geen kabel = :R

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik word HELEmaal gek hier :(

ik woon in best (noord brabant)
er zijn 2 plaatsen waar geen kabel
is, (zover ik weet)

1 = BEST
2 = ERP
en erp krijgt over 1 week kabel

dus dan zijn wij de enige zonder kabel

Tom en ik zijn al 3 keer naar de gemeente vergadering geweest, om het 's te hebben over kabelmodem, ze beloofden 2 jaar! geleden dat we het in december zouden krijgen, NOU NOT dus :(

ze wilden het zelf aan gaan bieden, eigen isp dus (zou ook bagger geweest zijn)

maar goed, dat ging dus niet door, omdat dat te duur was, dus wilde ze dat een ISP voor een vast bedrag per maand kabelinternet mochten gaan aanbieden op de kabel die best zelf beheerd, aangezien ze absurde bedragen vroegen, omdat BEST ALTIJD WINST wil maken ging dit feest ook niet door :(

Toen kwam er 3 a 4 maanden geleden een nieuwe wethouder, die op de 1ste dag dat hij daar kwam, de kabel van best TE KOOP LEGDE, zodat een ISP, zoals chello het kon kopen om dan toch eindelijk hier kabel aan te kunnen bieden (25000 per maand ofzo), MAARJA, best heeft die KANKOH KABEL zo duur gemaakt, dat geen 1 isp die fuck kabel wil kopen :(((((

DUS< ik ben fucked,

ik heb al een jaar superweb ofzo, en ik kan wel internetten, maar superweb is meer van
IK WIL WEL MAAR IK KAN NIET, alle porten dicht, elke keer disconnected dan weer down
k, het is beter als niets, MAAR TRAAG, ik wil kabel :((((((

kan ik weer 300 jaar w8en op adsl of varianten :(((( wheeeeeeeeeehhhhhhhhhh :(

Verwijderd

Verhuis

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
heb ik al meerdere keren gewild/over gehad met ouders, maarja, die wille blijwfe (kan ik ook wel indenken hoor)

d4mm1t, wie herhuisd er voor kabel

(als ik op mezelf ga wonen, ik in gemeente+kabel) anders niet :(

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Zelf een kabeltje leggen ? :)
Gewoon door de weilanden heen en iedere boer een tientje betalen per jaar >:)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Ik woon in Etten-Leur en we hebben hier ook geen kabel. Tenminste, dat was tot november vorig jaar toen Casema kwam :r. Ikke mij aanmelden, maar mijn wijk was nog niet geschikt. Een paar maanden later kreeg ik abogegevens binnen dus ik bellen wanneer ik aangesloten kon worden. Zegt die kerel, nou er kan morgen iemand bij u langskomen, dus ik zeg das goed, zegtie O, ik zie dat uw wijk nog niet gereed is voor kabel. WAT?, ik heb de gegevens wel binnen, ik ben gewoon lid! Tja sorrie zegt ie dan. :(

Dus, nu een jaar verder is mijn wijk gereed, is er een ledenstop en heb ik meer dan genoeg van casema en ik ben dan nog niet eens aangesloten.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bitbyter: had ik je ook al verteld dat er HELEMAAL GEEN kabel meer komt in Best. (tenzij ze het nog kunnen verkopen> reken er maar niet op).

Ik heb een mailtje gehad van de man achter best-online (site), die was naar de gemeente geweest om eens te babbelen over een site voor Best. Naja dat doet er niet toe, maar die heeft gevraagd hoe het zat, maar ze waren er nog niet eens mee bezig ofzo.

Het enige wat ze zeiden is dat ze wel geinteresseerd waren in flatrate internet. Ja duh, dat zeggen ze omdat ze dan zelf van het gezeik af zijn. :(

Er is dus nog steeds NIETS gebeurd :(

Snel internetten in Best -> Forget it. Best loopt achter op dat gebied, maar ik weet zeker dat ze daar nog een keertje achterkomen. Ik vind dat ze van de overheid de gemeentes moeten verplichten iets te regelen, een modempje is toch uit de tijd man :(

Van mij mag de gouden eikel (van Ook dat nog) naar Best voor slechtste gemeente :(

We KOTSEN OP JE BEST :r

[OK het is eruit]

Verwijderd

Hmm, was het maar waar dat best de enige gemeente was in Noord Brabant zonder kabel !!

Hiero in Schayk schijnen ze internet ook nog te moeten ontdekken, laat staan via de kabel :(

De KPN vaart er wel bij :'(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 06:35 schreef Ghz_ het volgende:
Ik woon in Etten-Leur en we hebben hier ook geen kabel. Tenminste, dat was tot november vorig jaar toen Casema kwam :r. Ikke mij aanmelden, maar mijn wijk was nog niet geschikt. Een paar maanden later kreeg ik abogegevens binnen dus ik bellen wanneer ik aangesloten kon worden. Zegt die kerel, nou er kan morgen iemand bij u langskomen, dus ik zeg das goed, zegtie O, ik zie dat uw wijk nog niet gereed is voor kabel. WAT?, ik heb de gegevens wel binnen, ik ben gewoon lid! Tja sorrie zegt ie dan. :(

Dus, nu een jaar verder is mijn wijk gereed, is er een ledenstop en heb ik meer dan genoeg van casema en ik ben dan nog niet eens aangesloten.[/quote]Casema?? Ik zou die boel meteen weer opzeggen... Je kan beter een Flatstream Abo nemen, is 3x keer sneller dan die Casema kabel, tenzij je gemeente niet zo dicht bevolkt is...

Verwijderd

mwah in best gewoon wachten op adsl
komt wrschijnlijk toch eerder
maja al die flatstream abos zegge wel goed te zijn
allemaal kut #@$%^&*(
superweb impossible om in te belle en nu nog maar 50 uur gratis
quickonline loopt vast bij inbelle en 1.5 uur en eraf gekicked
ahhhhhh
adsl ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 09:57 schreef Tom het volgende:
Bitbyter: had ik je ook al verteld dat er HELEMAAL GEEN kabel meer komt in Best. (tenzij ze het nog kunnen verkopen> reken er maar niet op).

Ik heb een mailtje gehad van de man achter best-online (site), die was naar de gemeente geweest om eens te babbelen over een site voor Best. Naja dat doet er niet toe, maar die heeft gevraagd hoe het zat, maar ze waren er nog niet eens mee bezig ofzo.

Het enige wat ze zeiden is dat ze wel geinteresseerd waren in flatrate internet. Ja duh, dat zeggen ze omdat ze dan zelf van het gezeik af zijn. :(

Er is dus nog steeds NIETS gebeurd :(

Snel internetten in Best -> Forget it. Best loopt achter op dat gebied, maar ik weet zeker dat ze daar nog een keertje achterkomen. Ik vind dat ze van de overheid de gemeentes moeten verplichten iets te regelen, een modempje is toch uit de tijd man :(

Van mij mag de gouden eikel (van Ook dat nog) naar Best voor slechtste gemeente :(

We KOTSEN OP JE BEST :r

[OK het is eruit][/quote]tom er is een wet dat gemeenten niks voor bewoners mogen achterhouden
ze hebben recht op niewue technology enz
laat ze die wet maares leze
dan piepen ze maar anders
waarom de zwijgerweg verbouwe
kost ook miljoen he
en je heb er niks aan!!!
dus ja gewoon die wet onder hun neus schuive en ze piepe wel anders

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 14:52 schreef coole het volgende:
tom er is een wet dat gemeenten niks voor bewoners mogen achterhouden
ze hebben recht op niewue technology enz
laat ze die wet maares leze
dan piepen ze maar anders
waarom de zwijgerweg verbouwe
kost ook miljoen he
en je heb er niks aan!!!
dus ja gewoon die wet onder hun neus schuive en ze piepe wel anders[/quote]Hej sinds wanneer loop jij hier rond trouwens? :P

Maarehm eh weet ik niets vanaf. Die Willem de Zwijgerweg verbouwe is idd totaal nutteloos (en irritant)...

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Nou, bij mij in Diepenheim (Twente) hebben we in de bebouwde kom wel kabel, maar nog geen kabelinternet... aangezien ik buiten de bebouwde kom woon, mag ik blij zijn dat ik RIOLERING heb... we hebben wel 'ns geinformeerd naar een kabelaansluiting buitenaf, maar dat werd te duur voor die paar adressen :(
Ik denk dat ik 's nachts maar 'ns met een kraantje op pad ga en de kabel ga aftappen bij 't eerste huis binnen de bebouwde kom :P

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

Verwijderd

Ik woon in Zoetermeer wij hebben Kaashema maar dat suckt ook BIG-time. Dus heb ik me maar ingeschreven bij Chello, eind volgende maand is het dan zover dan heb ik eindelijk ECHT internet.

Groetjes Frank

Verwijderd

ik wil je niet boos maken maar als je kabelmatch. casema is kan je geen chello nemen :) ik heb het zelf ook zit bij chello en ga naar een casema stad en chello krijg ik daar nie :(
Pagina: 1