilte ... :d
Gould, ik heb 2 vragen:
1. Welke lengtes CCFL's heb jij gebruikt?
2. Waar heb je ze geplaatst?
Want dat ziet er echt VET uit man!
Ennuh vind jij jezelf nu ook een "CaseModder" ?Op zondag 10 maart 2002 19:08 schreef Gould het volgende:
[..]
UNK??? misschien zie jij het niet maar ikke weet het wel :-)
o.a. de koeling is niet standaart te verkrijgen! allemaal speciaal afgeregeld heatsinks op ati
't was al moeilijk genoeg om het er te doen uitzien als nu ... enkel het raampje was eenvoudig :-) maar ik kijk meer naar het systeem... de stilte ... :d
ik denk dat ze +- 30 cm zijnOp zondag 10 maart 2002 19:10 schreef maartenb het volgende:
Gould, ik heb 2 vragen:
de ene zit links achter en de ander ligt plat vanonder tegen het raampje ... alle kabels daarvan zijn verlengd... inverters zijn tegen de kast ingeplakt (zie je niet) en de verlengde kabels zitten in een mini kabelgootje (wit reflecterend zodat dat blauw erg goed overkomt :-) )
niet echt! ik maak mooie kasten (systemen);-)Op zondag 10 maart 2002 19:11 schreef Mafioso het volgende:
[..]
Ennuh vind jij jezelf nu ook een "CaseModder" ?
no offence voor andere freaky ontwerpen... noem het zoals je wil maar voor mij is dit een toffe creatie :-) (zal het niet meer mod noemen voor u)
Je mag het zo noemen als je wilt, t waren maar een paar vragen hoor. Ik zeg niet dat ik dit geen CaseMod vind, ik vraag alleen wat jij r zelf van vindOp zondag 10 maart 2002 19:13 schreef Gould het volgende:
[..]
niet echt! ik maak mooie kasten ;-)
no offence voor andere freaky ontwerpen... noem het zoals je wil maar voor mij is dit een toff creatie :-) (zal het niet meer mod noemen voor u)
ik vind ze zelf mooi! misschien is het dan niet gemod ... ik wou het zoals het is :-)Op zondag 10 maart 2002 19:16 schreef Mafioso het volgende:
[..]
Je mag het zo noemen als je wilt, t waren maar een paar vragen hoor. Ik zeg niet dat ik dit geen CaseMod vind, ik vraag alleen wat jij r zelf van vind
ds rood link, en blauw onderin? dan nog een vraag, kan je ff een fotootje schieten. Ik wil wel ff weten hoe je ze hebt vastgezet!Op zondag 10 maart 2002 19:12 schreef Gould het volgende:
[..]
ik denk dat ze +- 30 cm zijn
de ene zit links achter en de ander ligt plat vanonder tegen het raampje ... alle kabels daarvan zijn verlengd... inverters zijn tegen de kast ingeplakt (zie je niet) en de verlengde kabels zitten in een mini kabelgootje (wit reflecterend zodat dat blauw erg goed overkomt :-) )
Erg toffe mod hoor, 
Ik snap niet wat je probleem is mafioso, je hoeft toch niet alles zelf te modden , als het er maar mooi uitziet.
Ik geloof dat je gewoon jaloers bent hoor.
Ik snap niet wat je probleem is mafioso, je hoeft toch niet alles zelf te modden , als het er maar mooi uitziet.
sorry ... heb geen fototoestel bij maat het is gewoon met plakband gedaan! de blauwe heb ik gewoon op de kabel goot gelegd (de kabels der in)...Op zondag 10 maart 2002 19:17 schreef maartenb het volgende:
[..]
ds rood link, en blauw onderin? dan nog een vraag, kan je ff een fotootje schieten. Ik wil wel ff weten hoe je ze hebt vastgezet!
gewoon 2 kleine lakjes op het uiteinde en die komen niet meer los!
nog een oplossing is een klein druppeltje lijm van een lijmpistool! heel effectief!
Nee ik heb niet echt een probleem, in ben alleen van meinig dat het geen "mod" is..Op zondag 10 maart 2002 19:18 schreef jamaicaman het volgende:
Erg toffe mod hoor,
En ik vind mijn case mooier dan deze.. t enige waar ik jaloers op ben is de hardware
code:
1
2
3
4
5
| mod -> modificatie mo·di·fi·Žca·tie (de ~ (v.)) 1 verandering, wijziging, aanpassing |
die hardware is maf :-) al zeg ik het zelf! ik had nooit zo'n boost verwacht ... ik kom immers al van een xp 1800 ... nu heb ik er 2 en dat verschil merk je!!!!!Op zondag 10 maart 2002 19:25 schreef jamaicaman het volgende:
Jep ok , das jouw mening, maar die hardware is zeker
Isolerend dat raampje nog een btje geluid?
ja zeer goed zelf! dat hadden we niet verwacht!Op zondag 10 maart 2002 19:31 schreef miekol het volgende:
Isolerend dat raampje nog een btje geluid?
Verwijderd
Dat is toch zo'n raampje die erbij kan kopen? Eigenlijk wel zonde. Is zeker makkelijk maar ik vind het wel zonde dat het niet zelfgemaakt is. verder is het binnen wel
Verwijderd
Wel gave mod, maar waarom zalman coolers? De cooling van zalman valt erg tegen maar ze zien er wel gaaf uit.
Is er eigenlijk een verschil tussen 1 en 2 processoren 
Zo ja: Wat dan?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
ja, bij 2 heb je er eentje meer dan 1Op zondag 10 maart 2002 19:57 schreef Illegal_Alien het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen 1 en 2 processoren
Duh... Nee, maar is er een verschil van snelheid? Dus als je twee van 1,5 Ghz heb dat je dan 3ghz heb ofzo?Op zondag 10 maart 2002 20:00 schreef chimo het volgende:
[..]
ja, bij 2 heb je er eentje meer dan 1
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt!
</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>
Nee zo zit het nie.Op zondag 10 maart 2002 20:03 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
Duh... Nee, maar is er een verschil van snelheid? Dus als je twee van 1,5 Ghz heb dat je dan 3ghz heb ofzo?
Ik kan het zo nie uitleggen. Maar soms is het sneller, en soms zelfs iets langzamer!
Als je bij de eerste post kijkt van de topicstarter staat daar een link waar meer plaatjes bij staan.
hang van de kamertemp af maar idle tussen 45 en 47Op zondag 10 maart 2002 19:59 schreef amdxptjuh het volgende:
ja hoe warm worden ze idle en stressed????
stressed 50 -52
Ok, dan zel ik het even proberen op te zoeken, en als ik wat gevonden heb maak ik wel een topicje ofzo!Op zondag 10 maart 2002 20:13 schreef maartenb het volgende:
[..]
Nee zo zit het nie.
Ik kan het zo nie uitleggen. Maar soms is het sneller, en soms zelfs iets langzamer!
Verwijderd
jij geeft aan dat je er 2x een athlon 1800+ in hebt gedaan
hoe kan het dan dat jou machine 1900+ aangeeft?
euh ooit van ocen gehoord?????????,Op zondag 10 maart 2002 20:25 schreef zeven het volgende:
[afbeelding]
Zo die kast ziet er netjes opgeruimd uit zeg 
Ik heb ook nog een zwaardere voeding nodig, en dan gaan bij mij ook de ccfl's erin.
Ik heb een kleine blauwe en een langere groene.
Maar op me 250watt voeding trekt die dat nu denk ik niet.
Alleen die Enermax voedingen zijn wel lekker prijzig, dus
dat kan misschien nog even duren.
Ik wil ook mijn mod afmaken
Ik heb ook nog een zwaardere voeding nodig, en dan gaan bij mij ook de ccfl's erin.
Ik heb een kleine blauwe en een langere groene.
Maar op me 250watt voeding trekt die dat nu denk ik niet.
Alleen die Enermax voedingen zijn wel lekker prijzig, dus
dat kan misschien nog even duren.
Ik wil ook mijn mod afmaken
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
what can i say 
VET!!!!!!
VET!!!!!!
He heeft deze dual amd wel usb en waar heb je hem vandaan ?
is hij stabiel(vast wel maar toch ff vragen he) enzo
ps ziet er goed uit man cooltjes
Echt heel strak met die hangende fan.
Wat kostte het bij elkaar?
//offtopic
Die reacties van dat belgische forum zijn echt geweldig "Amai das een schoonen mod"

//end offtopic
Wat kostte het bij elkaar?
//offtopic
Die reacties van dat belgische forum zijn echt geweldig "Amai das een schoonen mod"
//end offtopic
Vandaag is het feest en morgen ook.
Ik heb hem gehaald bij tones.beOp dinsdag 12 maart 2002 18:43 schreef maartenst het volgende:
He heeft deze dual amd wel usb en waar heb je hem vandaan ?
de usb 1.1 onboard zou ik niet gebruiken want ik heb er wat problemen mee gehad maar er zit een uwb 22.0 bij en die werkt probleemloos! voor de rest is hij stabiel als wat!
je merkt dat zeker ... windows xp gebruikt 2 procs en dat komt tegoede wanner je veel dingen tegelijk gaat doen!Op dinsdag 12 maart 2002 22:39 schreef SilverBolt het volgende:
errug mooi maare merk je dat nu ook 2 cpu's erin ?
spelletjes draaien ook veel rustiger ... ongeveer 55 % usage voor een spel
duhOp dinsdag 12 maart 2002 23:19 schreef Gould het volgende:
[..]
je merkt dat zeker ... windows xp gebruikt 2 procs en dat komt tegoede wanner je veel dingen tegelijk gaat doen!
spelletjes draaien ook veel rustiger ... ongeveer 55 % usage voor een spel
omdat spelletjes geen 2 procs ondersteunen
die draaien maar op 1 proc (50%) en die andere proc doet het kleine beetje werk wat nog over is.
wel matig dat je geen koetje draait dan...
echt bruut
Life goes as it goes.
Ja idd .... wel heel tof maare dat mobo alleen is al 450 euro !!!!!Op woensdag 13 maart 2002 20:17 schreef NME het volgende:
OMFG
zo k00l niet te geloven. zekers geld teveel
Dus zeker geld teveel ja
Turn it off and on again.
mooie mod...maar die twee kleuren neon had ik eerder
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Het gaat dus om het volgend mobo ?
Gigabyte M/B GA-7DPXDW Dual RAID + Intel/LAN
wat specs:
GA-7DPXDW
Processor Supported Dual AMD Athlon MP and Duron MP Processors
200/266 MHz FSB...
Hoe komt het dat jij er 2x XP 1800+ in hebt zitten en geen MP's ?... kan dat zomaar of...
Voor de rest zeer strakke mod...
Gigabyte M/B GA-7DPXDW Dual RAID + Intel/LAN
wat specs:
GA-7DPXDW
Processor Supported Dual AMD Athlon MP and Duron MP Processors
200/266 MHz FSB...
Hoe komt het dat jij er 2x XP 1800+ in hebt zitten en geen MP's ?... kan dat zomaar of...
Voor de rest zeer strakke mod...
hehe, lekker schopjeOp vrijdag 14 juni 2002 10:27 schreef felix2000 vanalles
maar ik moet toegeven.. lekker modje
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
lol - het hangt van je OS af....niet de spelletjes...Op dinsdag 12 maart 2002 23:23 schreef epsilon het volgende:
[..]
duh
omdat spelletjes geen 2 procs ondersteunen
die draaien maar op 1 proc (50%) en die andere proc doet het kleine beetje werk wat nog over is.
wel matig dat je geen koetje draait dan...
Verwijderd
Koeling valt tegen? Ze koelen goed genoeg en dat zonder al te veel geluid!!Op zondag 10 maart 2002 19:49 schreef Shuvit het volgende:
Wel gave mod, maar waarom zalman coolers? De cooling van zalman valt erg tegen maar ze zien er wel gaaf uit.
Heeey Echt wel een PHATTE MOD
Mooi kleuren dat rood\blauw!!
Goed man
Mooi kleuren dat rood\blauw!!
Goed man
Verwijderd
jaja niet speciaals, iedereen weet wat hij gezien heeft aan casemods en weet dat dit toch een erg professionele CM is...Op zondag 10 maart 2002 18:57 schreef Mafioso het volgende:
Vind persoonlijk dat je je case beetje hebt verneukt : die window had ik iig anders vast gezet.. zodat je niet die lelijke potnagels ziet.
Maarja verder weinig speciaals. Die rode+blauwe buisjes geven wel mooi effect (in het donker).
en de rest die daar afbreuk aan doet is meer jaloers dan wijs.
Verwijderd
da's niet waar je os en het programma wat je draait moet het ondersteunen om een applicatie over 2 processoren teglijk te laten draaien en niet alleen de ene appl op de ene en de andere appl op de andereOp vrijdag 14 juni 2002 10:56 schreef nielsvdp het volgende:
[..]
lol - het hangt van je OS af....niet de spelletjes...
die zalman heatsinks zijn echt wreed! Lekker stil en koelen erg goed als je dat afzet tegen de geluidsproductie
Verwijderd
Dis gewoon een standaard raam met 2 CCFL'z. Als dat je mod hebt heb je er geen ruk aan gedaan. Ik heb namelijk dezelfde kast met die ccfl'z koste met 10 minuten om deze er goed in te leggen....
Graag andere pics van wat je nog meer hebt gedaan...!
Dit is geen kunst
Dit is geen kunst
hmmz show die van jou dan zeikerd !!! en ik vind hem ganz geilOp vrijdag 14 juni 2002 13:18 schreef DigitalFX het volgende:
Dis gewoon een standaard raam met 2 CCFL'z. Als dat je mod hebt heb je er geen ruk aan gedaan. Ik heb namelijk dezelfde kast met die ccfl'z koste met 10 minuten om deze er goed in te leggen....
Dit is geen kunst
Verwijderd
Wat is dat eigenlijk voor beugel waar je die 120mm papst boven je heatsink heb bevestigt?
Ziet er gekocht uit uit...maar waar ?...
Die link werkt niet... ik wil wel meer foto's zien...
die ziet er echt gaaf uit
maar jammer genoeg doet de link het niet
maar jammer genoeg doet de link het niet
Verwijderd
zoeken op zalmanOp zaterdag 15 juni 2002 23:07 schreef felix2000 het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor beugel waar je die 120mm papst boven je heatsink heb bevestigt?
OMFG welke aap haalt nou weer zo'n oude
uit de sloot. Ik blijf r bij : dit is geen mod.
Verwijderd
Idd , niks maar dan ook niks zelf aan gedaan . 12uur my ass , ten zij je 10 uur hebt lopen solderen aan je CCFL's ...Op zondag 16 juni 2002 02:29 schreef Mafioso het volgende:
OMFG welke aap haalt nou weer zo'n oudeuit de sloot. Ik blijf r bij : dit is geen mod.
Wie weet was het wel een ongelooflijke n00b en doet ie er 6 uur over om een pc in elkaar te schroeven... En toen kwam nog het moeilijkste... toen moest de CCFL er nog in, en dat was me een werk... al gauw nog eens 6 uur
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
Je vergeet de tijd dat ie nodig heeft om een paar kabels te hiden en dat sidepanel met window uit te pakken .Op zondag 16 juni 2002 02:47 schreef vehpol het volgende:
Wie weet was het wel een ongelooflijke n00b en doet ie er 6 uur over om een pc in elkaar te schroeven... En toen kwam nog het moeilijkste... toen moest de CCFL er nog in, en dat was me een werk... al gauw nog eens 6 uur
Was jij dezelfde die een tijdje geleen ook al over een dual amd schreef of word ik gek!?!?!?
Very very nais
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Verwijderd
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 10 maart 2002 20:25 schreef zeven het volgende:
[afbeelding]
--------------------------------------------------------------------------------
euh ooit van ocen gehoord?????????,
ik heb mijn athlon xp2000 ook overclocked tot 2100+
en die geeft geen 2100 aan in bios!
wel 1733mhz! maar daar blijft gewoon xp2000+ opkomen!
Op zondag 10 maart 2002 20:25 schreef zeven het volgende:
[afbeelding]
euh ooit van ocen gehoord?????????,
ik heb mijn athlon xp2000 ook overclocked tot 2100+
en die geeft geen 2100 aan in bios!
wel 1733mhz! maar daar blijft gewoon xp2000+ opkomen!
Verwijderd
Mooie spulletjes allemaal, maar wat is er gemod aan? ik kan het niet zo snel op die foto vinden
Vet kewl gemaakt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›