iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Senri no michi mo ippo kara
Op zondag 10 maart 2002 14:39 schreef DaiXeR het volgende:
FAQ
Dit soort reacties had ik natuurlijk kunnen verwachten. Maar ik heb ze allemaal al door gelezen maar extra tips zijn nooit weg natuurlijk.Op zondag 10 maart 2002 14:39 schreef Mr.Durden het volgende:
[topic=230704/1/25]
[topic=324186/1/25]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Plak ook goed de randen af voor een strak resultaat.
- Als je gaat zagen/dremelen/decouperen, draag dan een veiligheids bril. Teken ook iets krapper uit want dan heb je een beetje speling en kun je het altijd nog bij vijlen..
-Als je gaat lijmen dan moet je het van te voren goed ontvetten en schoon maken.
-Als je gaat casemodden moet je wel een goed plan in je hoofd hebben
...succes en laat wat foto's zien hier!!
Het plan zit wel goed. Ik heb alles af af/uit getekent op m'n kast en ik weet wel hoe ik het wil hebbenOp zondag 10 maart 2002 14:47 schreef twakker het volgende:
-Als je gaat casemodden moet je wel een goed plan in je hoofd hebbendit scheelt vaak ergenis...
...succes en laat wat foto's zien hier!!
logo wordt btw het logo uit me user icon (is een logo van een platen label).
http://flickr.com/photos/itommy/
valt volgens mij wel mee, tis een hoop rechte lijnen en hoeken werk. zitten maar een paar rondingen in het logo.Op zondag 10 maart 2002 15:43 schreef Exercy het volgende:
Tja, lijkt me een moeilijke voor je eerste,maar toch suxes
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verder heb ik weinig toe te voegen eigenlijk...
SuCCeS !
Hier valt weinig op aan te merken, goede tips BananeKoning!Op zondag 10 maart 2002 16:00 schreef BananeKoning het volgende:
Koop een fatsoenlijke vijl om het allemaal netjes af te werken. Wil niet alles te snel doen. Maak eerst een groef in je kast zodat je die later makkelijker en netjes door kan slijpen. Vooral bij rondingen is dat erg handig. Verder moet je alles GOED opmeten en tekenen, want als hij ook maar een beetje scheef zit is flink balen (vooral met blowholes). Zeker als je blowholes gaat maken ook ff kijken of het er allemaal wel achterpast. Dus niet dat je een intake boven je proc gaat maken en dat dan je videokaart in de wegzit of iets dergelijks.
SuCCeS !
Verder, ik neem aan dat je gaat dremelen, voor de cut-out aan de zijkant draag dan iig een goede veiligheidsbril, die ook aan de randen sluit (lees dit) En dremelen duurt lang, voor mijn cut-out van ongeveer 15 bij 15 was ik al een hele middag aan het dremelen.
En zoals BananeKoning al zei is een goede vijl belangrijk om de hoeken en ronde vormen mooi te kunnen afwerken.
Sux6!
Dat blowhole ga ik boven in m'n kast maken. Alles goed opgemeten en hij komt er vrij in te zitten (m'n voeding of cd-rom zal strakls niet in de weg zittenOp zondag 10 maart 2002 16:00 schreef BananeKoning het volgende:
Koop een fatsoenlijke vijl om het allemaal netjes af te werken. Wil niet alles te snel doen. Maak eerst een groef in je kast zodat je die later makkelijker en netjes door kan slijpen. Vooral bij rondingen is dat erg handig. Verder moet je alles GOED opmeten en tekenen, want als hij ook maar een beetje scheef zit is flink balen (vooral met blowholes). Zeker als je blowholes gaat maken ook ff kijken of het er allemaal wel achterpast. Dus niet dat je een intake boven je proc gaat maken en dat dan je videokaart in de wegzit of iets dergelijks.
SuCCeS !
Nee succes iig, kwil het wel een keer zien.
eigenlijk wel ja... maar een middagje dremelen moet er wel vanaf kunnen... POp zondag 10 maart 2002 16:52 schreef Pizzaman het volgende:
Jij moet hele andere dingen gaan doen. School bijvoorbeeld
Nee succes iig, kwil het wel een keer zien.
damn... ik denk dat ik dan wel een flinke tijd bezig zal zijn met dat logo.. die is nml. bijna op a4 formaat (iets kleiner)Op zondag 10 maart 2002 16:48 schreef LeonM het volgende:
[..]
Hier valt weinig op aan te merken, goede tips BananeKoning!
Verder, ik neem aan dat je gaat dremelen, voor de cut-out aan de zijkant draag dan iig een goede veiligheidsbril, die ook aan de randen sluit (lees dit) En dremelen duurt lang, voor mijn cut-out van ongeveer 15 bij 15 was ik al een hele middag aan het dremelen.
En zoals BananeKoning al zei is een goede vijl belangrijk om de hoeken en ronde vormen mooi te kunnen afwerken.
Sux6!
goed aan de veiligheidsvoorschriften houden :-)
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
dit is de belangrijkste tip van alleOp zondag 10 maart 2002 14:42 schreef mmmuttley het volgende:
Veiligheidsbril.. zie [topic=432308/1/50]
Welke vorm ga je uitzagen?Op zondag 10 maart 2002 17:08 schreef Phydomir het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja... maar een middagje dremelen moet er wel vanaf kunnen... P
[..]
damn... ik denk dat ik dan wel een flinke tijd bezig zal zijn met dat logo.. die is nml. bijna op a4 formaat (iets kleiner)
Die uit m'n user icon. Maar dan een flink stuk groter.Op zondag 10 maart 2002 17:31 schreef LeonM het volgende:
[..]
Welke vorm ga je uitzagen?