wie helpt mij met EPSX probleem

Pagina: 1
Acties:

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
Ik heb dus een speciale pc gebouwd met de volgende specs:
msi k7t turbo
athlon 1000
256 mb
52 x cdrom
2 hd's
geforce 2 MX

deze staat nu naast m'n sony breedbeeld als een soort alternatieve x-box/playstation.

Hij draait alles soepel, alleen de emulator voor de psx games krijg ik niet goed aan het werk.

Ik gebruik EPSX met de laatste nieuwe plugins. Spellen draaien best goed, framerate tot aan de 200 als ik het niet limit. Alleen zodra er een psx-filmpje komt zakt de framerate tot 10 / 15 fps en gaat het geluid als een gek stotteren. ook de meeste intro's doen het rot.
Ik draai nu onder winME, maar onder XP gebeurde hetzelfde.
dma staat aan op alle schijven en dr cdrom.
ik ben de hele dag al bezig geweest maar het wil maar niet lukken.
Misschien heeft het er mee te maken dat windows een 5.25 floppydrive blijft zien terwijl die er niet inzit, en in de bios disc a en b uitstaan.

HELP

VGS en Bleem doen het helemaal pet :(

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Dat is raar, want filmpjes zouden juist makkelijker moeten zijn, maarja, geen ervarign met zo'n emulator, can't help ya

• Tweaker.nu

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:38 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Dat is raar, want filmpjes zouden juist makkelijker moeten zijn, maarja, geen ervarign met zo'n emulator, can't help ya
dat dacht ik dus ook, maar m'n systeem lijkt wel een 486 zodra er een filmpje start
het is voornamelijk vervelend als je een spel start, dan moet je je eerst door zo'n haperend intro worstelen :(
heb zelfs de cd speler omgewisseld door een dvd-speler, maar maakt niks uit. Ook zonder geluid haperen de filmpjes/intro's

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
sja... dat is gewoon zow... ook op mijn master systeem :P willen filmpjes met ePSXe gewoon niet... Bleem kon daartegen wel goed filmpjes decoderen.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
hier gaan ze wel goed!. er zijn ergens instellinge die te maken hebben met die fmv's.. en adners kan je ze uitschakelen.. dat kon ook nog. laad het ook nog es sneller. en als je een iso laad? hapert ie dan ook nog?

-

Verwijderd

gebruik pete's cdr plugin, en dan iets van ASPI mode 2. Dat zou wel eens kunnen helpen.

..bij mij draait het prima. Ook de MDECS.

Verwijderd

probeer Bleem!

• Tweaker.nu

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 16:38 schreef NME het volgende:
probeer Bleem!
heb ik geprobeerd maar geeft hetzelfde resultaat, spellen draaien als een zonnetje, maar filmpjes k*t

• Tweaker.nu

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 15:45 schreef xonide het volgende:
hier gaan ze wel goed!. er zijn ergens instellinge die te maken hebben met die fmv's.. en adners kan je ze uitschakelen.. dat kon ook nog. laad het ook nog es sneller. en als je een iso laad? hapert ie dan ook nog?
wat zijn fmv's :? en waar kun je het uitschakelen :?

Pagina: 1