ik heb mijn voodoo 3 overgeclocked van 143 Mhz naar 170 Mhz (de graphische chipset), maar dit scheelt net 2 3d mark punten!! hoe kan da?
3d mark moet je niet te zwaar aan tillen. Ik heb mijn Voodoo 5 5500 naar 175MHz overgeclockt (standaard 166MHz). In 3d mark blijft mijn score vrijwel onverandert maar ik merk het verschil wel in verscheidene spellen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
ja, ik zal eens kijken de volgende keer of het scheelt (spellen speel ik toch bijna niet, maar ik wil goeie divx kunnen kijken) is divx meer processor of meer videokaart?
Verwijderd
Dat jullie 3dmarkscore onveranderd blijft ligt naar mijn mening waarschijnlijk aan je trage proc en geheugen. Overklokken van v3 heeft wel degelijk nut.
divx = (bijna) alleen processorbelasting, maakt geen bal uit voor divx kijken of je je vidkaart overklokt of niet. films kijken is namelijk in 2d
divx = (bijna) alleen processorbelasting, maakt geen bal uit voor divx kijken of je je vidkaart overklokt of niet. films kijken is namelijk in 2d
de v3 staat bekend om zijn goede 2d capaciteiten
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
idd, ligt aan te langzame cpu... dan is de cpu de bottleneck, en de voodoo nog niet.... had ik ook met mijn oude k6-2+ 600 mhz... had overclocken van mijn voodoo5 ook geen zin... nu wel, moet ff de heatsinkjes beter bevestigen...:)
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
mijn voodoo 3 pci draait op 180 zonder heatsink, je merkt het wel!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Pagina: 1