jullie zeggen in de faq dat jullie van mijn p2-416 mhz een p2 -900 mhz kunnen maken , wat heb ik daar voor nodig ? en hoe installeer / gebruik ik die zooi , hoeveel kost zoiets plz help... soort van tutorial over hoe ik mijn pc overclock .. thx bij deze
Verwijderd
kijk voor de gein es een keer op www.tomshardware.com, als het goed is staat daar een uitgebreide guide met alle stapjes over OC'en. Suc6
Toch beter leren lezen !Op zondag 10 maart 2002 16:02 schreef ErAzEr het volgende:
jullie zeggen in de faq dat jullie van mijn p2-416 mhz een p2 -900 mhz kunnen
En gebruik eerst de search voor je deze onnozele requests post.
Oh ja, type enigszins leesbaar nederlands !
-
Verwijderd
van 400 ( 100 FSB ) naar 900 ( 225 FSB )... gaat niet lukken denk ik...Op zondag 10 maart 2002 16:02 schreef ErAzEr het volgende:
jullie zeggen in de faq dat jullie van mijn p2-416 mhz een p2 -900 mhz kunnen maken , wat heb ik daar voor nodig ? en hoe installeer / gebruik ik die zooi , hoeveel kost zoiets plz help... soort van tutorial over hoe ik mijn pc overclock .. thx bij deze
je L2-Cache trekt dat nooit..
maar in iedergeval erg veel suc6
Volgens mij ben jij analfabeet of heeeeeel erg dom want elke mongool snapt wat hij bedoelt, dus niet zo zeiken over iemands anders type gedrag.Op zondag 10 maart 2002 16:05 schreef Juicy het volgende:
[..]
Toch beter leren lezen !
En gebruik eerst de search voor je deze onnozele requests post.
Oh ja, type enigszins leesbaar nederlands !
Volgens mij ben jij hier de dombo, want je weet schijnbaar niet wat een analfabeet is ...Op zondag 10 maart 2002 16:09 schreef WiXX het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij analfabeet of heeeeeel erg dom want elke mongool snapt wat hij bedoelt, dus niet zo zeiken over iemands anders type gedrag.
-
Verwijderd
Als je dit dmv overklokken wilt doen, geef ik je weinig kans. Een procentje f 33 hoger moet lukken tot 532MHz, maar veel hoger kom je niet.Op zondag 10 maart 2002 16:02 schreef ErAzEr het volgende:
Meer info staat hier: [topic=324186/1/55]
Wil je hoger dan dat, kun je er een P3 met een fsb van 100MHz inzetten, dan kan ja, afhankelijk van je moederbord, tot 1GHz gaan.
jullie vergeten de welkom op GoT groet
hoor wie het zegt...Op zondag 10 maart 2002 16:14 schreef Un4GiveN het volgende:
Hehehe een n00b
Verwijderd
whehehe, en dat zeg jij!Op zondag 10 maart 2002 16:14 schreef Un4GiveN het volgende:
Hehehe een n00b
pfff, dikke LOL!!!
In ieder geval een van de betere, hij leest namelijk de FAQ.Op zondag 10 maart 2002 16:14 schreef Un4GiveN het volgende:
Hehehe een n00b
En welkom op GoT ErAzEr.
Verwijderd
jij bedoelt een nieuwe cpu kopen? want een overclock van 225 procent met deze proc is geloof ik nog nooit iemand gelukt (toch?).Op zondag 10 maart 2002 16:02 schreef ErAzEr het volgende:
als je een nieuwe proc koopt, moet je ff kijken wat je moederbord aan kan. als je bijvoorbeeld de 440BX chipset heb, kan je er wel een pIII 900 op zetten, moet je wel goed opletten wat je koopt: je moet er 1 hebben met een katmai core, niet met een coppermine, want die coppermine loopt op een fsb van 133, en dat kan je 440BX niet aan. het kan ook zijn dat je de 440LX chipset heb, en dan kan je niet hoger dan je nu zit, want ik geloof dat een pIII 400 het hoogste is wat die chipset aan kan.
wat heb je nodig? als het goed is alleen maar een nieuwe proc.... ga maar ff kijken bij Tweakers Pricewatch. succes!
Verwijderd
Helaas, een Coppermine is er ook in 100 Mhz FSB...Op zondag 10 maart 2002 16:44 schreef schaapie het volgende:
[..]
je moet er 1 hebben met een katmai core, niet met een coppermine, want die coppermine loopt op een fsb van 133, en dat kan je 440BX niet aan.
edit:
overigens draait een 440 BX perfect op een fsb van 133... zolang je het AGP slot maar niet gebruikt
overigens draait een 440 BX perfect op een fsb van 133... zolang je het AGP slot maar niet gebruikt
Het zit zeker niet mee op je werk ofzo, opgefokteOp zondag 10 maart 2002 16:11 schreef Juicy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de dombo, want je weet schijnbaar niet wat een analfabeet is ...
Denk aan je bloeddruk, neem ff een lekker biertje!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()