Hoe moet ik de Lotus Notes Calendar (Agenda) synchronizeren met mijn Palm m500? Welke programmaatjes (voor je Palm & je PC) heb je daarvoor nodig enzo?
Alvast bedankt...
Alvast bedankt...
Volgens mij moet je dit kunnen doen met het programma Easysync.(correct me if i am wrongOp zondag 10 maart 2002 15:15 schreef thijsknoeff het volgende:
Hoe moet ik de Lotus Notes Calendar (Agenda) synchronizeren met mijn Palm m500? Welke programmaatjes (voor je Palm & je PC) heb je daarvoor nodig enzo?
Alvast bedankt...
Apple iMac 2013
Nee! Nee! Geen EasySync! Dat programma zorgt ervoor dat je je Palm nergens anders meer mee kan synchroniseren dan met Notes via Easysync. Helaas heb ik dit in de praktijk ondervonden.Op maandag 11 maart 2002 04:10 schreef zipper het volgende:
Volgens mij moet je dit kunnen doen met het programma Easysync.(correct me if i am wrong)
Dit zit, als het goed is, op de Palm install cd.
En zo is het maar net.
Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Verwijderd
sterker nog wanneer je de palm M500 koopt ziet dit erbij op de cd-rom. dus ik zou even goed de bijgeleverde cd checken daar staat het opGlabbeek schreef op 15 april 2002 @ 12:14:
[...]
Nee! Nee! Geen EasySync! Dat programma zorgt ervoor dat je je Palm nergens anders meer mee kan synchroniseren dan met Notes via Easysync. Helaas heb ik dit in de praktijk ondervonden.
Ik gebruik nu Intellisync, dat werkt uitstekend. Je kan het [url="http://www.pumatech.com"]hier[/url] vinden.
Verwijderd
is hier ergens een trial versie van te downloaden (kan niet vinden op website)Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:03:
Of XTND Connect is ook een goede optie, gebruik ik naar alle tevredenheid.