Toon posts:

edimax br6004+ ervaringen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zag bij mycom een edimax br6004+ router voor maar 145eu

wat zijn nou de ervaringen met dit ding???beetje goed of helemaal bar slecht

ik heb trouwens chello met een com21 modem en ik draai xp

Verwijderd

Topicstarter
kickje

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
koop maar niet, schijnt dat mycom de defecte weer gewoon in het rek zet, je hebt dus kans op een kapotte.
Verder is het apparaat opzich natuurlijk niet slecht.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

ik weet niet wat het probleem is.

al die broadband routers zijn precies het zelfde.
alleen een beetje andere interface.

en ze doen allemaal hun werk goed.
en dat is internet delen.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
hoezo ze stoppen de defecte weer in de rekken???
is dat echt waar want hier heb ik nog nooit van gehoord,en alleen bij mycom heb ik hem gezien

Verwijderd

Hoi,

De Edimax router is echt OK. Ik gebruik dat beestje nu ca 5 maanden naar alle tevredenheid en heb nog geen bugs kunnen ontdekken.

Zowel als router als switch is het een prima apparaat met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Uiteraard moet je zoals bij elke router even aandacht besteden aan je security settings want "always on" maakt je nu eenmaal kwetsbaar voor hackers ...

Zie daarvoor ook:
[topic=427190/1/25]

Groeten, Nick *D

• partysale
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-03-2023

partysale

www.trentine.com

Ben ook zeer te spreken over dit dingetje, je kunt alles lekker snel instellen via de web interface, daarna nog een beetje bijstellen met de telnet sessie ( lekker alles remote ) en als laatste natuurlijk via de compoort even de remote_management uitzetten voor de veiligheid !

Ik zit alleen nog wat te pielen met dat VPN ( zo heet dat in firmware 1.11 , in 1.07 noemen ze het nog PAT ) die wil nog niet helemaal naar mijn wensen doen :) maar zal een instelling zijn die ik over het hoofd zie.

verder werkt ie hier prima met een com21 - chello - verbinding.

PS:
ben ik nu trouwens de enige :) chello gebruiker ? werkt hier al een jaar prima, heb de helpdesk (gelukkig) nog niet nodig gehad.

Greetz, Gerwin

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-07 08:13
Op dinsdag 12 maart 2002 00:09 schreef partysale het volgende:

Ik zit alleen nog wat te pielen met dat VPN ( zo heet dat in firmware 1.11 , in 1.07 noemen ze het nog PAT ) die wil nog niet helemaal naar mijn wensen doen :) maar zal een instelling zijn die ik over het hoofd zie.
Okeee,.. jij hebt ook al 1.11. Ik heb nog contact gehad met Edimax maar van 1.11 is bij hun niks bekend. Kun jij me die firmare mailen ofzo? Zit er ook PAT > IP ranges in (ipv die single port?)

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 14:00

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Jongens, even opletten aub.
Nu al twee topics over nagenoeg het zelfde.

[topic=436734/1/25]

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Ik heb de BR-6014W+ in bestelling staan. Hoop hem vandaag of morgen binnen te krijgen. Ik zal mijn ervaringen met de wireless versie deze week nog posten.

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

Pagina: 1