Je hebt 4 5.25" bays , onderaan kan een klep naar boven en daar kan een CDrom in ofzo . M'n broer heeft die case en ik heb een Directron SF201 . Alletwee erg te spreken over onze case
Verwijderd
Feli, en jammer, maar wat moet je met allerlei draden aan de voorkant?Op zondag 10 maart 2002 16:22 schreef johnnyknoxville het volgende:
He zo'n kast krijg ik ook
ik baal der alleen van dat er geen usb poorten aan de voorkant zit
Er staat trouwes een typo in je sig
Verwijderd
Owjah ik zie het nu ook.Op zondag 10 maart 2002 16:23 schreef real_raichu70 het volgende:
Je hebt 4 5.25" bays , onderaan kan een klep naar boven en daar kan een CDrom in ofzo . M'n broer heeft die case en ik heb een Directron SF201 . Alletwee erg te spreken over onze case
Je digicam op aansluiten...Op zondag 10 maart 2002 16:26 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Feli, en jammer, maar wat moet je met allerlei draden aan de voorkant?
[..]
Verwijderd
digitale fotocamera usbOp zondag 10 maart 2002 16:26 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Feli, en jammer, maar wat moet je met allerlei draden aan de voorkant?
Er staat trouwes een typo in je sig

Deze is ook wel phat
ik krijg m deze week binnen
Die nobless snap ik nog niet helemaal, dat blauwe ding is een deurtje ofzo?
Verwijderd
Ja dat is het deurtjeOp zondag 10 maart 2002 16:33 schreef LeonM het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook wel phat![]()
Die nobless snap ik nog niet helemaal, dat blauwe ding is een deurtje ofzo?
Verwijderd
He's HOT!!! 
Ik heb hem v/d week opgehaald, en vannochtend mijn pc erin gebouwd. Het is gewoon een hele mooie goed afgewerkte kast, alleen een beetje onderhevig aan smaak..

Mooie afwerking..

Mooi klepje voor mijn Live! Drive II...

Lekker klein van buiten..
naast 17" CTX

en lekker veel ruimte van binnen..

Nog eentje om het af te leren...
Of je hem mooi vindt of niet, en of je hem wilt hbb is erg persoonlijk. Wat ik zelf wel prettig vindt is dat ik er nog lekker veel aan kan modden..
Ik heb hem v/d week opgehaald, en vannochtend mijn pc erin gebouwd. Het is gewoon een hele mooie goed afgewerkte kast, alleen een beetje onderhevig aan smaak..
Mooie afwerking..
naast 17" CTX
Of je hem mooi vindt of niet, en of je hem wilt hbb is erg persoonlijk. Wat ik zelf wel prettig vindt is dat ik er nog lekker veel aan kan modden..
waar kan je die case halen?Op zondag 10 maart 2002 17:08 schreef RedruM het volgende:
I is convinced
Morgen ga ik um halen.
en de cases van www.colorcases.com
zijn die ergens gewoon in NL. in winkels te verkrijgen?
Toevallig bij een computerboer hier in Ede.
www.micro-speed.nl
Staat niet op de site enzo.. maar ze hebben 'm wel, en nog veel meer (enermax voedingen, rounded kabels, goede koelers).
www.micro-speed.nl
Staat niet op de site enzo.. maar ze hebben 'm wel, en nog veel meer (enermax voedingen, rounded kabels, goede koelers).
die noblesse staat voor $75 op colorcases.com
maar kost ie dat ook bij die shop in ede?
Bij http://www.wintelco.net kan je ze ook krijgen. Maar daar is hij wel duur
(€ 129,-)
Verwijderd
Hijs wel mooi...
maar wel een dikke nOT... vind ik...
Hij is al zo "speciaal"...
Hoe simpeler de kast, hoe meer er aan te K*tten is
maar wel een dikke nOT... vind ik...
Hij is al zo "speciaal"...
Hoe simpeler de kast, hoe meer er aan te K*tten is
Speciaal voor Fire_Bird, even DE case bij daglicht 
phat!Op zondag 10 maart 2002 17:39 schreef LeonM het volgende:
[afbeelding]
het word die
is die van jou?
waar kan je m eigenlijk halen en hoeveel?
in NL dan
hij kost iets van 100 euro inclusief btw inclusief voeding.Op zondag 10 maart 2002 17:22 schreef Fire_Bird het volgende:
die noblesse staat voor $75 op colorcases.com
Maar zonder voeding kan ik em krijgen voor 65 euro inclusief btw.
Op zondag 10 maart 2002 18:02 schreef RedruM het volgende:
[..]
hij kost iets van 100 euro inclusief btw inclusief voeding.
Maar zonder voeding kan ik em krijgen voor 65 euro inclusief btw.

deze dan?
Verwijderd
Ik heb hem gekocht bij 3IT computers voor €115,-
(zie pricewatch)
En ik ben er heel blij mee..
(zie pricewatch)
Krijg je een beetje lekkere airflow met 2 voor 2 achter?Op zondag 10 maart 2002 18:41 schreef Oeloe het volgende:
Ik heb hem gekocht bij 3IT computers voor €115,-
(zie pricewatch)
Sweet! die wil ik! kost 149 Euro bij die 3IT zaakOp zondag 10 maart 2002 17:39 schreef LeonM het volgende:
[afbeelding]
yepOp zondag 10 maart 2002 19:10 schreef Un4GiveN het volgende:
[..]
Sweet! die wil ik! kost 149 Euro bij die 3IT zaakmaarre hoe werk dat met die cdrom lade die ik daar zie... word dat opengeduwd door je cd-rom?
Verwijderd
Nuh, moeten nog fans in..Op zondag 10 maart 2002 18:58 schreef RedruM het volgende:
[..]
Krijg je een beetje lekkere airflow met 2 voor 2 achter?
4x delta hpOp zondag 10 maart 2002 20:47 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Nuh, moeten nog fans in..
Verwijderd
Nuh... 4x Papst..Op zondag 10 maart 2002 21:01 schreef RedruM het volgende:
[..]
4x delta hp
en een 6e, 7e en 8e voor in de voeding en op de videokaart..
Verwijderd
/me vind alle hier getoonde kast eigenlijk wel een beetje leuk, maar ze spreken TOTAAL niet aan, het ligt er te dik bovenop, het is te PLASTIC!
Het zijn volgens mij dus gewoon ***kasten!
Koop maar een ander kastje, en maak er wat van! Veel toffer!
Verwijderd
Ik weet niet hoe het is met de andere modellen, maar die Coolcase Noblesse is echt geen el cheapo kastje. Mooi afgewerkt, mat kunststof voorkant, en stalen behuizing...Op zondag 10 maart 2002 21:15 schreef Coolcase het volgende:
/me vind alle hier getoonde kast eigenlijk wel een beetje leuk, maar ze spreken TOTAAL niet aan, het ligt er te dik bovenop, het is te PLASTIC!
En wie zegt dat je deze kasten niet kunt ombouwen...
Dat je m niet mooi vind moet je natuurlijk zelf weten..
/me is blij met ze case..
* Fire_Bird gaat ook maar zo'n case kopenOp zondag 10 maart 2002 21:26 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is met de andere modellen, maar die Coolcase Noblesse is echt geen el cheapo kastje. Mooi afgewerkt, mat kunststof voorkant, en stalen behuizing...
En wie zegt dat je deze kasten niet kunt ombouwen...
Dat je m niet mooi vind moet je natuurlijk zelf weten..
/me is blij met ze case..
niet misOp zondag 10 maart 2002 21:40 schreef real_raichu70 het volgende:
http://www.wallabie.com/main/images/OC/PC88black.gif
Mijn kasteke , zeg nu zelf , it's a beauty
voor Fire Bird:
het is de Neon Light, voor review: http://www.heatseekerz.net/?page=articles&articleid=15&page_number=1
Op de allerlaatste page staat bij de comment een stukje van mij over een nederlandse winkel
Je kan m nl bij breucom bestellen, ik krijg m als het goed is deze week binnen, kost 150 euro, das incl verzend kosten. Incl 350W voeding en 2 fans
leuk detail:

De turbo knop is om de fans op 12V te laten ipv 7 (7 = standaard)
Hijs zeker kwijl
het is de Neon Light, voor review: http://www.heatseekerz.net/?page=articles&articleid=15&page_number=1
Op de allerlaatste page staat bij de comment een stukje van mij over een nederlandse winkel
Je kan m nl bij breucom bestellen, ik krijg m als het goed is deze week binnen, kost 150 euro, das incl verzend kosten. Incl 350W voeding en 2 fans
leuk detail:

Hijs zeker kwijl
Verwijderd
Zeker kewl..Op zondag 10 maart 2002 21:40 schreef real_raichu70 het volgende:
http://www.wallabie.com/main/images/OC/PC88black.gif
Mijn kasteke , zeg nu zelf , it's a beauty
Alleen zul je voor het mooie wel al je drives moeten stealth modden.
Maar daar laat een echte tweaker zich niet door afschrikken..
hij is zeker kwijl jaOp zondag 10 maart 2002 22:38 schreef LeonM het volgende:
voor Fire Bird:
leuk detail:
[afbeelding]
Hijs zeker kwijl![]()
maar ik zit met een probleempje
heb een HDD bracket voor school, en dat staat niet echt mooi hé
kan dus beter voor die Noblesse gaan want die heeft een deurtje, maar jah
Verwijderd
En ik dus ook nietOp zondag 10 maart 2002 22:42 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Zeker kewl..
Alleen zul je voor het mooie wel al je drives moeten stealth modden.
Maar daar laat een echte tweaker zich niet door afschrikken..
Tis nog wachten op mijn Black Ice II radiator .
Maar weet iemand ergens een mooie how-to voor stealth modden staan ?
Zeg, waar kan je die neon light-case eigenlijk bestellen?? Allemaal wel leuk dat breucom maar ze bouwen alleen maar pc's op maat, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat je ze zo daar kan bestellen....
edit:
Bij wintelco stond ie ook niet bij, vandaar
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
ja daar ben ik ook wel in geinteresseerd...Op zondag 10 maart 2002 23:31 schreef inquestos het volgende:
Zeg, waar kan je die neon light-case eigenlijk bestellen?? Allemaal wel leuk dat breucom maar ze bouwen alleen maar pc's op maat, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat je ze zo daar kan bestellen....
en hopelijk worden we ook op de hoogte gehouden door toegkomstig Neon Light eigenaars?
Verwijderd
Ik ben deze gisteren gaan afhalen en staat nu naast mij.Op zondag 10 maart 2002 16:33 schreef LeonM het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook wel phat![]()
edit:
Omdat er achter gevraagd is hierboven: www.colorcase.be kan je hem on-line bestellen. Let wel op: prijzen zijn exclusief BTW!
Omdat er achter gevraagd is hierboven: www.colorcase.be kan je hem on-line bestellen. Let wel op: prijzen zijn exclusief BTW!
Verwijderd
Ik ben een Belg, dus de meerderheid heeft er hier waarschijnlijk niet veel aan. Anyway: www.eurowest.be.Op zondag 10 maart 2002 23:48 schreef inquestos het volgende:
[..]
Waar gekocht??
Maar zoals ik al zei: www.colorcase.be shipt ook naar Nederland.
Ja, maar hoe werkt dat, moet je dan gewoon een mailtje sturen naar nederland@colorcase.be ??Op zondag 10 maart 2002 23:52 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Ik ben een Belg, dus de meerderheid heeft er hier waarschijnlijk niet veel aan. Anyway: www.eurowest.be.
Maar zoals ik al zei: www.colorcase.be shipt ook naar Nederland.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Je kan enkele knoppen boven de knop 'Nederland' op 'on-line shop' klikken.Op zondag 10 maart 2002 23:54 schreef inquestos het volgende:
Ja, maar hoe werkt dat, moet je dan gewoon een mailtje sturen naar nederland@colorcase.be ??
Of rechtstreeks: http://www.colorcases.be/ , met een S achteraan voor de shop. (gewone pagina is zonder s).
Ik heb toevallig net dit weekend die kasten gezien bij Backspace in Olst. €129 p.s.
Ik zit er nog over te denken of ik er 1 zal nemen...
Ik zit er nog over te denken of ik er 1 zal nemen...
ik twijfel nogsteeds tussen die noblesse en die neon light, zit nl. met het probleem van mn HD bracket voor school, nu dacht ik aan een alu bracket van Lian-li
zou dat wat zijn? en waar kan k zo'n alu bracket halen?
en dan nog de vraag,zijn die dingen allemaal gelijk qua aansluiting?

Heb em gehaald en hij roelt.
Funny gezicht btw.. miditower in gigantische doos achter op fiets door briljant spin constructie.
Funny gezicht btw.. miditower in gigantische doos achter op fiets door briljant spin constructie.
Lijkt me niet dat er veel verschil tussen die 2 kasten is, op het uiterlijk na (neon lightOp maandag 11 maart 2002 21:26 schreef Fire_Bird het volgende:
ik twijfel nogsteeds tussen die noblesse en die neon light, zit nl. met het probleem van mn HD bracket voor school, nu dacht ik aan een alu bracket van Lian-li
Nog geen problemen gehad omtrent voeding, airflow, enz..??Op maandag 11 maart 2002 22:16 schreef RedruM het volgende:
Heb em gehaald en hij roelt.
NOT imo
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Breucom levert ze wel, ik krijg de mijne donderdag binnen (die vent komt m persoonlijk leverenOp zondag 10 maart 2002 23:31 schreef inquestos het volgende:
edit:
Maareh, Frank_N welke heb jij, de black of de silver uitvoering, want ik vind het moeilijk om te kiezen
Verwijderd
www.wallabie.com heeft die brackets , maar verschiet niet als je de prijs ervan ziet ..Op maandag 11 maart 2002 21:26 schreef Fire_Bird het volgende:
vind die neon maar ook die noblesse erg mooi, maar ja, die duffe bracket zit k mee....en alu bracket idd, € 79,=Op maandag 11 maart 2002 22:45 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
www.wallabie.com heeft die brackets , maar verschiet niet als je de prijs ervan ziet ..
iemand suggesties?
Verwijderd
De Noblesse kopen..Op maandag 11 maart 2002 22:50 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
vind die neon maar ook die noblesse erg mooi, maar ja, die duffe bracket zit k mee....en alu bracket idd, € 79,=
iemand suggesties?
hij bevalt je erg goed?Op maandag 11 maart 2002 23:38 schreef Oeloe het volgende:
[..]
De Noblesse kopen..
qua airflow?
Verwijderd
Ik heb de silver. Deze wordt veruit het meest verkocht van de twee. Maar dat is natuurlijk maar een kwestie van smaak, dat kan enkel jij beslissen.Op maandag 11 maart 2002 22:44 schreef LeonM het volgende:
Maareh, Frank_N welke heb jij, de black of de silver uitvoering, want ik vind het moeilijk om te kiezen
PS: sorry voor het late antwoord overigens.
Neuh.. gewoon oude voeding gebruikt.Op maandag 11 maart 2002 22:21 schreef inquestos het volgende:
[..]
Nog geen problemen gehad omtrent voeding, airflow, enz..??
Airflow heb ik nog niet maar ik ga vanmiddag 2 extra sunons halen.. dan heb ik 2x 80 mm voor en 2x 80 mm + voeding 8er
Verwijderd
Met de airflow zit het denk ik wel goed.Op maandag 11 maart 2002 23:46 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hij bevalt je erg goed?
qua airflow?
2x 8cm voor en 2x 8cm 8er, moet wel koelen denk ik.
Ik heb nog geen temps, want ik moet nog fans halen..
Voor de rest bevalt de kast prima..
Ik zou voor de zwarte gaanOp dinsdag 12 maart 2002 00:29 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Ik heb de silver. Deze wordt veruit het meest verkocht van de twee. Maar dat is natuurlijk maar een kwestie van smaak, dat kan enkel jij beslissen.
PS: sorry voor het late antwoord overigens.
Zijn ze er tenminste nog als ik ze bestel
Verwijderd
De volgende container komt in Europa aan (in België) in de eerste of tweede week van april.Op dinsdag 12 maart 2002 13:51 schreef inquestos het volgende:
Ik zou voor de zwarte gaan![]()
Zijn ze er tenminste nog als ik ze bestel![]()
heb net een mailtje trug van micro, ze zeggen € 122,= voor die nobblesse?!
en aan t begin van deze thread zei RedruM
€ 65,-
hoe zit t nu?
€ 65,-
hoe zit t nu?
Verwijderd
Ik heb nu m'n hardware in m'n Directron zitten en m'n drives gestealth . Buiten het feit dat voor de een of andere reden de LED's op het mobo niet meer werken ziet ie er erg phat uit
Sja dat is de prijs.. maar toen ik in de winkel was, vroeg ik of ik em ook zonder die voeding kon krijgen.Op dinsdag 12 maart 2002 19:03 schreef Fire_Bird het volgende:
heb net een mailtje trug van micro, ze zeggen € 122,= voor die nobblesse?!
€ 65,-
hoe zit t nu?
Toen mocht ik em voor 65 euro meenemen.. gedaan dusz
Die NEON Light kost op http://www.colorcaseS.be 130 euro... dat scheelt toch weer 20 euro met alle andere sites hier. 
hmm... laat maar, zodra ik NL kies, komt er €27.30 bij voor sales tax
hmm... laat maar, zodra ik NL kies, komt er €27.30 bij voor sales tax
Verwijderd
Op dinsdag 12 maart 2002 19:35 schreef RedruM het volgende:
[..]
Sja dat is de prijs.. maar toen ik in de winkel was, vroeg ik of ik em ook zonder die voeding kon krijgen.
Ik heb €115,- betaald...
Maar ik ben er wel blij mee..
Verwijderd
Is niet slecht hoor, ik heb iets minder dan de officiële prijs betaald. (€ 157). Had het misschien goedkoper kunnen krijgen, maar nu heb ik het geamk dat ik het op vijf minuutjes van mijn huis heb kunnen afhalen. En als het kapot is, is dat ook wel makkelijk.Op dinsdag 12 maart 2002 22:23 schreef Oeloe het volgende:
bij mij zou er maar €15,- afgaan zonder voeding, dus voeding er maar bij gedaan.
Ik heb €115,- betaald...
Maar ik ben er wel blij mee..
Let wel: die prijzen op colorcases.be zijn excl. BTW, dus zelfs voor België moet je daar 21 % bijtellen. (ja, BTW is in België nog wat meer dan in NL).
Verwijderd
K, dan..Op dinsdag 12 maart 2002 22:26 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Is niet slecht hoor, ik heb iets minder dan de officiële prijs betaald. (€ 157). Had het misschien goedkoper kunnen krijgen, maar nu heb ik het geamk dat ik het op vijf minuutjes van mijn huis heb kunnen afhalen. En als het kapot is, is dat ook wel makkelijk.
Let wel: die prijzen op colorcases.be zijn excl. BTW, dus zelfs voor België moet je daar 21 % bijtellen. (ja, BTW is in België nog wat meer dan in NL).
vat dus toch wel mee..
Ik moest alleen wel een uur rijden naar zoetermeer, kom zelf uit Haarlem.
en nogmaals....
Ik ben er blij mee..
Verwijderd
Valt mee , alleen zijn de drive bays nogal lelijkOp dinsdag 12 maart 2002 23:13 schreef burp2001 het volgende:
Deze is kwel:
[afbeelding]
[afbeelding]
* Fire_Bird is nogsteeds opzoek naar een winkel die de Noblesse kan leveren en versturen tegen leuke prijs
Verwijderd
3IT computersOp dinsdag 12 maart 2002 23:21 schreef Fire_Bird het volgende:
* Fire_Bird is nogsteeds opzoek naar een winkel die de Noblesse kan leveren en versturen tegen leuke prijs
Ik ontving dit mailtje van breucom.nl:
Op www.colorcases.be zag ik het volgende:
Weet iemand of ik 't ergens goedkoper kan krijgen, of moet ik 'm gewoon bij breucom.nl kopen?
Doen of niet? Vind ik toch redelijk duur...De kast is natuurlijk los te leveren.
De kosten zijn 155,00 Euro voor de kast en eventueel 10,50 Euro verzendkosten.
U kunt de kast;
a.Zelf afhalen en contant betalen
b.De kast vooruitbetalen en zodra het geld ontvangen is wordt de kast de
dezelfde dag nog aan u verzonden!
Wij doen geen leveringen onder rembours aangezien wij dan maanden op ons geld moeten wachten van de PTT!!!
Ik krijg vandaag 7 kasten binnen waaronder de Zilvere en de mat Zilvere(Black), deze kast is over het geheel iets donkerder maar heeft i.p.v. een
glimmende zilvere front een mat zilvere front!
Als u door kunt geven welke kast u wilt hebben dan kan ik hem apart zetten want de volgende zending is pas HALF APRIL!!
Met vriendelijke groet,
........
Shipping kost 0,00 ?? Lijkt me toch niet, wel??Subtotal: 130.00
Sales Tax: 27.30
Shipping: 0.00
TOTAL: 157.30
Weet iemand of ik 't ergens goedkoper kan krijgen, of moet ik 'm gewoon bij breucom.nl kopen?
Verwijderd
Ik heb ook Micro-speed gemaild, ze zeggen dat ze 'm niet zonder voeding leveren en dat ie 124 Euro kost?!Op dinsdag 12 maart 2002 19:35 schreef RedruM het volgende:
[..]
Sja dat is de prijs.. maar toen ik in de winkel was, vroeg ik of ik em ook zonder die voeding kon krijgen.
ik had dus ook gemaild,en ze zeiden ook 124 (pl)Euros bij mij, maar toen k mailde of ze m zonder voeding leveren, reageerden ze niet meerOp woensdag 13 maart 2002 16:28 schreef Ra2gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook Micro-speed gemaild, ze zeggen dat ze 'm niet zonder voeding leveren en dat ie 124 Euro kost?!
?!
Iemand??Op woensdag 13 maart 2002 13:02 schreef inquestos het volgende:
Ik ontving dit mailtje van breucom.nl:
[..]
Doen of niet? Vind ik toch redelijk duur...
[..]
Shipping kost 0,00 ?? Lijkt me toch niet, wel??
Verwijderd
Ik ga de Neon Light bij Wintelco.nl bestellen, hij kost daar 124 Euro zonder voeding, de Noblesse kost daar 104 Euro zonder voeding.Op donderdag 14 maart 2002 18:17 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ik had dus ook gemaild,en ze zeiden ook 124 (pl)Euros bij mij, maar toen k mailde of ze m zonder voeding leveren, reageerden ze niet meer
?!
Die Noblesse... die heb ik 
Heeft 4 weken geduurt voor ik 'm kreeg maar hij is vet... echt vet kan ik je zeggen
Als ik een digicam zou hebben zou ik een topic openen met wat pics...
Heeft 4 weken geduurt voor ik 'm kreeg maar hij is vet... echt vet kan ik je zeggen
Als ik een digicam zou hebben zou ik een topic openen met wat pics...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
waar zie je ze dan staan ZONDER voedingOp vrijdag 15 maart 2002 08:03 schreef Ra2gamer het volgende:
[..]
Ik ga de Neon Light bij Wintelco.nl bestellen, hij kost daar 124 Euro zonder voeding, de Noblesse kost daar 104 Euro zonder voeding.
edit:
en Marv, waar heb jij m weg?
Verwijderd
oh...Op vrijdag 15 maart 2002 08:48 schreef zeven het volgende:
ik vind hem zwaar NOT!!!
want..
beetje onderbouwing kan geen kwaad.
of ben je jaloers...
http://www.3it-computers.nl/Op vrijdag 15 maart 2002 08:41 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
waar zie je ze dan staan ZONDER voeding
edit:
Zat een 350 watt voeding bij trouwens. Kast heeft me met verzendkosten 131 euro gekost (best prijzig maar tis echt een toppie kast
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Die Noblesse is best cool, misschien is stijlvol een beter woord
. Maar toch doet hij me een beetje denken aan een espresso-machine
Verwijderd
Het staat niet op de site van Wintelco, maar ik heb ze gemaild hoe duur hij was zonder voeding..Op vrijdag 15 maart 2002 08:41 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
waar zie je ze dan staan ZONDER voeding
edit:
Hij krijgt die Neon Light kast in de loop van volgende week binnen.
Hmm, ik heb nu die Neon Light binnengekregen. Nadat ik de boel heb geinstalleerd kom ik 2 probleempjes tegen.
1. het LCD zit op de kop
2. De USB poorten aan de zijkant krijg ik niet werkend.
(ik heb de kabels aangesloten volgens het papier wat erbij zat)
Iemand ervaring hiermee?
1. het LCD zit op de kop
2. De USB poorten aan de zijkant krijg ik niet werkend.
(ik heb de kabels aangesloten volgens het papier wat erbij zat)
Iemand ervaring hiermee?
hmm... voldoende ruimte voor fans
maar ik zie al een hele mooie waterkoeling voor me en een mooi raam in de zijkant van de kast
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Overmorgen als ik me salaris binnen hep ga ik die Noblesse bestellen, wil um al enige tijd :):) Hij ruleert gewoon zwaar!!! Waar zal ik um bestellen....? Breucom, Micro-speed... of een andere winkel? waar issie ut goedkoopst met voeding te krijgen (inclusief verzendkosten/rembours)
Ik heb 3IT gister even gemaild, en die leveren de Noblesse case tegen een zeer zachte prijs van €116 (op dit moment) met 350 Watt CodeGen voeding. Bij Breucom leveren ze um volgens de site met 350Watt voeding en volgens het PDF op de site met 300Watt voeding
Kep ze gemaild, maar geen reactie (binnen 1 dag) 3IT computers reageert tenminste wel binnen 1 dag
Jullie nog ff iets verder opg**len.....
Dit is een dure, maar ook heel mooie kast....

Yes, je ziet het goed. Blauwe leds!:9~

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Die groeneOp woensdag 27 maart 2002 12:48 schreef asing het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enne waar kan je al dat moois vandaan halen dan?Op woensdag 27 maart 2002 12:48 schreef asing het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is de CoolerMaster 210..
Alleen op de foto van tweakers.net ziet hij er veel beter uit dat op de foto's van Coolermaster zelf.
Heb nu een of andere no-name kast waar ik op de 5 1/4 bays na een aan één kant vastgeschroefde burner een speling heb van 4 millimeter. Lelijk tot en met, dus zoiets.... Ik moet iets hebben waar mijn full height 40/80 GB DLT unit in kan.
Asing
Alleen op de foto van tweakers.net ziet hij er veel beter uit dat op de foto's van Coolermaster zelf.
Heb nu een of andere no-name kast waar ik op de 5 1/4 bays na een aan één kant vastgeschroefde burner een speling heb van 4 millimeter. Lelijk tot en met, dus zoiets.... Ik moet iets hebben waar mijn full height 40/80 GB DLT unit in kan.
Asing
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Waar ik werk hebben we ze beide staan, die groene is idd wat minder, kosten gloof ik zo'n € 450,=Op woensdag 27 maart 2002 12:56 schreef lange het volgende:
[..]
enne waar kan je al dat moois vandaan halen dan?
maar wel PHAT mooie case, laatst een pc in gebouwd, zeer gave afwerkingen van de randen, alles mooi glad, 2 coolers erin, front usb, compleet ALU
Verwijderd
Case ATX Design Colorcase Noblesse Black/Blue 350 Watt
besteld bij wintelco
woensdag heb ik hem binnen, 115 euro
en meteen 2 coolers er bij besteld
en dan de 2 papst die ik al heb
http://shop.wintelco.nl/shop/index.html
na lang twijfelen toch maar de noblesse gekocht
ik zag hem staan bij een collega thuis ,en ik was verkocht ,
review
http://www.colorcase.com/nobmircas.html#
http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=147
ja sorry hoor maar ben best een beetje trots om me nieuwe kast
besteld bij wintelco
woensdag heb ik hem binnen, 115 euro
en meteen 2 coolers er bij besteld
en dan de 2 papst die ik al heb
http://shop.wintelco.nl/shop/index.html
na lang twijfelen toch maar de noblesse gekocht
ik zag hem staan bij een collega thuis ,en ik was verkocht ,
review
http://www.colorcase.com/nobmircas.html#
http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=147
ja sorry hoor maar ben best een beetje trots om me nieuwe kast
Nah ik vind het zelf niet zo een mooie kast oeloe... Het is inderdaad erg onderhevig aan smaak. Deur is te dik.Op zondag 10 maart 2002 16:59 schreef Oeloe het volgende:
He's HOT!!!
[afbeelding]
Mooie afwerking..
[afbeelding]
[afbeelding]
naast 17" CTX
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het net een koffie apparaat
Zag ik jou laatst niet op cstrike?
Samen staan we sterk!