Hallo, ik word helemaal gek van Philips en z'n type nummers. Ik wil namelijk graag een goede 17" TFT van Philips. Bij verschillende winkels zie ik allerlei type nummers staat terwijl er op de site van Philips alleen de 170B2B staat. Ik wi graag zo'n soort monitor, want ik heb nu de 150P2E en die B2B ziet er zoals het plaatje op de site er precies hetzelfde uit. Bij sommige TFT's van philips zit er zo'n blok aan de voet en ziet het scherm er lelijker uit. Ik heb ook een 170S2B gezien. Deze ziet er ook zo uit (zoals de B2B), maar ik zie het verschil niet tussen de B en de S. Kan iemand mij dat uitleggen? Kan iemand mij misschien ook vertellen welke 17" van philips ik meot nemen?
Verwijderd
Het S model is het instapmodel.
Het B model het doorsnee model.
Het P model het professioneel model.
Het P model is dus het beste en ook het duurste.
Het B model het doorsnee model.
Het P model het professioneel model.
Het P model is dus het beste en ook het duurste.
ik heb nu een P model, maar ik kan geen 170P model vinden. Zijn er ook mensen met een 170B model? Ik zie ook toevoeging zoals M en T achter 170B
is de 170s2b ( http://ec.macrotron.de/PDF/151z453.pdf ) het zelfde als de 170B2B ( http://www.kanyon.ch/pdf/170B2B.pdf)? Volgens deze documenten volgens mij wel namelijk
Verwijderd
Ik dacht juist dat de B het instapmodel was (Basic)
De S er tussenin (weet ik niet)
En de P de godlike was (Pro of Professional)
Correct me if I'm wrong....
De S er tussenin (weet ik niet)
En de P de godlike was (Pro of Professional)
Correct me if I'm wrong....
ik zie nu ook van Iiyama de AS4611UT, deze is 1100 euro (vrij goed koop voor een 18" LCD), en ook een vri snelle reactie tijd. Is dit een aanrader?
Maar ik krijg steeds de neiging om een philips te kopen omdat hun een 0 pixel garantie geven en ik mijn vorige monitor zat dus een dode pixel na een tijdje en ik kreeg dus een nieuwe....vandaar
Maar ik krijg steeds de neiging om een philips te kopen omdat hun een 0 pixel garantie geven en ik mijn vorige monitor zat dus een dode pixel na een tijdje en ik kreeg dus een nieuwe....vandaar
Verwijderd
Bij de niet tft monitoren is het in elk geval zo: b is instap (geen platte beeldbuis) s is gemiddeld (platte beeldbuis en max 1280*1024 voor 17") en P is echt goddelijk (die heb ik ook resolutie t/m 1920*1440 @60hz en 120hz op 1024*768
Verwijderd
Goh, wat zijn we weer vriendelijk.Op maandag 11 maart 2002 16:52 schreef ruubruub het volgende:
dus wat tommy zegt is onzin?
Toen ik een hele tijd geleden ging kijken voor een nieuw scherm werd mij in de winkel uitgelegd dat S (start) het instapmodel was, B (basic) het basismodel en P (profesional) het professioneel.
Die pipo van de winkel kan er natuurlijk ook naast zitten hé.
Ik ben daarom eens gaan kijken op de site van Philips en heb ook enkele prijzenlijsten overlopen met philips schermen in.
Het enigste dat ik zeker kan zeggen is dat de P het professioneel model is. Wat de S en B nu zijn van model heb ik nergens duidelijk kunnen vinden.
Dus als je een Philips koopt blijft mijn raad nog steeds dezelfde als voordien, koop het P model.
ik denk idd ook dat de B versie beter is, ik ben eruit het wordt als het philips wordt een B model, want een 170P bestaat niet. Maar nu heb ik ook nog een iiyama gezien. Zie top Iiyama/Philips 170B2*
Verwijderd
ff de mythes uit de wereld helpen:Op dinsdag 12 maart 2002 21:43 schreef Kick het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat er niet veel verschil tussen b en s zit![]()
S = Soho (je kent die goedkope wijk Soho wel...
B = Business (een heel stuk beter dan de Soho versie!!)
P = Professional
In het getal voor de eerste letter zit het aantal inch dat de beeldbuis meet verwerkt: 105B is 15 inch bijvoorbeeld.
105... is een CRT monitor
150... is een LCD monitor
...X is een design monitor, CRT of LCD
Het getal (soms ook letters) na de eerste letter geeft het model aan, in logisch oplopende volgorde.
Van oud naar nieuw is dat bijvoorbeeld:
105P10, 105P20, 105P21
Soms is er een toevoeging voor een of andere feature.
En er zijn nog een hele reeks afwijkende, maar dat gaat oudere modellen, of 'design' monitors en tryouts.
-edit-
removed the lightframe part: bad example
Verwijderd
http://produkte.philipsinfoservice.de/cgi-dal/dalcgi2/phprod/01runtime/01main/01main.htm
Let's make things complete.
Let's make things complete.
ik heb zelf de 107b (geen TFT!!), stukken fijner als de 107s en de 107s zit onder de 107b
als je een tfttje wilt kopen van philips: de B
als je een tfttje wilt kopen van philips: de B
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Pagina: 1