Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan niet bellen naar buitenland met Postbank GSM!

Pagina: 1
Acties:

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Topicstarter
Ik kan sinds een week niet meer bellen naar het buitenland met mijn telefoon van de Postbank (Siemens M35i / Telfort). Ik krijg direct de boodschap "Helaas is de verbinding om technische redenen verbroken, probeert u het later nog eens."
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Telfot klantenservice al gebeld??

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 15:24 schreef Venkeroz het volgende:
Telfot klantenservice al gebeld??
Nee nog niet, wilde eerst even checken of anderen hier misschien ook last van hebben. Was al wel van plan te bellen, maar even kijken of ik niet de enige ben...

Als iemand ook zo'n telefoon van de Postbank heeft, kan die misschien even proberen (evt. #31# ervoor voor anoniem) een buitenlands nummer te bellen en te kijken of ie overgaat? *D

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Topicstarter
Niemand??? Dan zal ik zo maar even proberen of de Telfort helpdesk op zondag te bereiken is...

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Op zondag 10 maart 2002 16:43 schreef Makkie80 het volgende:
Niemand??? Dan zal ik zo maar even proberen of de Telfort helpdesk op zondag te bereiken is...
zondag, owjha :D

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
call: 444 :)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 15:15 schreef Makkie80 het volgende:
Ik kan sinds een week niet meer bellen naar het buitenland met mijn telefoon van de Postbank (Siemens M35i / Telfort). Ik krijg direct de boodschap "Helaas is de verbinding om technische redenen verbroken, probeert u het later nog eens."
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Zou je misschien wat meer info kunnen geven. Waar je heen belt, wat je intoetst enz. :)

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:25 schreef M@FI@ het volgende:
Zou je misschien wat meer info kunnen geven. Waar je heen belt, wat je intoetst enz. :)
Af en toe bel ik kort naar mijn vriendin in Zweden, heeft tot voor kort altijd prima gewerkt.. gewoon een +46 nummer.. Daarna heb ik geprobeerd of ik een nummer in Duitsland kon bellen (van een of ander hotel geloof ik) en kreeg meteen weer dezelfde boodschap dat het niet kon..

Kan iemand met een Postbank telefoontje het niet even proberen? (+0000000000 Hotel in Duitsland)
<font color=red>Mod break: Laten we dit maar niet doen, voordat heel GoT gaat bellen. :) </font>

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 20:02 schreef Makkie80 het volgende:

[..]

Af en toe bel ik kort naar mijn vriendin in Zweden, heeft tot voor kort altijd prima gewerkt.. gewoon een +46 nummer.. Daarna heb ik geprobeerd of ik een nummer in Duitsland kon bellen (van een of ander hotel geloof ik) en kreeg meteen weer dezelfde boodschap dat het niet kon..
Tja ik heb wel een postbank telefoon maar heb geen telfort er meer in. Hoe zit het met je beltegoed? En probeer eens ipv die + , 00. Het is dan wel hetzelfde maar mayb werkt het.

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 20:08 schreef M@FI@ het volgende:
Tja ik heb wel een postbank telefoon maar heb geen telfort er meer in. Hoe zit het met je beltegoed? En probeer eens ipv die + , 00. Het is dan wel hetzelfde maar mayb werkt het.
00 heb ik al geprobeerd... beltegoed zit nog boven de 15 euro, dus dat kan het ook niet wezen...

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Topicstarter
Ok... laat maar... hij doet het sinds vandaag weer, zal wel een storing bij Telfort geweest zijn ofzo...
Pagina: 1