Toon posts:

port forwarding prog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Beste mensen,

Zal even kort uitleggen wat ik heb gedaan,

Ik heb hier een p166 staan die draait als RH bak
me windows PC is de server daar komt dus het i-net binnen me RH bak staat in het netwerk en ik kan daar ook gewoon mee interneten.

Maar wat ik nu graag zou willen is een progje dus die iedereen die connect op ISP#:22 automatisch geforward wordt naar 192.168.0.2:22 (RH bak),
Ikzelf heb er al een aantal geprobeerd maar niet met suc6 ik wil graag een progje die dus ook in je taskbar blijft draaien dus zodra je je PC opstart dat progje ook mee opstart en automatisch conntact zoekt met 192.168.0.2

Weten jullie mischien zo een progje? of een andere manier.

bvd :)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:56
Deze draait niet in de taskbar maar dat hoeft ook niet. http://www.practicallynetworked.com/tools/tools_index_pg2.htm

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 10 maart 2002 15:56 schreef Killingmachine het volgende:
Hallo Beste mensen,

Zal even kort uitleggen wat ik heb gedaan,

Ik heb hier een p166 staan die draait als RH bak
me windows PC is de server daar komt dus het i-net binnen me RH bak staat in het netwerk en ik kan daar ook gewoon mee interneten.

Maar wat ik nu graag zou willen is een progje dus die iedereen die connect op ISP#:22 automatisch geforward wordt naar 192.168.0.2:22 (RH bak),
Ikzelf heb er al een aantal geprobeerd maar niet met suc6 ik wil graag een progje die dus ook in je taskbar blijft draaien dus zodra je je PC opstart dat progje ook mee opstart en automatisch conntact zoekt met 192.168.0.2

Weten jullie mischien zo een progje? of een andere manier.

bvd :)
Gebruik je ICS om je internet te sharen ?
Daar kan je ook mee portmappen maar veel mensen weten dat precies niet.
ICS portmapping

en dit hoort dus ECHT NIET in [ANS] thuis ;(

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
ik draai win98SE maar geen ICS ik gebruik winrouter als internet sharing progje, in winrouter zit ook een onderdeel port mapping daar heb ik het eerst mee geporbeerd maar die wil echt niet werken :(

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

portmapping met winroute? da's wel het allersimpelste wat je kunt vragen! check je winroute handleiding (ook te downlaoden op de TinySoftware site) en stel het in, werkt meteen. Als het niet werkt is er denk ik ook nog een ander probleem (NAT of andere netwerkinstellingen)...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 10 maart 2002 16:06 schreef Killingmachine het volgende:
ik draai win98SE maar geen ICS ik gebruik winrouter als internet sharing progje, in winrouter zit ook een onderdeel port mapping daar heb ik het eerst mee geporbeerd maar die wil echt niet werken :(
Dan doe je echt iets verkeerd :)
Winroute portmapping zou het moeten doen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/pxs/nt_poort.gif
Je moet maar 3 dingen invullen.

Bij listen port zet je bv 22 (als je ISP dit niet blokt)
en dan bij destination ip 192.168.0.2 en die destionation port 22.
Btw: Als je zelf met je eigen extern ip wilt connecteren lukt dat niet, vraag aan iemand anders om eens te proberen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > NT

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Aa oke dan zal dat de fout wel zijn ik probeerde steeds zelf te connecten dom dom.. thnx all :)
Pagina: 1