Ericsson T28s met datakabeltje... welke software?

Pagina: 1
Acties:

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Goed

Heb nu dus een datakabeltje voor me T28s Ericsson. Maar waar kan ik software downen om bv. me telefoonboek bij te werken of hem als modem te gebruiken ?

Verwijderd

Internetten zal wel gewoon kunnen, moet je opgeven dat modem op COM1 zit (als daar de datakabel opzit). Ik heb even voor je gezocht, maar ik kon alleen software voor andere telefoons vinden, helaas :)

Maar het zal er ongetwijfeld zijn, dit is alleen origineel van ericsson :)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

[SA]>[IT] (wordt aan gewerkt, als de Mods SU lezen)

Juist

• Viper®
  • Niet online
Zucht

Voor elke gare foon de software, behalve die baggur 28s. Je gaat me toch niet vertellen dat ik zo'n buts datakabeltje voor nop gekocht heb of wel.

Gwoon een standaard modem installeren op com1 werkt niet. Ik weet wel dat het met Nokia dus 10 keer makkelijker is. Daar knal je gewoon Nokia data suite op je systeem en die installeert al zelfs de foon als modem voor je.

maarja, ericsson moet dat natuurlijk weer helemaal anders doen, heftig hoor. :(

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-03 13:49

joker1977

Tweakert

heeft een T28s wel een modem aan boord? Ikzelf heb een T29s en ik herinner me geen modem...

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 18:29 schreef joker1977_forum het volgende:
heeft een T28s wel een modem aan boord? Ikzelf heb een T29s en ik herinner me geen modem...
Ik zie in ieder geval niets op de website staan :)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 18:12 schreef Jeldert het volgende:
[SA]>[IT] (wordt aan gewerkt, als de Mods SU lezen)
Waarom?
Hij vraagt om software, en dan is SA toch de juiste plek? :?

• Viper®
  • Niet online
Ik dacht de 6110 van Nokia ook nie, en daarmee kon'k ook internettu. Maar 'k zie net op de site dat die ook datacompressie aan kan. En dat staat dus nergens bij die T28.
Kort gezegd, dat internetten zal er dus al wel niet in zitten :(
Dan ben ik alleen al blij met software om me telefoonboek bij te werken ofzo. Is dat kabeltje toch niet helemaal nutteloos geweest.. >:)

Verwijderd

DŽr moet wel software voor zijn, ik gebruikte 2 jaar geleden al software voor mijn t10s.
Twas helaas alleen maar in het duits, maar ik kon alles met het telefoonboek regelen :).

telefonbuchmanager ofzo, ff zoeken.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->IT

• Viper®
  • Niet online
Aha

Bij nader inzien past hij wel iets beter in dit forum jah.

Maar goed, mocht iemand weten waar die software te krijgen is, die telefonbuchmanager... en dan het liefste in het Engels :P Mijn duits zuigt zullen we maar zeggen

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 00:31 schreef Viper_74 het volgende:
Aha

Bij nader inzien past hij wel iets beter in dit forum jah.

Maar goed, mocht iemand weten waar die software te krijgen is, die telefonbuchmanager... en dan het liefste in het Engels :P Mijn duits zuigt zullen we maar zeggen
Das ist schade, fur dich :P

• Viper®
  • Niet online
Dragonlord, mocht je toevallig die software nog hebben?
want 'k kan echt nergens op inet de software vinden. Hij zal ongetwijfeld wel bestaan, maar 'k kom er niet bij :P

En dan maar in het Duits hoor, schade :)

Verwijderd

Ich bin für die späte reaktion traurig, aber ich habe noch die software (Freeware übrigens). Wenn Sie das software wünscht, schicke ich das mit der email ihnen.

Krank nicht ? :9
Pagina: 1