Toon posts:

viabug uit de A7V333 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan die moederplankje te gaan kopen, maar zijn de bugs die via met creative had en met nvidia met de komst van dit nieuwe moederbord eruitgehaald ?

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 19:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Tja, ik heb alleen problemen nu met de cam op mijn a7v, maar mijn live! en Audigy hebben nooit problemen gehad, alsmede de nvidia kaarten, die draaien perfect, maar je mag er vanuit gaan dat de nieuwe borden geen probleem gaan geven, of toch wel ? Ik ga ook overstappen naar de a7v333.
Het is afwachten wat er gaat gebeuren met de nieuwe borden ,aangezien het blijkbaar bij geen pc hetzelfde werkt of zal gaan werken.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Ik dacht dat ze met de release van de VIA KT333A een nieuwe southbridge doen. Zolang gebruiken ze nog de 686B of die ene van kt266A :).

• Dukey
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Newsflash:

KT333a zal er niet komen....

Nextstop:

KT400

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

helaas heb je gelijk..... die kt333a leek me perfect... het heeft weer niet zo mogen zijn ;(

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
huh ?

er komt toch wel een ASUS A7V333 of heb ik dat nou verkeerd ?

• phemelrijk
  • Laatst online: 20-08 19:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ja,die is er al.

Verwijderd

Ik heb op dit moment een gf2mx op mijn a7v333 zonder problemen aan het lopen, win98se en linux mandrake 8.2beta4.
Onder linux moet ik de 3d agp drivers nog invoeren, verder draait alles.

Behalve dat de c-media geen echte 4.0 channel surround doet, onder linux, voorzover ik kan vinden (er staan op de ASUS cd-rom met install zooi zelfs linux drivers, en daarbij is vermeld in de readme dat de achterkanalen gemirrord zijn).

Dus vanavond moet ik uit een andere compu de sblive5.1 halen, en dan kom ik er vanzelf achter.

Oh ja, de sblive en gf2mx liepen op die andere compu prima, met via kt133 (zonder a) chipset.

Meer nieuws vanavond waarschijnlijk.. wil toch mijn dvd-tjes wel kunnen kijken onder linux, met surround geluid.. ;)

Verwijderd

Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn, ik heb er al een nieuw topic over gemaakt:
[topic=436587/1/25]

Weet niet of het door de via/creative/nvidia bug oid komt, maar fijn is het niet...
Pagina: 1