Toon posts:

Wie kan me helpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in een eerder topic vermeld dat ik een nieuwe comp ga kopen, ik had toen sterk de twijfels over een vondst model, en een aantal gotters zeiden ook dat er een aantal dingen niet klopten.

PIII866Mhz
256MB RAM pc-133
Matrox G400 GeForce 256 32 MB
ASUS CU-SL moederbord FSB 200 U-DMA 100
IBM 15GB Altier U-DMA 100 harddisk
Sony FDD 1,44MB
Pioneer slot-in DVD 12 / 40
Soundblaster Alive player 1024
Best 56K6 modem V.90 of Dynalink ISDN kaart
Labtec 4 point surround speakerset
Toetsenbord en Muis
Alles in ATX MIDI tower pro.

Zo werd gezegd (ik ben de naam kwijt ( en de topic)
IBM altier bestaat niet!
Matrox G400 GeForce 256 32 MB dit zijn 2 chipsets en zitten niet op de matrox kaart.
ASUS CU-SL moederbord FSB 200 U-DMA 100 dit mobo draait op 133mhz en niet op 200mhz bovendien ondersteund het geen ata100.
Erg verdacht dat zo'n systeem verkocht wordt.
Zit er nog garantie op?

Dus ik heb mijnheer gemaild:
Waarom verkoopt u dit systeem?
De reden waarom ik dit systeem weg doet is omdat ik er 40 had staan, 40 dezelfde configuraties, wij verkopen namelijk pc's, nieuw en geheel compleet, aan te passen naar wens enz.
Zit er nog garantie op?
Garantie kan natuurlijk tegen meersprijs, kost ongeveer Fl. 275,= meer.
Is het systeem al overgeklokt?
Het systeem is absoluut niet overklokt, zo werken wij niet wat we aanbieden verkopen we ook, geen gemodder. Hij is dus orgineel.
Zitten er boekjes bij?
Boekjes, dat weet ik niet zou ik zelf moeten kijken, ik neem aan van wel maar het zou ook kunnen dat ze er niet bij zitten, het is tenslotte een compleet systeem.
Die matrox en Geforce dat zijn 2 aparte kaarten!
Matrox G400 is GeForce 256 enabled en dualhead, gaan dus wel degelijk op 1 kaart en nog meer dan dat want u kunt er ook meerdere display's op schakelen.
Het mobo draait op 133mhz niet op 200mhz
ASUS CU-SL moederbord draait op 200Mhz fast system bus, deze snelheid zou je kunnen halen, en meer, als je zogenaamde RIMM modules gebruikt, deze zijn nog erg duur en zou het systeem wat duurder maken als nu. RIMM mudules draaien op pc-100 / pc-133 systemen met een maximale snelheid van 400Mhz, bij fsb 200Mhz overschrijden zij de 400Mhz maar blijven onder de 800Mhz.

Alvast bedankt!
En wat zouden jullie voor dit systeem geven? Als je het geld had!

Verwijderd

Lekker naar een andere winkel gaan. Laat die eikel stikken! Hij weet er absoluut niets maar dan ook niets van!!!

ff wat quotejes:

omdat ik er 40 had staan <<<< had staan?? bedoel je van een vrachtwagen afgejat misschien?

Garantie kan natuurlijk tegen meersprijs <<<< tot de deur zeker!

fast system bus <<<< wat nog nooit van gehoord bestaat volgens mij ook niet

Matrox G400 is GeForce 256 enabled en dualhead <<<< niet te geloven misschien bedoelt ie een geforce 2 mx sommige modellen hebben twinview (soort dualhead)

Boekjes, dat weet ik niet zou ik zelf moeten kijken <<<< uh nee sorry dit zaten in een andere vrachtwagen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Sub, Kan iemand mij vertellen wat er niet klopt. En btw sub het is dus geen winkel, want hij verkoopt in de vondst en staat ook op ibazar.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Matrox G400 is GeForce 256 enabled en dualhead, gaan dus wel degelijk op 1 kaart en nog meer dan dat want u kunt er ook meerdere display's op schakelen.[/quote]Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net7/icon_smile_lachuh.gif Hahahaaa vet grappig ...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ASUS CU-SL moederbord draait op 200Mhz fast system bus, deze snelheid zou je kunnen halen, en meer, als je zogenaamde RIMM modules gebruikt, deze zijn nog erg duur en zou het systeem wat duurder maken als nu. RIMM mudules draaien op pc-100 / pc-133 systemen met een maximale snelheid van 400Mhz, bij fsb 200Mhz overschrijden zij de 400Mhz maar blijven onder de 800Mhz.[/quote]Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net7/icon13.gifAfbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net7/icon13.gifHahahihihehehehahaaAfbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net7/icon13.gifAfbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net7/icon13.gif ... vet ik weet niet waar die gast het vandaan haalt;). Wat een load of crap man! Ik zou het systeem zeker niet kopen, die gast weet niet eens wat ie verkoopt. Ik heb nou geen zin uit te liggen wat er allemaal fout aan is (te laat) maar er klopt dus, zoals je al gemerkt zult hebben aan onze reacties, geen hool van ... beter naar een betrouwbare winkel gaan en misschien iets meer betalen.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Boekjes, dat weet ik niet zou ik zelf moeten kijken <<<< uh nee sorry die zaten in een andere vrachtwagen[/quote]Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net7/icon_smile_lachuh.gif

Hey als iemand nog leuke reacties weet toe te voegen graag, dan kan ik deze url morgen aan die gast mailen

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Al zou ik nog zo m'n best doen om grappig te wezen, op die omschrijving die die vent heeft verzonnen was ik nooit gekomen :D!!!
Deze man weet niet alleen niet waar de klepel hangt, hij heeft zelfs nog nooit van een klok gehoord! Dus verwacht daar maar helemaal niets van. Alleen als je er zelf heel erg veel kijk op hebt en hem mag bekijken en proberen zodat je zeker weet wat je krijgt en voor een scherpe prijs mee kunt nemen, zoniet: lamaarlopendiehap!!!

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zit er nog garantie op?
Garantie kan natuurlijk tegen meersprijs, kost ongeveer Fl. 275,= meer.[/quote]Ja, voor 275,00 meer, geef ik u de garantie, dat u nog harder genaait wordt >:)

Overigens heb ik ook nog een systeempje in de aanbieding: Een Cyrix Pentium V 900Mhz met 142 MB Rambus geheugen, een 200GHz harde schijf SCSI/IDE, Linux 102-key toetsenbord, 18" Hercules monitor en een S3 VooDoo TNT-3 videokaart.
Net zo een mooie aanbieding als jouw systeem, alleen is de mijne geloofwaardiger! ;)

edit:

typo + systeem update :)

[speciale aanbieding]
Microsoft 3-key toetsenbord (ctrl-alt-del)
Hier ontving ik laatst een plaatje van, dus hij bestaat echt! :P
[/speciale aanbieding]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

^^^^^ lol

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
He gaaf, die Cyrix P5 is toch die processor die je iedere maand on-line kunt upgraden? Die wil ik ook wel! Nooit meer een nieuwe processor kopen. Wat moet je d'r voor hebben? Ik kan hem vandaag nog komen halen, of kun je hem naar me mailen? Dat gaat sneller. Ik hoop alleen wel dat er dan geen leipo bij Chello hem dan onderschept. Dan kun jer naar fluiten. Misschien is het beter als je dat systeem eerst even comprimeert en dan encrypt, voor je'n'm attached :). Dan e-mail ik je per attachment direct het geld.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

testcase, hier dan die url, waar je die proc van kunt downloaden.
[url="smtp://ftp.amd-intel.snol/upgrade2P6"]smtp://ftp.amd-intel.snol/upgrade2P6[/url]
En let wel! Je moet wel van een DOS bootflop opstarten, want anders gaat je bios over de pis!

Suc6! :P

Heal the internet ...

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat je tijd aan zo'n onzin verkopende looser besteedt....

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
het toetsenbord waar FoolZero het over had kan ik ook zo snel niet vinden, maar ik heb wel een handige microsoft tool.
Ik heb trouwens ook een extra toets op mijn toetsenbord zitten is deze normaal? :)
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thijshas/wintool.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thijshas/fuck.jpg

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Tja, die ene toets komt niet op het Linux toetsenbord voor (niet nodig ;)), mare op een origineel 106 nergonomical keyboard van Microsofts OS/390 systeem is het wel een standaard feature. :P :9 ;)

[speciale aanbieding]
PC met telnet verbinding!
[/speciale aanbieding]

edit:

Te gekke util trouwens, doet me meteen weer aan die goede ouwe tijd denken, toen die 3-toetsige keyboards er nog niet waren! :D

Heal the internet ...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Ahum, nou ja even back on topic.
Uit bovenstaande conversatie blijkt, dat je met veel technobabbel nog steeds een gat in de lucht kunt lullen.
M.i. heeft deze verkoper echt geen kaas gegeten van computers e.d. en probeert hij met wat kreten de wat onbekwame computeraar in te palmen. En het ergste is, dat hij zijn 40 pc's nog gaat slijten ook, want er zijn altijd mensen die te veel met hun portomonee denken.

En wat mij aangaat, kun je in dit geval bij twijfel beter niet kopen.

Niet geschoten... bespaart een kogel... ;)

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Allemaal,

Ik vertrouwde het zaakje al niet, maar mijn vermoeden is bevestigd. :(

Oh en FoolZero
is die naam afkomstig uit de film hackers met dat gasje van 5 die bij de nasa en zo inbreekt (zero-cool). ZO ja, dan moet je je naam veranderen in zero-fool dat is cool!!!
;)

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

wat moet dat setje trouwens kosten bij die kerel ??
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

[damn.., typo]

PSN-id: Chrasher

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

funksngrooves

Je hebt helemaal gelijk, Zero Cool was de inspiratie tot mijn nick. Helaas waren op hotmail, zowel Zero Cool (niet zo cool natuurlijk) als Zero Fool reeds in gebruik. Dus kwam FoolZero om de bocht kijken. :)

Bah, toch mijn secret identity naar de kloten :( ;)

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nou trouwens voor een dual IDT (beide 1,5 ghz = samen 3000mhz)Op een Msi-6163va (vet mobo draait op 800mhz met uiteraard 133mhz rimmetjes anders zou het zonde zijn.) 266mhz dram, microsoft sqzi kaart, met sqzi 60gyg hd ata266, sqzi netwerkkaart, 40 inch sqzi monitor en als video kaart zit er een voodoo5 5500 opeen nieuwe kaart waarbij op een kaart 4* de voodoo5 5500 zit, je krijgt de kast niet meer dicht maar dat regelen wij voor u. Als extra heeft het mobo nog 2 procgates over waar 2* rise 500mhz als backbone. ;)

Fool Zero > I'll keep my mouth shut ;)

oh en die vent waar de topic om draait vroeg 2000 bij ibazar
Pagina: 1