M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
meer capaciteit kopen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik heb de balle verstand van batterijen
dus wat van capaciteit moet ik kopen en waar ?
dus wat van capaciteit moet ik kopen en waar ?
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Je plaatselijke electroboer heeft die dingen vast wel.. wat voor moet je moet je ff in de gebruiksaanwijzing kijken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
gewone aa baterijken d8 ik (penlites) neem dan een powerbank, sterkste baterijen die er zijn (1800 mah) kan je nog bijladen ook, geen negatief effect op de baterijen, gebruik ze zelf ook, echt geweldig.
Gewone nickel cadmium accu's zijn maar 1,2 volt, in vergelijking met de 1,5 volt van gewone batterijen. Sommige apperaten (zoals jouw cam) kunne daar niet zo goed mee overweg. Wat je dan inderdaad het beste kan doen is ff op zoek gaan naar nickel-metaalhydride batterijen (ni-mh), die hebben een hogere spanning dan ni-cad en over het algemeen ook een grotere capaciteit (tot 1800 mah). Zijn alleen wel 3-5x zo duur
.
ik kwam ook ergens op een site de gp smart tegen
is dit wat in combinatie met 1800mah baterijen ??
is dit wat in combinatie met 1800mah baterijen ??
Pagina: 1