Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
hoezoOp zondag 10 maart 2002 14:37 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Wazige post hoor...
Wat verstaat men dan onder fair user
dat je niet zoveel up/download zodat andere gebruikers er last van hebben.Op zondag 10 maart 2002 14:48 schreef ken het volgende:
[..]
hoezo
Wat verstaat men dan onder fair user
ok dan weet ik genoeg
Waar haal je die wetenschap vandaan?Op zondag 10 maart 2002 17:14 schreef HlpDsK het volgende:
Volgens mij is er een officieuse limiet van 1 GB/maand.
Nah geen limiet. Zolang jij maar geen obstakel bent voor de rest.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Ik zat op 2,2GB vorige maand.Op zondag 10 maart 2002 17:14 schreef HlpDsK het volgende:
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
als er een uploadlimiet is, is er ook een downloadlimiet.. bij elke KB download horen nl. ook een paar bytes upload..
Ervaring?Op zondag 10 maart 2002 17:14 schreef HlpDsK het volgende:
Verwijderd
Geen idee. Ergens gelezen of gehoord. Of nee .. dat is me verteld door de vent die me @home heeft aangesmeerd op een promo-dag.Op zondag 10 maart 2002 17:19 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Waar haal je die wetenschap vandaan?
Maarja .. @home en statements .. daar kun je niet van op aan.
Maar zoals ik zeg: het is officieus. Ik zit er ook elke maand ruim over, en nog niks van gehoord. Ze doen er pas wat aan als de rest op je verdeelpunt er last van hebben.
Volgens mij was dat de limiet van je webspace en is die inderdaad zo officieus als maar zijn kan.Op zondag 10 maart 2002 17:14 schreef HlpDsK het volgende:
Iig is het wel een waarde die ik ook wel eens gehoord heb. ALleen je hoort er nooit wat van (ik zit standaard over de 1 gig upload en mijn webspace ook).
Ik had vorige maand iets van 20 gig upload, en niets gehoord.
Maar goed, ik ben geloof ik ook de enigste in de wijk met @Home.
(te gek zo'n achterstandsbuurt)
Maar goed, ik ben geloof ik ook de enigste in de wijk met @Home.
(te gek zo'n achterstandsbuurt)
Hmmmm @Home houd zich niet aan limieten zolang je geen last voor andere users bent...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Wij komen wel aan de 2,5 GB per maand (up + down)
Maar we zijn de enigeste @homers uit de straat tot nog toe dus ach..
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dan behoor je tot de top 100 "weinig downloaders"... ik zit zelf gemiddeld op zo'n 50 gig per maand en vorige maand kwam ik zelfs uit op 100 gig... maar ja, ik zit dan ook in een rustige wijk wat kabelinternet betreft...Op maandag 11 maart 2002 11:32 schreef Destruction het volgende:
Wij komen wel aan de 2,5 GB per maand (up + down)
Pagina: 1