Backuppen DVD -> DivX: in toolkit vorm?

Pagina: 1
Acties:

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik ben op zoek naar een programma/toolkit waar ik 1x de instellingen voor doe, en verder geen omkijken naar heb totdat de complete DivX klaar is. (Rippen, coden, audio, subtitles enz.)
Liefst met een GUI, voor onder XP. Iemand suggesties? (En waar kan ik dat proggramma kopen? (OF als freeware/shareware downen??)

Dat dan weer wel......

• KillerB
  • Laatst online: 04-09-2025

KillerB

______

Jammer dat het handmatig altijd nog mooier is. Anders wist ik het ook wel :(

• Foxfire
DVDEO... nice, maar ik zit nog op 56k6 in te bellen... dus 60MB downen heb ik niet zoveel zin in. Zet mijn Getright desalniettemin aan het werk. Iemand nog andere ideeen?

Dat dan weer wel......

• Foxfire
up :)

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Easydivx B-)

• Foxfire
Downloading from:
http://easydivx.does.it/

Thank you :)

Dat dan weer wel......

• KillerB
  • Laatst online: 04-09-2025

KillerB

______

Op zondag 10 maart 2002 17:12 schreef Foxfire het volgende:
Downloading from:
http://easydivx.does.it/

Thank you :)
DVDEO kun je trouwens kopen bij de Bruna, ik vind het alleen maar een vreemd programma, krijg het niet eens aan de gang, dus om daar nou een hoop geld voor neer te tellen...

En easy-divx werkt dat goed????

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 13:33 schreef KillerB het volgende:

[..]

DVDEO kun je trouwens kopen bij de Bruna, ik vind het alleen maar een vreemd programma, krijg het niet eens aan de gang, dus om daar nou een hoop geld voor neer te tellen...

En easy-divx werkt dat goed????
EasyDivX ript de DVD alleen.
Je hebt dan circa 4 Gigabyte aan Video op je HDD die je dan nog ff moet omzetten met: FlaskMPEG.

Als je het goed doet heb je dus alleen EasyDivX en FlaskMPEG nodig (+uiteraard de nodige codecs: DivX/MP3)

Verwijderd

Heb dat DVDeo es geinstalleerd, wat een rampenprogrammatje, liep iedere keer nagenoeg direct vast, werkte niet en je kan er bijna nix bij instellen, echt bagger. Blijf daar dus maar vanaf.

EasyDivx is wel een hele goeie. Maar er moet vast een nog betere zijn...waar meer in te stellen valt (al wordt het dan misschien wel iets minder een "toolkit"?

Verwijderd

dvdeo is een slecht prog. men heeft een aantal progjes die freeware zijn aan elkaar gekoppeld en daar een interface van gemaakt. ik gebruik zelf moviejack van easycomputing. hiermee bak je trouwens geen divx maar vcds mee in een uur of 4. kwaliteit is als je op tv afspeelt goed en ondertitels neemt ie ook mee.

Verwijderd

Easydivx werkt super vind ik :7
Heb er al aardig wat films mee gebackupt, je kan zelf kiezen wat je belangrijk vind, kwaliteit of snelheid...
En zelfs mijn moeder kan het gebruiken, dus lekker simpel!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:23

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 13:42 schreef RolfLobker het volgende:

[..]

EasyDivX ript de DVD alleen.
Je hebt dan circa 4 Gigabyte aan Video op je HDD die je dan nog ff moet omzetten met: FlaskMPEG.

Als je het goed doet heb je dus alleen EasyDivX en FlaskMPEG nodig (+uiteraard de nodige codecs: DivX/MP3)
EasyDivx doet alles in een uurtje of 4, van DVD naar Divx dus.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:52

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Om van DVD naar de HDD te kopieren gebruik ik DVDx, totaal een 3 MB. Voor het omzetten van de video van de HDD naar Divx gebruik ik DVD Decoder 0.2, die een magnistrale 300 kb groot is (en JA, het werkt!). Enige wat je nog nodig hebt is een mp3-plugin (Divx 3.22) en een Divx4/5 plugin voor video. En klaar is Klara.

DVD Decoder heeft de mogelijkheid om als avi (divx coding) of als VCD de encoden. Inclusief de ondertitels.

Hier kon uw advertentie staan

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 13:36
Gordian knot van www.doom9.net
Zit alles in, is zeg maar een verzameling van alle programma's samengevoegd in 1 programma, ook subtitles!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

DVDx 1.6 is the masta ripping tool
Pagina: 1