Ik had in een eerder topic vermeld dat ik een nieuwe comp ga kopen, ik had toen sterk de twijfels over een vondst model, en een aantal gotters zeiden ook dat er een aantal dingen niet klopten.
PIII866Mhz
256MB RAM pc-133
Matrox G400 GeForce 256 32 MB
ASUS CU-SL moederbord FSB 200 U-DMA 100
IBM 15GB Altier U-DMA 100 harddisk
Sony FDD 1,44MB
Pioneer slot-in DVD 12 / 40
Soundblaster Alive player 1024
Best 56K6 modem V.90 of Dynalink ISDN kaart
Labtec 4 point surround speakerset
Toetsenbord en Muis
Alles in ATX MIDI tower pro.
Zo werd gezegd (ik ben de naam kwijt ( en de topic)
IBM altier bestaat niet!
Matrox G400 GeForce 256 32 MB dit zijn 2 chipsets en zitten niet op de matrox kaart.
ASUS CU-SL moederbord FSB 200 U-DMA 100 dit mobo draait op 133mhz en niet op 200mhz bovendien ondersteund het geen ata100.
Erg verdacht dat zo'n systeem verkocht wordt.
Zit er nog garantie op?
Dus ik heb mijnheer gemaild:
Waarom verkoopt u dit systeem?
De reden waarom ik dit systeem weg doet is omdat ik er 40 had staan, 40 dezelfde configuraties, wij verkopen namelijk pc's, nieuw en geheel compleet, aan te passen naar wens enz.
Zit er nog garantie op?
Garantie kan natuurlijk tegen meersprijs, kost ongeveer Fl. 275,= meer.
Is het systeem al overgeklokt?
Het systeem is absoluut niet overklokt, zo werken wij niet wat we aanbieden verkopen we ook, geen gemodder. Hij is dus orgineel.
Zitten er boekjes bij?
Boekjes, dat weet ik niet zou ik zelf moeten kijken, ik neem aan van wel maar het zou ook kunnen dat ze er niet bij zitten, het is tenslotte een compleet systeem.
Die matrox en Geforce dat zijn 2 aparte kaarten!
Matrox G400 is GeForce 256 enabled en dualhead, gaan dus wel degelijk op 1 kaart en nog meer dan dat want u kunt er ook meerdere display's op schakelen.
Het mobo draait op 133mhz niet op 200mhz
ASUS CU-SL moederbord draait op 200Mhz fast system bus, deze snelheid zou je kunnen halen, en meer, als je zogenaamde RIMM modules gebruikt, deze zijn nog erg duur en zou het systeem wat duurder maken als nu. RIMM mudules draaien op pc-100 / pc-133 systemen met een maximale snelheid van 400Mhz, bij fsb 200Mhz overschrijden zij de 400Mhz maar blijven onder de 800Mhz.
Alvast bedankt!
En wat zouden jullie voor dit systeem geven? Als je het geld had!
PIII866Mhz
256MB RAM pc-133
Matrox G400 GeForce 256 32 MB
ASUS CU-SL moederbord FSB 200 U-DMA 100
IBM 15GB Altier U-DMA 100 harddisk
Sony FDD 1,44MB
Pioneer slot-in DVD 12 / 40
Soundblaster Alive player 1024
Best 56K6 modem V.90 of Dynalink ISDN kaart
Labtec 4 point surround speakerset
Toetsenbord en Muis
Alles in ATX MIDI tower pro.
Zo werd gezegd (ik ben de naam kwijt ( en de topic)
IBM altier bestaat niet!
Matrox G400 GeForce 256 32 MB dit zijn 2 chipsets en zitten niet op de matrox kaart.
ASUS CU-SL moederbord FSB 200 U-DMA 100 dit mobo draait op 133mhz en niet op 200mhz bovendien ondersteund het geen ata100.
Erg verdacht dat zo'n systeem verkocht wordt.
Zit er nog garantie op?
Dus ik heb mijnheer gemaild:
Waarom verkoopt u dit systeem?
De reden waarom ik dit systeem weg doet is omdat ik er 40 had staan, 40 dezelfde configuraties, wij verkopen namelijk pc's, nieuw en geheel compleet, aan te passen naar wens enz.
Zit er nog garantie op?
Garantie kan natuurlijk tegen meersprijs, kost ongeveer Fl. 275,= meer.
Is het systeem al overgeklokt?
Het systeem is absoluut niet overklokt, zo werken wij niet wat we aanbieden verkopen we ook, geen gemodder. Hij is dus orgineel.
Zitten er boekjes bij?
Boekjes, dat weet ik niet zou ik zelf moeten kijken, ik neem aan van wel maar het zou ook kunnen dat ze er niet bij zitten, het is tenslotte een compleet systeem.
Die matrox en Geforce dat zijn 2 aparte kaarten!
Matrox G400 is GeForce 256 enabled en dualhead, gaan dus wel degelijk op 1 kaart en nog meer dan dat want u kunt er ook meerdere display's op schakelen.
Het mobo draait op 133mhz niet op 200mhz
ASUS CU-SL moederbord draait op 200Mhz fast system bus, deze snelheid zou je kunnen halen, en meer, als je zogenaamde RIMM modules gebruikt, deze zijn nog erg duur en zou het systeem wat duurder maken als nu. RIMM mudules draaien op pc-100 / pc-133 systemen met een maximale snelheid van 400Mhz, bij fsb 200Mhz overschrijden zij de 400Mhz maar blijven onder de 800Mhz.
Alvast bedankt!
En wat zouden jullie voor dit systeem geven? Als je het geld had!