Op zondag 10 maart 2002 14:54 schreef Rick164 het volgende:
Ja maar dit zeer matig ik heb geen duidelijk antwoord gehad want je belt met mxstream met een loginaam en daarna ben je ingelogd dus als een adsl modem en een splitter hebt dan moet het toch kunnen of niet(of controleren ze de postcode en straatnaam soms ook ?)
En ik weet dat ik hier te gast ben

Ik snap echt helemaal niks van je topic. Dus vind ik het niet zo raar dat tie op slot zit.
Je wilt vanaf twee fysiek gescheiden locaties dus zeg maar een kantoor in hengelo én een kantoor in enschede met 1 adsl abonnement internetten?
Ik ga je hier geen antwoord gevem, want daar is dit topic in LA niet voor! Ik wil alleen even weten wat nu de bedoeling van je topic was.
Voor zover ik het kan zien is je topic gewoon niet duidelijk genoeg om serieus genomen te worden.
Zorg eerst eens dat je duidelijk uittikt wat je wilt met een duidelijke topictitel en zorg dat je toon wat verbetert.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM