Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Een LCD kan alleen op een vaste resolutie goed werken volgens mij.
15 inch=1024x768
17 inch=1280x1024
Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot jou scherm is, maar als t een 15 inch is kan het wel kloppen
15 inch=1024x768
17 inch=1280x1024
Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot jou scherm is, maar als t een 15 inch is kan het wel kloppen
NEC 18" Multisync LCD 1830
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dan klopt er idd volgens mij iets niet.Op zondag 10 maart 2002 17:55 schreef Bart_Banaan het volgende:
NEC 18" Multisync LCD 1830
Het is btw wel het verkeerde forum
Het kan in elk geval niet liggen aan dat ene pennetje, want voor zover ik weet heeft bijna elke kabel dat, omdat dat pinnetje onbezet is.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Missend(e) pinnetje(s) maakt niks uit. De meeste TFT's hebben nog een auto-adjust knop, waar ie synct op het analoge signaal uit de VGA-kaart, probeer die eens te gebruiken. En speel eens met de refreshrate van de VGA-kaart (maakt voor de TFT niet uit, maar sommige TFT's hebben soms moeite om te syncen op bepaalde frequenties).
Verwijderd
Da's denk ik het pinnetje om de PnP info door te geven.Op zondag 10 maart 2002 18:22 schreef DustMan4u het volgende:
Het kan in elk geval niet liggen aan dat ene pennetje, want voor zover ik weet heeft bijna elke kabel dat, omdat dat pinnetje onbezet is.

Zo ziet het er dan uit als het goed is.
Staat je refreshrate wel goed?
en een ground voor rood, een ground voor groen, een ground voor blauw, een algemene ground, een horizontal sync en een vertical sync (dan kun je pas een compleet VGA signaal maken),Op zondag 10 maart 2002 19:50 schreef Termi het volgende:
Je hebt in theorie maar 4 pennen nodigNamelijk : R G B
en Correctie of zoh
Verwijderd
Zie ook : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#bncOp zondag 10 maart 2002 20:14 schreef Gabriel-LG het volgende:
[..]
en een ground voor rood, een ground voor groen, een ground voor blauw, een algemene ground, een horizontal sync en een vertical sync (dan kun je pas een compleet VGA signaal maken),
Pagina: 1