Toon posts:

Welke drivers kan ik het best gebruiken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten welke drivers het beste zijn voor mijn videokaart.
Het gaat om een ASUS Geforce2 V7700 Pro.

Op dit moment gebruik ik de 23.11 drivers (de officiele van Nvidia)

* Ik ben best tevreden over deze drivers, maar ik wil graag de allerbeste.
Ik heb gelezen dat de 27.50 (27.70 zijn er nog niet voor mijn videokaart) al uit zijn, maar zijn deze drivers beter als mijn huidige 23.11 ??

Geven deze 27.50 drivers beter resultaat als de 23.11 (zoals hogere frame rates) ??
De 23.11 zijn officieel van NVidia maar de 27.50 niet, maakt dat iets uit??

# wat raden jullie mij aan ?? 23.11 (officieel) of 27.50 (onofficieel)
Welke geven het beste resultaat ?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
27.42 zijn de snelste tot nu toe. Use them at your own risk.. verder gebruik de Search ;)

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 18:36
Ik zouw het maar bij de officiele houden, die niet-officiele alleen gebruiken as je ze echt nodig hebt.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Hier kunnen wij dus echt geen goed antwoord op geven. Je kunt het beste gewoon zelf drivers gaan proberen, en kijken welke er bij jou stabiel draaien. Want wat bij de een heel stabiel draait, draait bij een ander weer kl*te. Find out for yourself dus :P

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 14:49 schreef Silverstar het volgende:
Hier kunnen wij dus echt geen goed antwoord op geven. Je kunt het beste gewoon zelf drivers gaan proberen, en kijken welke er bij jou stabiel draaien. Want wat bij de een heel stabiel draait, draait bij een ander weer kl*te. Find out for yourself dus :P
ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik heb ook gezien dat je hem in SU hebt gezet.
27.42 is volgens heel veel mensen wel de snelste iig, en draait meestal ook wel goed.
Maar dat hij op slot kan ben ik met je eens, ik vind het alleen meer een http://gathering.tweakers.net/forum/find vraag.
Verder hoort deze ook thuis in V&B..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.