muis , tot hoever (cordless)

Pagina: 1
Acties:

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 14:18
ik zoek een cordless muis, merk maakt niet uit
het enigste dat ik wil is dat ie minimaal 10 meter ver kan (zitte geen muren tussen)en dan toch goed blijft werken, batterijen en al is geen probleem want ga hem toch nie vaak gebruiken.
ik heb al heel veel muizen bekeken met de afstand, maar in praktijk is het toch heel anders hoor/lees ik.
dus welke muis kan het verste....
liefste uit eigen ervaringen :)

Verwijderd

Zodat je vanuit je bed kan computeren?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Die van Logitech zijn wel goed d8 ik

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:25
Muizen van Logitech is max een metertje of 2 ...

Ik heb een toetsenbordje met ingebouwde muis gekocht bij de Kijkshop voor minder dan €40 en deze heeft een bereik van een meter of 7 a 8. Is misschien een betere optie. Wat verlengkabels tussen het zendertje en je aansluitingen op de PC en klaar ben je ! >:)

-

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 16:16 schreef Juicy het volgende:
Muizen van Logitech is max een metertje of 2 ...
nee hoor, de mijne doet het op een meter of 6 nog goed, met een monitor er nog tussen ook :)
mn toetsenbord werkt zelfs beneden nog, muis heb ik niet geprobeerd daar.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag 10 maart 2002 16:18 schreef MREn het volgende:

[..]

nee hoor, de mijne doet het op een meter of 6 nog goed, met een monitor er nog tussen ook :)
Hier ook, maar alleen als de batterij nog niet te oud is... Na een tijdje wordt het steeds minder...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26
het hangt ook sterk af van je omgeving. Ik heb een Logitech Cordless Optical en bij mij thuis houdt ie er bij 3 meter al mee op, maar ik nam hem een keer mee naar school en daar lukt het om aan de andere kant van het lokaal te gaan staan zonder dat hij dienst weigerde. Dat was ongeveer 12 meter.

Het is dus moeilijk te zeggen...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
me muis doet het in de achtertuin, en ik zit zeg maar boven aan de voorkant van het huis, dus hoeveel meter weetik niet, maar wel een aantal muren ensow :)

kan je proberen door de cursor in winamp te zetten, versterker vol open, winamp bijna dicht, nummer aan, naar buiten en srollen maar :Y) :+

• cky
ik denk dat ik er maar 1 probeer te testen of zo, en dan terug kan brengen als ie niet ver genoeg kan,
ik zal ook es kijken bij de kijkshop, thnx iedereen :)
( en nee niet vanuit men bed, vanaf de bank voor de tv B-) )

Verwijderd

Maar hoe wil jij nog fatsoenlijk kunnen werken op 10 meter afstand?

Moet je toch je monitor ook meenemen! :+

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 08:44
Volgens mij gaan de nieuwe logitech modellen (met een rond gevormd kastje) maar tot 2 a 3 meter. De oudere modellen (vierkant kastje) gaan zeker een meter of 10 (getest :)).

Verwijderd

ZIt hier op 8 meter met een logitech optical die net 2 dagen oud was toen die hier bivakeerde. Nu is die terug naar de echte eigenaar.

Het zal met net kijken zijn of je 10 m haalt, anders de ontvanger dichter bij.

Succes :)

• cky
Op zondag 10 maart 2002 17:52 schreef uncle het volgende:
Maar hoe wil jij nog fatsoenlijk kunnen werken op 10 meter afstand?

Moet je toch je monitor ook meenemen! :+
ik zeg toch tv, maarjah.....

• cky
Op zondag 10 maart 2002 18:00 schreef Koen Rotteveel het volgende:
Volgens mij gaan de nieuwe logitech modellen (met een rond gevormd kastje) maar tot 2 a 3 meter. De oudere modellen (vierkant kastje) gaan zeker een meter of 10 (getest :)).
en wat zijn dan precies de oudere modellen? welk model had jij bijvoorbeeld?

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 08:44
Op zondag 10 maart 2002 22:14 schreef cky het volgende:

[..]

en wat zijn dan precies de oudere modellen? welk model had jij bijvoorbeeld?
Ik had het beter anders kunnen zeggen, maar het heeft niet met het model te maken, je kan beter zeggen serie of bouwjaar. Ik heb namelijk de Cordless Mouseman Wheel, en heb die al 2 jaar gok ik. Iemand anders die ik ken heeft pasgeleden diezelfde muis gekocht, en daar zit een iets ander type kastje bij. Waar ik kom tot ergens in de achtertuin, hij komt tot hooguit 2 misschien 3 meter. Hij heeft dus zo'n ronder gevormd kastje, ik een iets vierkanter iets.

• cky
ok thnx ik weet genoeg,
Pagina: 1